Welk personage zou jij graag zien terugkeren?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Briseis
- Poster rang 1

Re: Welk personage zou jij graag zien terugkeren?
Dat zijn nu net allemaal mensen om wie ik niet rouwig ben dat ze weg zijn
Behalve Kasper dan.
0 x
-
JulieCamberlin
- Nog geen rang
Cois en Madeleine van in winterlicht was echt schattig
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Madeleine kan natuurlijk niet meer terugkeren, Cois daarentegen wel, ik vind nog altijd dat Cois véél beter bij Julia past dan Luc, maar aangezien de VRT heeft laten weten dat Steph Goossens laten terugkeren geen optie is zit dat er niet in. Spijtig want Steph Goossens zou dit zelf wel zien zitten, niet moeilijk natuurlijk als je ziet wat voor een flop zijn overstap naar vt4 was.JulieCamberlin schreef:Cois en Madeleine van in winterlicht was echt schattig
0 x
- LisaMC
- Nog geen rang
Ik had altijd de personages Valerie en Veronique leuk gevonden, maar jammer genoeg zijn beide in de serie overleden.
Het zou denk ik ook leuk zijn om personages Aicha en Joessef nog eens te zien. Of Eva.
Het zou denk ik ook leuk zijn om personages Aicha en Joessef nog eens te zien. Of Eva.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Het lichaam van Veronique is nooit terug gevonden. Er zou bv. iemand van de personages op bezoek moeten gaan naar Marokko en haar aantreffen bij één of andere stam die haar al 9 jaar gevangen houdt.
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
-
tvx1
- x 435
Aangezien hij binnenkort met "pensioen" gaat bij de politie van Brugge: Jean-Pierre De Ruyter
0 x
-
Evaaa
- x 435
Jean-Pierre den Antiquair <3 Ja, dat zou wel grappig zijn eigenlijk.tvx1 schreef:Aangezien hij binnenkort met "pensioen" gaat bij de politie van Brugge: Jean-Pierre De Ruyter
En ik mis Bram al
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Jean-Pierre ja, maar denk niet dat ze snel een personage laten terugkeren die al meer dan tien jaar niet meer meegespeeld heeft in Thuis. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Niet bepaald een personage, maar Katrien Vandendries is toch ook al zeer lang weg uit Thuis?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, en daarom speelt ze nu een ander personage.Caligula schreef:Niet bepaald een personage, maar Katrien Vandendries is toch ook al zeer lang weg uit Thuis?
0 x
-
tvx1
- x 435
Ze hebben dat toch al gedaan met Bianca en met Claire Bastiaens...lord F. schreef:Jean-Pierre ja, maar denk niet dat ze snel een personage laten terugkeren die al meer dan tien jaar niet meer meegespeeld heeft in Thuis.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

de broer van marianne zullen ze wel nooit meer laten terugkeren, zeker omdat er iemand anders het personage van zijn overleden zoon speelt.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ze zouden misschien wel willen, maar ik denk inderdaad dat Leo Madder niet zal staan te springen om terug te keren.Djenner schreef:de broer van marianne zullen ze wel nooit meer laten terugkeren, zeker omdat er iemand anders het personage van zijn overleden zoon speelt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

tvx1 schreef:Leo Madder
Bianca is ook geen tien jaar weggeweest hé in Thuis en kwam nog regelmatig ter sprake omdat het nu ook Jenny's dochter is.tvx1 schreef:Ze hebben dat toch al gedaan met Bianca en met Claire Bastiaens...lord F. schreef:Jean-Pierre ja, maar denk niet dat ze snel een personage laten terugkeren die al meer dan tien jaar niet meer meegespeeld heeft in Thuis.
0 x