Luc Bomans (Mark Willems)
-
- Poster rang 4
Pas op, Luc is niet aan z'n proefstuk toe >> toen Marianne Vercammen in handen had is ie er al in geslaagd om haar uit het bedrijf te zetten op een sluwe manier. Al zal het nu wel iets moeilijker gaan gezien hij geen geld in de zaak zitten heeft. 

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 4
Benieuwd toch hoe die verhaallijn rond Luc zal verder lopen. Hij heeft dan nog heel moeizaam voor z'n gezin te kozen door Leontien te steunen in haar nogal extreme beslissingen en dan krijgt hij de volle laag van iedereen wat hij ook probeert om het te verzachten.
En ben ook benieuwd wat hij zal proberen om het bedrijf terug zelf in handen te krijgen.

En ben ook benieuwd wat hij zal proberen om het bedrijf terug zelf in handen te krijgen.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 4
sja, om één of ander reden vind ik die verhaallijn rond Luc momenteel het interessantste van Thuis.
Hoe hij probeert om de kerk in het midden te houden en voor iedereen goed te doen maar uiteindelijk er als de slechterik uit te komen bij iedereen, zeker bij Leontien als die straks te horen krijgt dat Luc de verborgen stock aan Walter gegeven heeft, dat hij het huis van Frank gekocht heeft en dat hij voor Marie werkt ...

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
hij heeft het smerige spelletje van Leontien toch ook dapper meegespeeld he? hij had er tegenin kunnen gaan, maar heeft dat niet gedaan - hij heeft een beetje geprutteld, en zich dan bij elke beslissing van haar neergelegd.frank schreef:sja, om één of ander reden vind ik die verhaallijn rond Luc momenteel het interessantste van Thuis.Hoe hij probeert om de kerk in het midden te houden en voor iedereen goed te doen maar uiteindelijk er als de slechterik uit te komen bij iedereen, zeker bij Leontien als die straks te horen krijgt dat Luc de verborgen stock aan Walter gegeven heeft, dat hij het huis van Frank gekocht heeft en dat hij voor Marie werkt ...
hij heeft ook het zwarte geld niet met Simonne gedeeld, hij heeft het huis gekocht, zodat hij nu de grote weldoener kan uithangen

trouwens, Marie heeft Simonne die job aangeboden, maar hij gaat doen alsof het de zoveelste kado van hém is....
hij oogst gewoon wat hij gezaaid heeft.
en ik heb Luc altijd een tof personage gevonden, heel menselijk ook, maar ik zou willen dat die mens eens fatsoenlijk leert klappen, dat duurt en dat blijft duren.....

0 x
-
- Poster rang 4
Denk dat je Luc's dilemma een beetje te licht opvat. 
ok, hij mocht wel wat meer op z'n strepen staan bij Leontiens "ieder voor zich"-theorie, maar denk dat z'n uiteindelijke beslissing niet met z'n hart was maar dat hij vooral voor z'n gezin koos. tegen Leontien viel/valt immers toch niet te praten (en nog steeds niet) en ja, hij ziet haar en Lowietje graag hé.
met dat zwart geld van de verkoop van die luxe-appartementen heeft hij uiteindelijk enkel maar de banken opgelicht en (zoals gisteren uitgelegd) met dat geld kon hij het huis van Simonne niet betalen gezien dat geld is dat eigenlijk niet bestaat.
En het ergste is natuurlijk dat hij weet dat z'n "goeie daden" hem uiteindelijk toch z'n huwelijk gaan kosten gezien hij ook wel weet dat Leontien gaat ontploffen als hij haar alles gaat vertellen.
Over wat hij Marie wil aandoen door haar bedrijf terug in handen te krijgen (en hoe hij dat ook gaat doen) zeg ik niks.
Al denk ik dat het personeel ook wel liever zouden hebben dat Sanitair Vercammen terug een gewoon loodgietersbedrijf wordt. 

ok, hij mocht wel wat meer op z'n strepen staan bij Leontiens "ieder voor zich"-theorie, maar denk dat z'n uiteindelijke beslissing niet met z'n hart was maar dat hij vooral voor z'n gezin koos. tegen Leontien viel/valt immers toch niet te praten (en nog steeds niet) en ja, hij ziet haar en Lowietje graag hé.
met dat zwart geld van de verkoop van die luxe-appartementen heeft hij uiteindelijk enkel maar de banken opgelicht en (zoals gisteren uitgelegd) met dat geld kon hij het huis van Simonne niet betalen gezien dat geld is dat eigenlijk niet bestaat.

En het ergste is natuurlijk dat hij weet dat z'n "goeie daden" hem uiteindelijk toch z'n huwelijk gaan kosten gezien hij ook wel weet dat Leontien gaat ontploffen als hij haar alles gaat vertellen.
Over wat hij Marie wil aandoen door haar bedrijf terug in handen te krijgen (en hoe hij dat ook gaat doen) zeg ik niks.

0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
feit is wel dat het zwarte geld op de rekening van Luc en Leontien belandde, en dat zij op geen enkel moment een helpende hand geboden hebben aan Simonneke.
ik kan Luc wel begrijpen, in heel zijn situatie met Leontien en Lowieke heeft hij het inderdaad niet makkelijk gehad, en tegen Leontien ingaan is inderdaad niet altijd een goed idee.
en natuurlijk siert het hem wel dat hij probeert nu te doen wat hij kan, maar ik begrijp ook best dat de anderen niet direct de spons vegen over het verleden.
zij vragen zich waarschijnlijk ook af waarom hij niet eerder geholpen heeft....
maar ik zei reeds eerder dat ik Luc een tof en menselijk personage vond, dit is een situatie die ons allemaal kan overkomen: je doet iets waarvan je denkt dat iedereen dolenthousiast gaat zijn, en dan krijg je stank voor dank.
en dat maakt mij dan nieuwsgierig hoe dat verder afloopt

ik kan Luc wel begrijpen, in heel zijn situatie met Leontien en Lowieke heeft hij het inderdaad niet makkelijk gehad, en tegen Leontien ingaan is inderdaad niet altijd een goed idee.

en natuurlijk siert het hem wel dat hij probeert nu te doen wat hij kan, maar ik begrijp ook best dat de anderen niet direct de spons vegen over het verleden.
zij vragen zich waarschijnlijk ook af waarom hij niet eerder geholpen heeft....
maar ik zei reeds eerder dat ik Luc een tof en menselijk personage vond, dit is een situatie die ons allemaal kan overkomen: je doet iets waarvan je denkt dat iedereen dolenthousiast gaat zijn, en dan krijg je stank voor dank.
en dat maakt mij dan nieuwsgierig hoe dat verder afloopt

0 x
-
- Poster rang 4
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Gertj3
- Poster rang 1
Eerlijk gezegd e dat verhaal is een beetje onzin zoals luc nu doet bij elk normaal denkende baas lag die buiten en zeker na wat hij vandaag gedaan heeft om het werkvolk zomaar een dag verlof te gevenjohan1969 schreef:Ik denk niet dat Marie gaat lachen met die dringende brief van Luc.
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
- Poster rang 4
Maar Luc is zelf medebaas hé en Marie heeft hem hard nodig omdat ze zelf niks van sanitair afweet, dus veel kan ze niet doen. Zeker nu er veel werk is.Gertj3 schreef:Eerlijk gezegd e dat verhaal is een beetje onzin zoals luc nu doet bij elk normaal denkende baas lag die buiten en zeker na wat hij vandaag gedaan heeft om het werkvolk zomaar een dag verlof te gevenjohan1969 schreef:Ik denk niet dat Marie gaat lachen met die dringende brief van Luc.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 1
- Contacteer:
Hij liegt gewoon
Luc houdt van twee vrouwen, maar ik vind dat hij toch moet kiezen, en Leontien zo bedriegen is wel weak. Hij slijmt echt bij iedereen, je moet het kunnen. Het zal mij benieuwen hoe Marie zal reageren als Leontien weer thuis komt. En Luc, hij kan dit spelletje toch niet blijven spelen?

0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
-
- Nog geen rang