Eurosong

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Eurosong

Bericht door hannanaske »

1.Sweden = Great Artwork!
2.Russia = Beautiful Voice!!
4.Belgium = Very proud to be Belgian!!!!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Number 3 = Right to be forgotten! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Peter Van De Veire = Made it all complete! :happy-partydance: :happy-cheerleadersmileygirl: :happy-cheerleadersmileyguy:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

And de mooiste decolleté award goes to Polina Gagarina (Rusia) :clap:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

k de vis schreef:And de mooiste decolleté award goes to Polina Gagarina (Rusia) :clap:
Ja, idd. 12 points (voor de decolleté hé).
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
k de vis schreef:And de mooiste decolleté award goes to Polina Gagarina (Rusia) :clap:
Ja, idd. 12 points (voor de decolleté hé).
En er was in ieder geval genoeg concurrentie op 1 avond. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, maar Polina Gagarina mag er best wel zijn!
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ja, maar Polina Gagarina mag er best wel zijn!
Dat heb ik hier al gezegd hé. ;)
En ze heeft ook nog een prachtige stem, maar haar nummer vond ik -eerlijk gezegd- niet zo bijzonder.
Bij Zweden was het vooral de choreografie en de visuals die het geheel af maakten want z'n liedje was ook redelijk traditioneel.

Dan had België eigenlijk toch een beter nummer.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Het liedje van Zweden is idd niet opperbest! Op de radio heb je de visuele effecten natuurlijk niet hé. 't Zou me waarschijnlijk niet eens opgevallen zijn.

Maar de artwork was idd schitterend en 't Is een schone vent! :lol: De negatieve media over hem heeft hem dan toch ni gekelderd. Tenzij het alleen bij ons zo'n commotie was.

Rusland was idd beter dan Zweden, maar wat hadden we dan gedaan als zij waren gewonnen? Dan werd het wel in Rusland georganiseerd hé.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

als neutrale kijker vond ik het nummer van België er wel uitsteken, als we nog eens hadden kunnen winnen was het gisteren... gelukkig voor de belastingbetaler werden we maar vierde...

persoonlijk denk ik wel dat Rusland gewonnen ware, was het niet van de politieke situatie... nummer van Zweden doet me weinig tot niks... liever had ik Finland zien winnen dan
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:Rusland was idd beter dan Zweden, maar wat hadden we dan gedaan als zij waren gewonnen? Dan werd het wel in Rusland georganiseerd hé.
Als je enkel de nummers beluisterd zou ik zelfs stellen dat de top-3 redelijk traditionele nummers zijn die je ieder jaar wel hoort. De show en de looks hebben het gehaald, maar ja, dat was vorig jaar ook niet anders zeker? ;)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

lord F. schreef: Als je enkel de nummers beluisterd zou ik zelfs stellen dat de top-3 redelijk traditionele nummers zijn die je ieder jaar wel hoort. De show en de looks hebben het gehaald, maar ja, dat was vorig jaar ook niet anders zeker? ;)
Absoluut waar. Ik vond Slovenië, Estland en de man achter zijn brandende piano (welk land????) eigenlijk ook veel beter.
Ik heb niet meteen een idee waar ze geëindigd zijn.
k de vis schreef:als neutrale kijker vond ik het nummer van België er wel uitsteken, als we nog eens hadden kunnen winnen was het gisteren... gelukkig voor de belastingbetaler werden we maar vierde...
Had je dat gevoel ook bij de Rode Duivels? Ik krijg daar persoonlijk de wubbes van hé.... een argument die geen steek houdt vind ik.

Besef je wel, indien we hadden gewonnen, hoe goed het zou zijn voor het toerisme in België? Al die mensen op hotel en dat waarschijnlijk zouden combineren met een citytrip in Belgium. Ik ben ook geen supporter voor AA-Gent (ook niet voor club brugge of eender welke club) maar ik maal er niet om dat ik belastingen moet betalen voor het voetbal hoor. ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:
k de vis schreef:als neutrale kijker vond ik het nummer van België er wel uitsteken, als we nog eens hadden kunnen winnen was het gisteren... gelukkig voor de belastingbetaler werden we maar vierde...
Had je dat gevoel ook bij de Rode Duivels? Ik krijg daar persoonlijk de wubbes van hé.... een argument die geen steek houdt vind ik.

Besef je wel, indien we hadden gewonnen, hoe goed het zou zijn voor het toerisme in België? Al die mensen op hotel en dat waarschijnlijk zouden combineren met een citytrip in Belgium. Ik ben ook geen supporter voor AA-Gent (ook niet voor club brugge of eender welke club) maar ik maal er niet om dat ik belastingen moet betalen voor het voetbal hoor. ;)
haha, ik was hetzelfde aan het denken. :) Heb gisteren maar met een half oog gekeken gezien ik nog werk had, maar zo'n songfestival is (af en toe doorbroken met wat optredens) één lang promo-filmpje voor het organiserend land. Daarbovenop ook nog eens de kans voor veel lokale productiebedrijven om hun kunnen te tonen. Als je van gisteren één iets zeker niet vergeten bent is het wel dat podium en de visuals. Op zich zijn er voor lokale bedrijven slechtere dingen om in hun showcase te zetten.

Dus idd "gelukkig voor de belanstingbetaler" >> er mag wel wat verder gekeken worden dan dat. ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

hannanaske schreef:
lord F. schreef: Als je enkel de nummers beluisterd zou ik zelfs stellen dat de top-3 redelijk traditionele nummers zijn die je ieder jaar wel hoort. De show en de looks hebben het gehaald, maar ja, dat was vorig jaar ook niet anders zeker? ;)
Absoluut waar. Ik vond Slovenië, Estland en de man achter zijn brandende piano (welk land????) eigenlijk ook veel beter.
Ik heb niet meteen een idee waar ze geëindigd zijn.
Ik ben er nog steeds verbaasd over dat Duitsland geen enkel punt haalde. :) Ik heb het nummer intussen ook eens volledig beluisterd en vond het toch één van de betere van de avond.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond Oostenrijk zelf heel goed (Kings Of Leon-achtig, mannen met lang haar), maar het publiek blijkbaar niet, al verbaast het mij niets in het geval van ESF. :roll:

Wel ongelooflijk dat BE vierde is geworden, dat had ik niet verwacht.

En het winnende nummer vind ik maar brol.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Ik weet alleszins wel heel goed wie er het best gescoord heeft om helemaal onderaan de ladder te kunnen staan.

Groot Brittannië met zijn mislukte Mika was echt wel

Afbeelding
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wie of wat is Mika? :)
Laatst gewijzigd door lord F. op zo 24 mei 2015, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Plaats reactie