Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Matthi »

Nina kon beter naar thuisforum.be gesurft hebben haha.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Nina kan het inderdaad niet geweten hebben. Want dit is wat je ziet als je niet met haar bevriend bent:

Femke De Grote
.Overige FANS van ELLIE VRANKEN, Tapas, Peugeot Belgium, Lachen, De Noorderzon, Crazy Taxi

Algemene gegevens
.Geïnteresseerd in Mannen

--------------------------------------------------------------------------------

Geslacht Vrouw

Contactgegevens
.Facebook facebook.com/femke.degrote
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
clauwtjuh
Nog geen rang

Bericht door clauwtjuh »

S___ANNE schreef:Nina kan niet geweten hebben dat Femke op 8 april verjaart door naar haar facebook te kijken, want daar kun je dat niet zien (mss wel als je met haar bevriend bent, maar ik denk niet dat Nina en Femke vriendjes zijn)
toch wel hoor, als je surft naar haar facebookpagina zie je onder haar naam: Geboren op 8 april 1984
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

clauwtjuh schreef:
S___ANNE schreef:Nina kan niet geweten hebben dat Femke op 8 april verjaart door naar haar facebook te kijken, want daar kun je dat niet zien (mss wel als je met haar bevriend bent, maar ik denk niet dat Nina en Femke vriendjes zijn)
toch wel hoor, als je surft naar haar facebookpagina zie je onder haar naam: Geboren op 8 april 1984
Waar zie jij dat? Ik zie dat niet op haar profiel hoor.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

imséha schreef:Ik durf te wedden dat je 't wel kunt te weten komen als echt op zoek gaat.
Ze heeft zoveel vrienden dat het best mogelik is dat één van jouw vrienden of kennisen wel met haar bevriend is, en dan kan het vragen aan die persoon...
En nu stoppen met zagen aub?!
Ik hoop dat ik geen gemeenschappelijke vrienden heb met Femke, of ik gooi ze er af. :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Inderdaad, er staat "Geboren op 8 april 1984". :)
(en ben er ook niet mee bevriend, maar heb blijkbaar wel één gemeenschappelijke vriendin die van hier komt :))
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

imséha schreef:
lord F. schreef:Inderdaad, er staat "Geboren op 8 april 1984". :)
(en ben er ook niet mee bevriend, maar heb blijkbaar wel één gemeenschappelijke vriendin die van hier komt :))
En jij gooit die vriendin er niet af???? :mrgreen: Flinke jongen!
Zou maar flauw zijn. :)
Vanya Wellens is dus 5 jaar ouder dan haar personage (en da's dus gewoon een vaststelling, niet iets dat niet klopt).
0 x
Emmely
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Emmely »

ik heb nog iets wat niet klopt in thuis.
herinneren jullie je pierre nog? de ex van julia?
wel de acteur die dit personage speelt heeft al eens meegespeeld in thuis als een of andere meneer dedonder (iemand van de vakbond)(seizoen1)

net als de nieuwe tom die heeft ook meegespeeld in de history met isabelle in die caravan(seizoen 7)
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, toch anders nog even vaststellen.

Dat schilderij met dat huilende kindje dat in het decor van Simonne en Frank hun living hangt, hing vroeger in het decor van Mathilde en Maarten.
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

kittykattenfan schreef:Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, toch anders nog even vaststellen.

Dat schilderij met dat huilende kindje dat in het decor van Simonne en Frank hun living hangt, hing vroeger in het decor van Mathilde en Maarten.
Het heeft de brand overleeft? :)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

kittykattenfan schreef:Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, toch anders nog even vaststellen.

Ik dacht dat dit de vroegere Franky was die daarop stond ? :oops:
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Luc schreef:

Ik dacht dat dit de vroegere Franky was die daarop stond ? :oops:
whaha, eerder hoe Franky zich vanbinnen voelt dezer dagen denk ik. Het viel mij op in de middagafleveringen, toen Eva de deur openstak en daarachter hing het in de hal.
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Er bestaan honderden kopies van dat schilderij. Elk gerespecteerd boerecafé heeft dat ook in de wc hangen. Niet echt iets dat niet klopt.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Crackers schreef:Er bestaan honderden kopies van dat schilderij. Elk gerespecteerd boerecafé heeft dat ook in de wc hangen. Niet echt iets dat niet klopt.
Een boerencafé? Zo kan je niet echt het decor van Mathilde indertijd omschrijven.
0 x
Afbeelding
CursorX
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door CursorX »

Iets wat mij toevallig opviel. De aflevering waar Franky naar het voetbal ging met zijn vader (ik weet nu niet precies of het nu was of in de middagafleveringen) had Franky een sjaal aan met met de kleuren van Anderlecht, en ik denk dat ze toen zelfs in het stadion gefilmd hebben.
De aflevering vandaag supportert Frank op tv duidelijk voor KRC Genk, dat kan toch niet zomaar ongestraft, overlopen van club? :)
0 x
if you aren't nervous before a game, there's something wrong with you!
Plaats reactie