Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- smurfin
- Poster rang 2
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Ik vond het belachelijk, dat hij Paulien kwam vertellen over Femke's relatie met Rafael. Dat is zijn taak niet. En ook al doet hij dat als "vriend", hij weet het vanuit zijn functie als agent-inspecteur- rechercheur 

0 x
-
- Nog geen rang
[quote="martha"][quote="Luc"]Tim zijn privé is niet meer interessant genoeg voor Thuis, hij daagt alleen op als politieagent
.[/quote] Ik vond Tim gisterenavond in zijn burger-kledij echt njammie njammie. Kleren maken dus daadwerkelijk de man
[/quote]
tsss mamsie, is die jongen niet nét iets te jong voor jou
de cohter vond hem ook wel njammie njammie eigenlijk

de cohter vond hem ook wel njammie njammie eigenlijk

0 x
-
- Nog geen rang
[quote="dafkapin"][quote="martha"][quote="Luc"]Tim zijn privé is niet meer interessant genoeg voor Thuis, hij daagt alleen op als politieagent
.[/quote] Ik vond Tim gisterenavond in zijn burger-kledij echt njammie njammie. Kleren maken dus daadwerkelijk de man
[/quote]
de dochter vond hem ook wel njammie njammie eigenlijk
[/quote]

de dochter vond hem ook wel njammie njammie eigenlijk

0 x
-
- Nog geen rang
- Luc
- Poster rang 4
Tim is geen Lieven, Tim is Tim. En we zouden hem idd wel wat meer mogen zien, als lief van Franky bvb. of is een homo-politieagent taboe ?
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
-
- Nog geen rang
zeg, geen homo maken he van timmeke, laat er maar eens een mooie jongen gewoon hetero blijven 

0 x
-
- Poster rang 1
Tja, dan hadden ze een mooie hetero-jongen, maakten ze er een homo van, en dan werd hij plots heel wat minder mooi
Enfin, het gaat over Tim, die ik best ook wel een mooie jongen vind, maar ik val nu eenmaal op grote jongens met bruin haar

Enfin, het gaat over Tim, die ik best ook wel een mooie jongen vind, maar ik val nu eenmaal op grote jongens met bruin haar

0 x
- Luc
- Poster rang 4
En ik wou net eens een homo in Thuis die ook mooi isdafkapin schreef:zeg, geen homo maken he van timmeke, laat er maar eens een mooie jongen gewoon hetero blijven

0 x
-
- x 435
Blijven kijken, misschien krijg je ooit je zin!Luc schreef:En ik wou net eens een homo in Thuis die ook mooi isdafkapin schreef:zeg, geen homo maken he van timmeke, laat er maar eens een mooie jongen gewoon hetero blijven.

0 x
-
- Nog geen rang
Ik kan best begrijpen dat Tim niet veel sympathie kan opbrengen voor Guy maar als agent in functie dient hij toch ten allen tijde onpartijdig te zijn. De manier waarop hij omging met de klacht van Guy vond ik dan ook niet kunnen. Gelukkig was Luc er om hem op zijn plaats te zetten.
0 x
-
- Nog geen rang
Tim had m.i. al helemaal niet bij de zaak betrokken mogen worden als agent, aangezien hij samenwoonde met de vriend van het slachtoffer
en ik vrees ook dat er vaak zo gereageerd wordt als je met zo'n vage klacht bij de politie terechtkomt
en ik vrees ook dat er vaak zo gereageerd wordt als je met zo'n vage klacht bij de politie terechtkomt
0 x
-
- Poster rang 1
Goh, hij reageerde misschien wel iets te bot, maar uiteindelijk kunnen ze met zo'n klacht effectief niks aanvangen, dus is het ook wel een beetje begrijpelijk
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Toen Luc zich ermee ging bemoeien ging het toch heel anders lopen.
0 x