waar, maar stereotypen komen niet uit het niets hé. Er zijn er veel die zo zouden reageren (maar geloof me nog meer die positief reageren). een soap leeft nu eenmaal van conflicten. Ook in het echte leven loopt niet alles zoals men wilt (maar dat weet iedereen wel :p)Nickos schreef:De makers van Thuis lopen te koop met het feit dat Franky geen stereotype is zoals we die zo dikwijls op tv zien (bvb. in Ella). Hij is inderdaad niet verwijfd en oefent een vrij mannelijk beroep uit. Maar langs de andere kant is Bram dan weer een wandelend cliché. Hoe hij zich gedraagt, zijn reacties en gedrag wanneer een vriend plotseling homo blijkt te zijn, we hadden het allemaal ooit al wel eens eerder gezien...
Franky & Bram
- dylan
- Poster rang 1
Re: Franky & Bram
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat Bram zich rot geschrokken is. Vooral omdat hij daar nooit aan gedacht zou hebben.
Het komt wel weer goed denk ik. Al zullen ze nooit meer beste vrienden zijn.
Het komt wel weer goed denk ik. Al zullen ze nooit meer beste vrienden zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zie in Franky gewoon een jonge man die verliefd is en zich opeens niet meer kon beheersenGanja schreef: Verder vind ik dat Franky, Bram niet had mogen kussen.
Krijg dan zo een brr gevoel bij omdat het zo vooroordelen (over homo's) bevestigend is.
En neen ik ga dit niet zitten verklaren want dan gaan we off-topic

0 x
-
- Poster rang 1
ik hoop net wel dat ze een koppel worden. Dan zou je pas echt een niet stereotiep iemand, bram dus, gevoelens voor jongens laten hebben nadat die eerst homohater leek. Misschien werd Bram gisteren onbewust met zichzelf geconfronteerd. Waarom was hij altijd zoveel liever bij Franky dan bij Paulien? Omdat hij onbewust misschien al iets voor Franky voelde en nu is hij ineens geschrokken....
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gut, voor mij hoeft dat echt niet - Bram opeens laten beseffen dat hij geen hetero is: zoiets hebben we toch al gehad met Ann?
0 x
-
- Poster rang 5
omdat Katrien hem daar buiten kijkt oa?Shabba schreef:ik hoop net wel dat ze een koppel worden. Dan zou je pas echt een niet stereotiep iemand, bram dus, gevoelens voor jongens laten hebben nadat die eerst homohater leek. Misschien werd Bram gisteren onbewust met zichzelf geconfronteerd. Waarom was hij altijd zoveel liever bij Franky dan bij Paulien? Omdat hij onbewust misschien al iets voor Franky voelde en nu is hij ineens geschrokken....
Maar vooral, denk ik, omdat hij zich bij Julia aan de regels van het huis moet houden -wat hij niet gewoon is-, terwijl hij bij Franky kan doen wat hij wil.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Niet te vergeten: zijn bazig lief, die na haar laatste kappersbeurt bijna niet meer toonbaar is? 

0 x
-
- Poster rang 5
niet meer toonbaar?satine schreef:Niet te vergeten: zijn bazig lief, die na haar laatste kappersbeurt bijna niet meer toonbaar is?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Poster rang 1
Hij mag zelfs bij Franky in bed terwijl het bij Julia op de sofa was, niet?lord F. schreef:omdat Katrien hem daar buiten kijkt oa?Shabba schreef:ik hoop net wel dat ze een koppel worden. Dan zou je pas echt een niet stereotiep iemand, bram dus, gevoelens voor jongens laten hebben nadat die eerst homohater leek. Misschien werd Bram gisteren onbewust met zichzelf geconfronteerd. Waarom was hij altijd zoveel liever bij Franky dan bij Paulien? Omdat hij onbewust misschien al iets voor Franky voelde en nu is hij ineens geschrokken....
Maar vooral, denk ik, omdat hij zich bij Julia aan de regels van het huis moet houden -wat hij niet gewoon is-, terwijl hij bij Franky kan doen wat hij wil.

0 x
- kristien
- Poster rang 1
'k Vond Paulien haar vroegere haarsnits altijd heel mooi, maar nu vind ik het echt verschrikkelijksatine schreef:Niet te vergeten: zijn bazig lief, die na haar laatste kappersbeurt bijna niet meer toonbaar is?

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Ben ik het mee eenskristien schreef:'k Vond Paulien haar vroegere haarsnits altijd heel mooi, maar nu vind ik het echt verschrikkelijksatine schreef:Niet te vergeten: zijn bazig lief, die na haar laatste kappersbeurt bijna niet meer toonbaar is?

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Poster rang 5
Wel, bij mij zou ze direct binnen mogen.Matthi schreef:Ben ik het mee eenskristien schreef:'k Vond Paulien haar vroegere haarsnits altijd heel mooi, maar nu vind ik het echt verschrikkelijksatine schreef:Niet te vergeten: zijn bazig lief, die na haar laatste kappersbeurt bijna niet meer toonbaar is?

Ik vind ze er eigenlijk volwassener uit zien met haar nieuw kapsel.

0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Ja precies een kapsel van een mannenwijf.
Geef mij maar het kapsel van Marianne.
Geef mij maar het kapsel van Marianne.

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Oké, we zijn nu wel een beetje offtopic aan het gaan. Weer ontopic tijd volgens mij 

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.