Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:Het zal wel iets zijn zeker dat Daan het niet zag zitten om terug te keren naar Thuis? En dat hij dat pas beslist heeft na de opnames van de laatste reeks Witse?
Allez, ik zie anders niet in waarom ze één van hun leukste personages plots laten sterven.
wat wil je nu zeggen? Joepie toch nog een extra seizoen van Witse?

(ga ik meteen naar het Witseforum kijken ipv hier) :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Als ze ons zo lang aan het lijntje houden met het Eddy personage en hem dan laten sterven zou toch wel heel flauw zijn. Ik gok op een vergissing/verwisseling van namen en Eddy duikt toch nog op - zij het dan misschien voor de rest van zijn leven gehandicapt of zo want sinds Dorien verdwenen is en Yvette gaat fitnessen, hebben ze nog wel ergens een rolstoel op overschot.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nee, ik vermoed dat Daan Hugaert altijd van plan was om na de laatste opnames van Witse terug te keren naar Thuis, maar dat er iets tussen gekomen is (film? theater? andere tv-serie? ...) dat hem onlangs van gedacht doen veranderen heeft.
En dan kunnen ze ons ook niet nog jaren aan het lijntje houden dat hij nog steeds in de bak zit in Wit-Rusland. Uiteindelijk speelde hij telkens maar voor korte periode mee in Thuis om dan ofwel weer in de bak te belanden ofwel weer op toer te zijn met z'n truck. En gezien de acteur dus wellicht niet van plan was om terug te keren hebben ze z'n personage maar opgegeven. Enfin, het kan iets heel anders zijn, maar het zal er wel niet ver van liggen. :) Volgende week staat het wellicht in de boekskes. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ik gok ook een Eddy in een rolstoel. Er is door Nancy teveel de nadruk gelegd op de viriliteit van haar slurfke.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik zou niet te hard van stapel lopen. Dit is thuis, er zijn al gekkere dingen gebeurd. En ze gaan niet weken aan een stuk de comeback van Eddy opbouwen (zowel in de soap als in de media) als het een teleurstelling zou zijn.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Mensen die het écht willen weten kunnen altijd de spoilers is lezen :)
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Als ik dat hier allemaal lees gaat iedereen ervan uit dat Eddy dood is :crazy: terwijl toch niemand dat gezegd heeft!!! Tim bracht slecht nieuws maar heeft niets meer gezegd dan ongeluk en hij sprak niet over doden. Dus denk dat het nog alle kanten uit kan...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

nee, hij sprak over 'slachtoffers' - maar ook niet over 'gewonden'.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ganja schreef:Als ik dat hier allemaal lees gaat iedereen ervan uit dat Eddy dood is :crazy: terwijl toch niemand dat gezegd heeft!!! Tim bracht slecht nieuws maar heeft niets meer gezegd dan ongeluk en hij sprak niet over doden. Dus denk dat het nog alle kanten uit kan...
Ik het filmpje voor volgende week zeiden ze duidelijk dat hij dood is. Of begin je dan direct te zappen om dat niet meer te zien? :)
en Tim had het idd over "slachtoffers" omdat dat iets beter aankomt dan te zeggen "uwen Eddy is morsdood". :)
Maar met dat Nicklos hier het woord "spoilers" laten vallen heeft begin ik toch ook te twijfelen of hij wel echt dood is. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

lord F. schreef: Ik het filmpje voor volgende week zeiden ze duidelijk dat hij dood is. Of begin je dan direct te zappen om dat niet meer te zien? :)
en Tim had het idd over "slachtoffers" omdat dat iets beter aankomt dan te zeggen "uwen Eddy is morsdood". :)
Maar met dat Nicklos hier het woord "spoilers" laten vallen heeft begin ik toch ook te twijfelen of hij wel echt dood is. :)
er zijn inderdaad mensen die dat doen naar het schijnt - vandaar ook dat we een spoilerhoekje hebben. :razz:
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

:mrgreen: Den Eddy zal wel uit de dode herrijzen zeker
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

beertje52 schreef: :mrgreen: Den Eddy zal wel uit de doden herrijzen zeker
Ik ben daar zelf ook al enkele keren in geslaagd, dat is eigen aan "onze soort" :lol:

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Er was sprake van 3 gevangenen betrokken bij het ongeluk, waarvan 2 slachtoffers. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat er sprake is van een persoonsverwisseling - om het allemaal wat spannender te maken 8)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

afwachten dus ...

en als Eddy echt dood is, mijn oprecht medeleven, dat hij dan ruste in vrede :angelic-innocent:
0 x
simonnekeniseenslet
Nog geen rang

Bericht door simonnekeniseenslet »

Heeft er niemand op gelet dat Tim het over Eddy Barbelis hadt toen hij het slechte nieuws aan Nancy vertelde? Den Eddy heet Van Notegem, dus der is nen anderen dood. Het slurfke komt terug.
0 x
Plaats reactie