Amai, zo introvert vond ik hem nu toch nilord F. schreef: Bwa, ik vind het wel eens interessant dat er een introvert personage meespeelt in Thuis.
Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Re: Adil (Nawfel Bardad-Daidj)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Onder druk doet men wel eens iets raars zeker?hannanaske schreef:Amai, zo introvert vond ik hem nu toch nilord F. schreef: Bwa, ik vind het wel eens interessant dat er een introvert personage meespeelt in Thuis.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 703
- x 533
Ik vind Adil een schatje, maar hij moet zich niet door jan en alleman laten dwingen om dingen te doen. Waar bemoeit die Toon zich mee.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Maar dankzij hem hebben ze wel gekust!jessie V. schreef:Ik vind Adil een schatje, maar hij moet zich niet door jan en alleman laten dwingen om dingen te doen. Waar bemoeit die Toon zich mee.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 703
- x 533
Ja, hals over kop. Laat die jongen rustig bepalen wanneer hij dat zelf wil doen. Een beetje helpen kan geen kwaad, maar dat gedoe van Toon vond ik idioot.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Tegen dan had Paulien misschien al een ander gehad...jessie V. schreef:Ja, hals over kop. Laat die jongen rustig bepalen wanneer hij dat zelf wil doen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Mogelijks, maar negen kansen op tien had hij gisteren een mep gekregen van haar.Lazylady schreef:Tegen dan had Paulien misschien al een ander gehad...jessie V. schreef:Ja, hals over kop. Laat die jongen rustig bepalen wanneer hij dat zelf wil doen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Djenner
- Poster rang 2

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Lazylady
- x 435
Ik vind anders dat ze elkaar best zouden kunnen aanvullen.nounake schreef:Hij past langs geen kanten bij Pauline in alle geval .
(Offtopic: mijn broer is ook tamelijk stil van karakter en zijn vriendin kan bij wijze van spreken niet zwijgen. Toch zijn zij heel gelukkig samen.)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is zeker waar. Maar om te durven had Adil toch wat steun nodig.Djenner schreef:Het leven is aan de durvers nietwaar?
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja dat is waar ; zo had ik het niet bekeken.Lazylady schreef:Ik vind anders dat ze elkaar best zouden kunnen aanvullen.nounake schreef:Hij past langs geen kanten bij Pauline in alle geval .
(Offtopic: mijn broer is ook tamelijk stil van karakter en zijn vriendin kan bij wijze van spreken niet zwijgen. Toch zijn zij heel gelukkig samen.)
0 x
- Izzy
- Nog geen rang
Go Adil!
Ik had ook verwacht dat hij een mep zou krijgen
Ik weet niet of Paulien en Adil zo goed bij elkaar passen maar zij kan hem in ieder geval helpen om wat meer uit zijn schelp te komen dus slecht zal het voor hem niet zijn.
Ik weet niet of Paulien en Adil zo goed bij elkaar passen maar zij kan hem in ieder geval helpen om wat meer uit zijn schelp te komen dus slecht zal het voor hem niet zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- smurfin
- Poster rang 2

Ik vind het eigenlijk nog wel een schattig koppeltje. Maar 'k had het wel niet verwacht. En Toon heeft mss wel iets te hard gepusht, maar 't resultaat is leuk, hè. 
0 x