Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Nina kon beter naar thuisforum.be gesurft hebben haha.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Crackers
- Poster rang 5
Nina kan het inderdaad niet geweten hebben. Want dit is wat je ziet als je niet met haar bevriend bent:
Femke De Grote
.Overige FANS van ELLIE VRANKEN, Tapas, Peugeot Belgium, Lachen, De Noorderzon, Crazy Taxi
Algemene gegevens
.Geïnteresseerd in Mannen
--------------------------------------------------------------------------------
Geslacht Vrouw
Contactgegevens
.Facebook facebook.com/femke.degrote
Femke De Grote
.Overige FANS van ELLIE VRANKEN, Tapas, Peugeot Belgium, Lachen, De Noorderzon, Crazy Taxi
Algemene gegevens
.Geïnteresseerd in Mannen
--------------------------------------------------------------------------------
Geslacht Vrouw
Contactgegevens
.Facebook facebook.com/femke.degrote
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
toch wel hoor, als je surft naar haar facebookpagina zie je onder haar naam: Geboren op 8 april 1984S___ANNE schreef:Nina kan niet geweten hebben dat Femke op 8 april verjaart door naar haar facebook te kijken, want daar kun je dat niet zien (mss wel als je met haar bevriend bent, maar ik denk niet dat Nina en Femke vriendjes zijn)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waar zie jij dat? Ik zie dat niet op haar profiel hoor.clauwtjuh schreef:toch wel hoor, als je surft naar haar facebookpagina zie je onder haar naam: Geboren op 8 april 1984S___ANNE schreef:Nina kan niet geweten hebben dat Femke op 8 april verjaart door naar haar facebook te kijken, want daar kun je dat niet zien (mss wel als je met haar bevriend bent, maar ik denk niet dat Nina en Femke vriendjes zijn)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik hoop dat ik geen gemeenschappelijke vrienden heb met Femke, of ik gooi ze er af.imséha schreef:Ik durf te wedden dat je 't wel kunt te weten komen als echt op zoek gaat.
Ze heeft zoveel vrienden dat het best mogelik is dat één van jouw vrienden of kennisen wel met haar bevriend is, en dan kan het vragen aan die persoon...
En nu stoppen met zagen aub?!

0 x
-
- Poster rang 5
Inderdaad, er staat "Geboren op 8 april 1984". 
(en ben er ook niet mee bevriend, maar heb blijkbaar wel één gemeenschappelijke vriendin die van hier komt
)

(en ben er ook niet mee bevriend, maar heb blijkbaar wel één gemeenschappelijke vriendin die van hier komt

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
Zou maar flauw zijn.imséha schreef:En jij gooit die vriendin er niet af????lord F. schreef:Inderdaad, er staat "Geboren op 8 april 1984".
(en ben er ook niet mee bevriend, maar heb blijkbaar wel één gemeenschappelijke vriendin die van hier komt)
Flinke jongen!

Vanya Wellens is dus 5 jaar ouder dan haar personage (en da's dus gewoon een vaststelling, niet iets dat niet klopt).
0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
ik heb nog iets wat niet klopt in thuis.
herinneren jullie je pierre nog? de ex van julia?
wel de acteur die dit personage speelt heeft al eens meegespeeld in thuis als een of andere meneer dedonder (iemand van de vakbond)(seizoen1)
net als de nieuwe tom die heeft ook meegespeeld in de history met isabelle in die caravan(seizoen 7)
herinneren jullie je pierre nog? de ex van julia?
wel de acteur die dit personage speelt heeft al eens meegespeeld in thuis als een of andere meneer dedonder (iemand van de vakbond)(seizoen1)
net als de nieuwe tom die heeft ook meegespeeld in de history met isabelle in die caravan(seizoen 7)
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1
Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, toch anders nog even vaststellen.
Dat schilderij met dat huilende kindje dat in het decor van Simonne en Frank hun living hangt, hing vroeger in het decor van Mathilde en Maarten.
Dat schilderij met dat huilende kindje dat in het decor van Simonne en Frank hun living hangt, hing vroeger in het decor van Mathilde en Maarten.
0 x

-
- Poster rang 5
Het heeft de brand overleeft?kittykattenfan schreef:Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, toch anders nog even vaststellen.

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ik dacht dat dit de vroegere Franky was die daarop stond ?kittykattenfan schreef:Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, toch anders nog even vaststellen.

0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1
whaha, eerder hoe Franky zich vanbinnen voelt dezer dagen denk ik. Het viel mij op in de middagafleveringen, toen Eva de deur openstak en daarachter hing het in de hal.Luc schreef:Ik dacht dat dit de vroegere Franky was die daarop stond ?kittykattenfan schreef:Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, toch anders nog even vaststellen.
0 x

- Crackers
- Poster rang 5
Er bestaan honderden kopies van dat schilderij. Elk gerespecteerd boerecafé heeft dat ook in de wc hangen. Niet echt iets dat niet klopt.
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1
Een boerencafé? Zo kan je niet echt het decor van Mathilde indertijd omschrijven.Crackers schreef:Er bestaan honderden kopies van dat schilderij. Elk gerespecteerd boerecafé heeft dat ook in de wc hangen. Niet echt iets dat niet klopt.
0 x

-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Iets wat mij toevallig opviel. De aflevering waar Franky naar het voetbal ging met zijn vader (ik weet nu niet precies of het nu was of in de middagafleveringen) had Franky een sjaal aan met met de kleuren van Anderlecht, en ik denk dat ze toen zelfs in het stadion gefilmd hebben.
De aflevering vandaag supportert Frank op tv duidelijk voor KRC Genk, dat kan toch niet zomaar ongestraft, overlopen van club?
De aflevering vandaag supportert Frank op tv duidelijk voor KRC Genk, dat kan toch niet zomaar ongestraft, overlopen van club?

0 x
if you aren't nervous before a game, there's something wrong with you!