welke aflevering was dat ?Matthi schreef:Eindelijk gebeurde het
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ik herinner mij toch dat hij toch vrij lang heeft getreurd om Jelena. En daar is toen meermaals op terug gekomen. Maar dat is in soapland termen al een hele tijd geleden - En zelfs vlak voor hij terug met Rosa begon waren zijn gedachten nog bij Jelena.wateenbeesten schreef:Wat mij opvalt is dat hij Jelena helemaal vergeten lijkt. Hij was toch getrouwd met haar? Jammer dat er nooit eens een korte verwijzing inzit naar haar of is hij al helemaal over haar dood heen?
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik vraag mij af of Waldek beseft voor hoeveel euro "bloemsuiker" hij daar in het gras gegooid heeft en in welke problemen hij Kasper zo brengt...
Straks moet Rosa die 50 000 euro nog voor een ander doel gebruiken moest ik eigenlijk spontaan denken...
Ik kan zijn reactie natuurlijk wel begrijpen. Maar toch...
En verder moest ik er ook spontaan aan denken of Femke nu morgen in die wei zou zitten snuiven als ze merkt dat er coke in het gras ligt. Dat zou ik eigenlijk wel willen zien
Straks moet Rosa die 50 000 euro nog voor een ander doel gebruiken moest ik eigenlijk spontaan denken...
Ik kan zijn reactie natuurlijk wel begrijpen. Maar toch...
En verder moest ik er ook spontaan aan denken of Femke nu morgen in die wei zou zitten snuiven als ze merkt dat er coke in het gras ligt. Dat zou ik eigenlijk wel willen zien

0 x
-
- Poster rang 5
voorlopig zijn het de vogeltjes die er even van kunnen profiteren. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

Dan hoop ik maar dat de regenbuien daar geen roet in het eten hebben gegooid inmiddels.

Kasper zal blij zijn!

Waldek weet dan ook niet dat Kasper niet zelf met zijn neus in het poeder hangt, maar dat spul eigenlijk moest verkopen... Kan nog leuk worden dit!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
Duimelijntje schreef:

En ik moest denken zo meteen loopt Waldek high rond want hij snoof zo eens met al dat poeder dat rond zijn neus en oren vloog en dan loopt hij daar high zonder dat hij het weet

En verder heeft hij wel geluk met Rosa dat hij zomaar dat geld krijgt voor de brouwerij. En dat hij nu maar ziet dat hij zelf niet verslaafd raakt aan dat bier opdrinken - want dat is ook drugs alleen is dat legaal.
0 x
-
- x 435
Van een brave man als Waldek zou ik zoiets toch niet meteen denken.Ganja schreef:En dat hij nu maar ziet dat hij zelf niet verslaafd raakt aan dat bier opdrinken - want dat is ook drugs alleen is dat legaal.

0 x
-
- x 435
gelukkig is het geen "stokerij" van (poolse) vodkaLazylady schreef:Van een brave man als Waldek zou ik zoiets toch niet meteen denken.Ganja schreef:En dat hij nu maar ziet dat hij zelf niet verslaafd raakt aan dat bier opdrinken - want dat is ook drugs alleen is dat legaal.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
jessie V. schreef:Ik zie Femke al snuiven in die wei
Wel lekker goedkoop deze keer.

0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Idioot wie gooit er nu zo een hoop coke weg: hij kon ze beter verkopen en de opbrengst in de brouwerij steken...
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ze verkopen - hij kan er moeilijk mee op de markt gaan staan of ze in de Zus en Zo op de menukaart zetten.
Wat ik mij gisteren afvroeg: Waldek had gisteren een hele bak Slurfkes bij, is dat allemaal nog van die laatste keer dat ze gebrouwen hebben met het recept van Eddy of heb ik iets gemist?

Wat ik mij gisteren afvroeg: Waldek had gisteren een hele bak Slurfkes bij, is dat allemaal nog van die laatste keer dat ze gebrouwen hebben met het recept van Eddy of heb ik iets gemist?
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Ik vraag mij dat ook af. De laatste bak had Eddy toch verpatst in cafés? En bij mijn weten is er niet meer gebrouwd geweest sindsdien...satine schreef:Ze verkopen - hij kan er moeilijk mee op de markt gaan staan of ze in de Zus en Zo op de menukaart zetten.![]()
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- Poster rang 5
Nee, ze hebben dat recept blijkbaar probleemloos gereconstrueerd met dank aan David.fan_van_marianne schreef:Ik vraag mij dat ook af. De laatste bak had Eddy toch verpatst in cafés? En bij mijn weten is er niet meer gebrouwd geweest sindsdien...satine schreef:Ze verkopen - hij kan er moeilijk mee op de markt gaan staan of ze in de Zus en Zo op de menukaart zetten.![]()

Enfin, ze zijn daar toch wat rap overgegaan, want ik neem aan dat dat niet zo simpel is.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435