Game Of Thrones - 2BE
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Game Of Thrones - 2BE
Weet ook wel dat eenmaal ik werk heb, ik waarschijnlijk een heel deel van de series die ik volg (veel te veel), zal laten vallen. Nu is dat gewoon tijdvulling.
Ik bedoelde dit najaar, rond de tijd dat het vorig jaar is uitgezonden. Ze hadden met de troonswissel al een hint gegeven en een paar weken terug zonden ze al een promo-filmpje uit. Maar dat vind ik nu precies niet terug. Zal nog eens zoeken.
Ik bedoelde dit najaar, rond de tijd dat het vorig jaar is uitgezonden. Ze hadden met de troonswissel al een hint gegeven en een paar weken terug zonden ze al een promo-filmpje uit. Maar dat vind ik nu precies niet terug. Zal nog eens zoeken.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Had het meer op Nickos met dat ongeduldig zijn, maar mss was ik op die leeftijd ook zo. 
Net een persartikel gevonden op de site van 2BE over de Emmy-nominaties >> http://2be.be/emmy-nominaties-bekend
Game of Thrones haalde 16 nominaties en American Horror Story 17 nominaties, maar het belangrijkste staat op het einde van het bericht :
Net een persartikel gevonden op de site van 2BE over de Emmy-nominaties >> http://2be.be/emmy-nominaties-bekend
Game of Thrones haalde 16 nominaties en American Horror Story 17 nominaties, maar het belangrijkste staat op het einde van het bericht :
"dit najaar" >> wellicht dus een tijdje na 22 september.De Emmy’s worden uitgedeeld op 22 september en de show is te zien op de Amerikaanse zender CBS. P.S.; het tweede seizoen van Games of Thrones wordt dit najaar uitgezonden op 2BE.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Dan toch! Ik had het al niet meer verwacht. En daar kan ik je wel in volgen Poolaapje, volgende maand begin ik aan een hogeschoolopleiding en dan zal het ook wel langer duren om één seizoen van eender welke serie te bekijken. Maar ik weiger om afhankelijk te zijn van de wisselvallige programmatie van vlaamse zenders. Zo zendt Vier al jaren NCIS uit, dan weer 3 nieuwe afleveringen, 6 herhalingen, 3 nieuwe afleveringen... zonder dit echt aan te kondigen. Héél irritant ^^.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
lord F.
- Poster rang 5

Dat is wat men in reclame-termen een top topical noemt, Poolaapje. 
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Men kan zeggen over Filip wat men wil maar hij is in ieder geval sympathieker dan Jeoffrey. ^^
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ben intussen het eerste seizoen nog eens aan het herbekijken op DVD. Als je gewoon op tv volgt mis je soms wel eens wat details. 
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik ben ook zeker en vast van plan om de eerste 3 seizoen te herbekijken voor seizoen 4. Bij een serie met zoveel volk is dat geen overbodige luxe!lord F. schreef:Ben intussen het eerste seizoen nog eens aan het herbekijken op DVD. Als je gewoon op tv volgt mis je soms wel eens wat details.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik heb de audioboeken gedownload en elke keer ik afwas, luister ik een hoofdstuk.
Een traag tempo maar ik zal waarschijnlijk wel in de helft van boek drie zitten rond maart.
Een traag tempo maar ik zal waarschijnlijk wel in de helft van boek drie zitten rond maart.
0 x

-
Poolaapje
- Poster rang 3

Bevestiging! Lord F. gaat seizoen twee kunnen kijken dit najaar.
Hannibal is ook een aanrader, als je tegen bloed kan en rare lijken kan.
0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

Ah, juist op tijd. was me net al aan het afvragen of ik toch de DVD-box van het 2e seizoen ook niet zou aanschaffen. 
En over Hannibal >> als je Game of Thrones volgt moet je toch wel een beetje tegen bloed kunnen.
Vraag me enkel af >> *nog* een verfilming van de boeken van Thomas Harris. Of is Silence of the lambs & co al van te lang geleden? 
En over Hannibal >> als je Game of Thrones volgt moet je toch wel een beetje tegen bloed kunnen.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik heb de serie (Hannibal) al gezien, het is een soort prequel op de films. Het is nog niet geweten dat Hannibal Lector een mensenvleesetende manipulator is en dus werkt Will Graham met hem samen om rare moorden op te lossen. De titel van iedere aflevering is trouwens de naam van een gerecht.
0 x

-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
Poolaapje
- Poster rang 3

Zet 1 september, 20u30 al maar in het vet in je agenda.lord F. schreef:Ah, juist op tijd. was me net al aan het afvragen of ik toch de DVD-box van het 2e seizoen ook niet zou aanschaffen.
Eindelijk, eindelijk
0 x