Inhouden seizoen 16

Gesloten
Rieka
x 435

Re: 18/11 tot 26/11

Bericht door Rieka »

daffy duck schreef:Gitta mag het ziekenhuis verlaten. en Peggy ook inhet ziekenhuis en Katrien verpleegster in het ziekenhuis. Hebben ze misschien geïnvesteerd in een nieuwe lokatie in thuis en moet het renderen ? :lol:
Zal wel zijn; Jens liep er gisteren ook rond.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Dus voortaan één topic : zieken en gekwetsten !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Re: 01/11 - 10/11

Bericht door satine »

mona'ke schreef:Rosa kan het niet laten om Marianne te provoceren.

bron: showbizzsite
Weeral? Dat begint ook afgezaagd te geraken. :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: 01/11 - 10/11

Bericht door Christel »

satine schreef:
mona'ke schreef:Rosa kan het niet laten om Marianne te provoceren.

bron: showbizzsite
Weeral? Dat begint ook afgezaagd te geraken. :roll:
Nogal ja! Het gelazer rond Sandrine is nog maar net voorbij, of we krijgen dit weer.. :roll:
Niet bepaald verrassend overigens, en ik moet zeggen dat de hele ruzie tussen die 2, inclusief de personages Marianne en Rosa, op deze manier echt mijn strot uit beginnen te komen. :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

29/11 tot 03/dec

Bericht door maartenB »

· 29 november 2010 (aflevering 2871) (Deze week mag je niet missen!!!) EXIT KRIS
Peggy wint extra informatie in bij Bianca. Jens wil niet langer werken voor de Noorderzon. Franky is blij dat zijn vader de juiste beslissing heeft genomen. Leo wijst Peter op zijn verantwoordelijkheid als notaris.

· 30 november 2010 (aflevering 2872)
Het noodlot slaat toe ten huize Bomans. Luc ziet hoe z'n broer wordt afgevoerd. Frank moet een spoedoperatie ondergaan. Bianca en Simonne wachten vol spanning af. Franky en Bram worden ondervraagd door de politie.

· 01 december 2010 (aflevering 2873)
Frank wordt in een kunstmatige coma gehouden. Simonne is een wrak en begrijpt niet hoe het ooit zo ver is kunnen komen. Nina krijgt van haar grootvader een nieuwe job. Peggy neemt een ingrijpende beslissing.

· 02 december 2010 (aflevering 2874)
Simonne is niks wijzer geworden na het gesprek met Bram. Bianca heeft slecht nieuws voor Peggy. Nina rekent af met Nancy. Paulien ontfermt zich over Bram. Marianne brengt Peggy een bezoekje.

· 03 december 2010 (aflevering 2875)
Geert kan Marianne eindelijk overhalen om op huwelijksreis te vertrekken. Paulien smeekt Julia en Cois om Bram in huis te nemen. Cois biedt Jens een job aan bij Taxi Ter Smissen. Bram gaat op bezoek bij Franky. Peggy verliest zichzelf in een hysterische ontkenning.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: 29/11 tot 03/dec

Bericht door Luc »

maartenB schreef:Cois biedt Jens een job aan bij Taxi Ter Smissen.
Oh neen, die Jens is er echt ééntje van 12 stielen en 13 ongelukken. Waar heeft die gast nog niet gewerkt ?

En is er weer een abortus in het verschiet ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Een abortus weet ik zo net niet. Maar het ziet er in elk geval naar uit dat er iets serieus mis is met het kindje of met Peggy's zwangerschap...
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef:Een abortus weet ik zo net niet. Maar het ziet er in elk geval naar uit dat er iets serieus mis is met het kindje of met Peggy's zwangerschap...
Tja, ze zal van haar paard vallen ofzo. Vandaag gaven ze al een "hint" in die richting. In Thuis gaan ze niet zomaar buitenopnames van het paardrijden maken :).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
daffy duck schreef:Gitta mag het ziekenhuis verlaten. en Peggy ook inhet ziekenhuis en Katrien verpleegster in het ziekenhuis. Hebben ze misschien geïnvesteerd in een nieuwe lokatie in thuis en moet het renderen ? :lol:
Zal wel zijn; Jens liep er gisteren ook rond.
En ook Frank komt er blijkbaar te liggen.
Dus Daffy, je krijgt gelijk! Nou verwacht ik persoonlijk wel een prachtige ziekenhuis-set eigenlijk. Met zoveel zieken moet dat eraf kunnen.. :razz:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:
Christel schreef:Een abortus weet ik zo net niet. Maar het ziet er in elk geval naar uit dat er iets serieus mis is met het kindje of met Peggy's zwangerschap...
Tja, ze zal van haar paard vallen ofzo. Vandaag gaven ze al een "hint" in die richting. In Thuis gaan ze niet zomaar buitenopnames van het paardrijden maken :).
Dat zou best kunnen inderdaad. Van de andere kant staat er in de spoilers nergens iets dat in de richting van een ongeluk wijst. Niet dat dat nu zoveel wil zeggen, maar toch... Nog maar even afwachten dus. De duidelijke uitspraak van Peggy vanavond, dat er deze keer niks kan gebeuren dat hun geluk verstoord (o.i.d.), maakt in elk geval wel heel duidelijk dat die 2 voorlopig nog niet veel geluk gaan hebben.. ;)
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig naar het volgende :

Franky en Bram worden ondervraagd door de politie.
Frank wordt in een kunstmatige coma gehouden
Bram gaat op bezoek bij Franky

Zou Franky door de politie verdacht worden voor de toestand met Frank? Anders snap ik niet goed waarom Bram, franky zou bezoeken, ze werken namelijk elke dag samen?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

maartenB schreef:Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig naar het volgende :

Zou Franky door de politie verdacht worden voor de toestand met Frank? Anders snap ik niet goed waarom Bram, franky zou bezoeken, ze werken namelijk elke dag samen?
Misschien is het wel normaal dat Franky niet gaat werken zolang zijn vader in de coma ligt?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:

Misschien is het wel normaal dat Franky niet gaat werken zolang zijn vader in de coma ligt?
Dat lijkt mij ook, of toch zeker in het begin...
Maar wel apart dat ze ondervraagd gaan worden door de politie. Blijkbaar gaat Frank dus niet "zomaar" iets krijgen? :?
Ik ben benieuwd! :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:

Dat een mens een tijdlang niet gaat werken in zo'n geval, lijkt mij menselijk, maar zolang de coma duurt?
Niemand kan voorspellen hoelang een coma duurt, dus, nee, ik vind het niet normaal dat Franky niet gaat werken zolang z'n vader in coma ligt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

ik bedoelde eigenlijk 'nu zijn vader in de coma ligt' - het is in dit geval uiteindelijk pas gebeurd.
0 x
Gesloten