Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
In ons dialect is een neef de zoon van je broer of zus, de zoon van je oom of tante heet een 'kozijn'
Ik vraag me wel af waarom Femke er zo'n spoed wil achter zetten.
Rafael geeft toch de indruk tijd genoeg te hebben?
Ik denk toch niet dat ze er gelukkig mee is dat hij in haar buurt hangt.
lochnessa schreef:Weet er iemand hier misschien meer over:
De laatste aflevering van Femke (voordat ze terugkeerde), dan was ze dus te weten gekomen dat Peter haar had bedrogen,
maar ze waren wel aan het proberen een kindje te maken.
één van de laatste beelden van Femke toen, was dat ze een kaartje in de vuilbak smeet.
op dat kaardje stond iets in de aard van: proficiat papa.
Dus ik nam aan dat ze zwanger was (in de serie, zowel als in het echt)
Daar wordt nu met geen woord meer over gerept.
Als iemand iets meer weet, of zich dit fragment ook nog kan herinneren,verlos mij uit mijn lijden, want het begint me te frustreren.
Ik ben heel benieuwd hoe de schrijvers zich uit dit gebeuren gaan redden. Is ie nou wel de halfbroer of niet? In het laatste geval zou hij Femke een loer hebben gedraaid om het haar te laten geloven en zij is wel zo naief om dat te doen als iemand met zulke hondeogen trouw beloofd. Het leek inderdaad dat er meer had plaatsgevonden in Spanje.
Waar ik maar niet over uitkan is dat hij zo goed bels praat. Als hij door een spaanse moeder in Spanje is opgevoed en als Mike inderdaad zijn vader was die zich nooit met hem bemoeide, waarom dan bels spreken? En ik kan me geen scenario bedenken waarin het logisch is dat hij zoveel druk op haar uitoefend en zij zich zo laat ringeloren. Recht hebben op de erfenis zegt niets over tijdslimiet en ook dat rare gedrag terwijl hij in Belgie was was zeer onsympathiek; zoals dat ruzie maken met Nancy en Femke steeds voor het blok zetten met zijn aanwezigheid; als zij al vond dat ie ergens recht op had zou het daarmee snel over moeten zijn. Heel raar verhaal!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Misschien was heel deze situatie met Rafael gewoon om Femke in de schulden te steken, zodat ze de hulp van Peter moest inroepen, waardoor het er naar uitziet dat Peter binnenkort wel eens dik in de problemen zou kunnen zitten.
Maar ik vind wel dat Femke er vanavond ontspannen uitzag, zo zie ik haar toch liever bezig!
satine schreef:
Maar ik vind wel dat Femke er vanavond ontspannen uitzag, zo zie ik haar toch liever bezig!
Mss komt dat omdat ze 'plots' beseft(e) dat ze 'terug' verliefd is op Peter.
Van mij mogen ze terug een koppel worden, vond ze eigenlijk wel goed bij elkaar passen.
Er is alvast kans toe vermits dat de Rosse Sprinkhaan binnenkort weg is wel met zijn geld maar ach wat is geld als je de liefde hebt?
Helemaal mee eens! Ze waren een leuk stel en dat Peter ineens met Nina ging vrijen was zo onwerkelijk. Maar goed, vreemdgaan hoort bij een soap, so be it. Dat hij dan toch een relatie startte was maf en dat ie er mee door bleef gaan bij elke misstap van Nina was absurd, zeker als ze aan zijn beroepscode gaat morrelen. Zoals ze als secretaresse ook steeds alles moet weten en dat ie af en toe klanteninformatie geeft die vertrouwelijk is ... nou ja! En toch willen trouwen, hmmm. Als zij inderdaad m.b.v. moeders in staat is om klantengeld af te romen is het te gek voor woorden, want zulke systemen zijn tiendubbel beveiligd. Maar goed, als ze daarmee vertrekt good riddance. Geen leuk span, moeder en dochter sprinkhaan. Het ziet er zeker naar uit dat de bedoeling is dat Peter en Fem weer samenkomen en inderdaad Femke begint weer leuk te worden.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
ik had femke en peter nooit samengezien (keek die periode niet naar thuis) en vond het overdreven dat iedereen die zo graag terug samen wilden maar als ik die scene zag dacht ik: "das idd wel een héél mooi koppel, beter dan peter en nina"
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Dyl957 schreef: "das idd wel een héél mooi koppel, beter dan peter en nina"
Idd
Maar ik denk dat Femke nog een tijdje gaat twijfelen al kan het natuurlijk ook zijn dat ze er ineens voor gaat als ze hoort dat de rosse sprinkhaan gedumpt is we zullen het weldra zien
Ja, in de voorstukjes ziet het allesinds al mooi uit tussen Peter en Femke. Dat zijn natuurlijk maar ettelijke seconden hé dat voorstukje.
Morgen gelukkig meer van dat.
Van klappen is er toch niet veel in huis gekomen. Na 30s was het al zover
En volgende week wordt het nog beter:
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.