Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Vragen over de afleveringen / serie

Bericht door Crackers »

Wat vreemd. Nog geen enkele reactie op het hele forum over de aflevering van vandaag. Kijken jullie niet meer? :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Wat vreemd. Nog geen enkele reactie op het hele forum over de aflevering van vandaag. Kijken jullie niet meer? :mrgreen:
Ik ben bezig. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Wat ik niet meer weet, is het volgende : Hoe zijn destijds de vijandelijkheden tussen Marianne en Hélène begonnen? Ze hebben mekaar de eerste keer gezien op de koffietafel voor Kurt , dacht ik..
Volgens mij hadden ze al problemen voor Hélène haar oog op Geert liet vallen, of toch niet? Het mekaar willen overtroeven met om ter duurste cadeautjes voor Emma en Stan, is dat niet van voor het begin van de relatie tussen Geert en Hélène?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

annekeHU schreef:Wat ik niet meer weet, is het volgende : Hoe zijn destijds de vijandelijkheden tussen Marianne en Hélène begonnen? Ze hebben mekaar de eerste keer gezien op de koffietafel voor Kurt , dacht ik..
Volgens mij hadden ze al problemen voor Hélène haar oog op Geert liet vallen, of toch niet? Het mekaar willen overtroeven met om ter duurste cadeautjes voor Emma en Stan, is dat niet van voor het begin van de relatie tussen Geert en Hélène?
De hatelijkheden zijn begonnen toen Marianne net uit het ziekenhuis was en bij Tom en Judith op bezoek ging, en daar van Hélène het verwijt kreeg dat een vrouw achter haar man moet blijven staan. Marianne en Geert waren toen nog maar net uit elkaar vanwege de twijfels van Marianne, en Hélène heeft daar ook eigenlijk meteen op ingespeeld. Ze zijn ook vrij snel een koppel geworden...
Het elkaar aftroeven met cadeautjes is daarna pas begonnen. De eerste keer toen Judith met Emma voor een tijd naar Australië vertrok en Emma van Marianne een fototoestel kreeg, wat door Hélène schaakmat gezet werd met een zelfgemaakt bord vol kleine cadeautjes voor iedere dag... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Loesje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Loesje »

Christel schreef:om en Judith op bezoek ging, en daar van Hélène het verwijt kreeg dat een vrouw achter haar man moet blijven staan. Marianne en Geert waren toen nog maar net
Ik ben de afleveringen aan het bekijken vanaf dat Hélène er bij was. Omdat ik die afleveringen niet gezien heb en omdat ik ook wel eens wil weten hoe het gegaan is vanaf het begin. Na elkaar gezien te hebben op de koffietafel voor Kurt, komt Hélène een hele niet voor in de afleveringen. Ik heb er nu een 10-tal gezien sinds de eerste aflevering met Hélène.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Loesje schreef: Ik ben de afleveringen aan het bekijken vanaf dat Hélène er bij was. Omdat ik die afleveringen niet gezien heb en omdat ik ook wel eens wil weten hoe het gegaan is vanaf het begin. Na elkaar gezien te hebben op de koffietafel voor Kurt, komt Hélène een hele niet voor in de afleveringen. Ik heb er nu een 10-tal gezien sinds de eerste aflevering met Hélène.
Dat klopt helemaal... Na de koffietafel van Kurt, heeft het zo'n beetje geduurd tot de verdwijning van Emma voordat Hélène weer opdook. Volgens het personages topic een maand of 4... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Crackers »

Mag je geld storten op de rekening van een overledene of wordt dat automatisch terug gestort? En mag je cash geld naar de bank brengen om op de rekening van een overledene te laten plaatsen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Mss wel Crackers, ik zou het begot niet weten, maar zou je dat echt wel dxoen?
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Crackers schreef:Mag je geld storten op de rekening van een overledene of wordt dat automatisch terug gestort? En mag je cash geld naar de bank brengen om op de rekening van een overledene te laten plaatsen?
1) Bij overlijden worden de rekeningen van de overledene geblokkeerd. Enkel betalingen die begrafenis gerelateerd zijn, of betaling van lopende kosten (op factuur) mogen overgeschreven (niet cash afgehaald) worden. Alléén in Thuis kan daarom Hélène nog geld afhalen van de rekening van haar overleden echtgenoot.

2) Als ik mij goed herinner mag men enkel in cash storten op een rekening waarvan men (mede-) houder is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Iets wat ik mij al lang afvraag. Mag een advocaat zich eigenlijk wel inkopen in een commerciele (horeca)zaak? Is dit deontologisch verantwoord? Iemand met een strafblad mag niet met een taxi rijden, maar kan die persoon dan eigenaar worden van een taxibedrijf?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een advocaat mag dat doen ja. Hij moet natuurlijk beide zaken wel strikt gescheiden houden. Hoeveel van onze advocaten hebben "nevenaktiviteiten" denk je? Voor dokters ligt het een beetje moeilijker.
Wat de taxis betreft, ook weer ja natuurlijk, Ze mag niet met een taxi rijden, dat is wat anders dan een taxibedrijf runnen.
Iemand met een strafblad mag wel een bedrijf hebben,en dat het nu juist een taxibedrijf is,tja...
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Een advocaat mag dat doen ja. Hij moet natuurlijk beide zaken wel strikt gescheiden houden. Hoeveel van onze advocaten hebben "nevenaktiviteiten" denk je? Voor dokters ligt het een beetje moeilijker.
Wat de taxis betreft, ook weer ja natuurlijk, Ze mag niet met een taxi rijden, dat is wat anders dan een taxibedrijf runnen.
Iemand met een strafblad mag wel een bedrijf hebben,en dat het nu juist een taxibedrijf is,tja...
En mag iemand met een recente veroordeling voor fraude zich tegelijkertijd in een bedrijf inkopen en ook nog een ander bedrijf oprichten?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:En mag iemand met een recente veroordeling voor fraude zich tegelijkertijd in een bedrijf inkopen en ook nog een ander bedrijf oprichten?
Hmm...heb je het over Luc?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Caligula schreef:
tvx1 schreef:En mag iemand met een recente veroordeling voor fraude zich tegelijkertijd in een bedrijf inkopen en ook nog een ander bedrijf oprichten?
Of over Peter?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
Uiteraard.
0 x
Plaats reactie