Nancy en Eddy ik dach dat die pas in seizoen 10 voorkwame als renzo eddy geslage had dus da is blijkbaar toch in seizon 9 gebeurdMieke schreef:gisteren Eddy en Nancy in zeer dronken toestand
Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Mieke
- Poster rang 4

Ze kwamen er maar heel eventjes in hoor, toen Sam op zoek was naar Femke.filip 005 schreef:Nancy en Eddy ik dach dat die pas in seizoen 10 voorkwame als renzo eddy geslage had dus da is blijkbaar toch in seizon 9 gebeurdMieke schreef:gisteren Eddy en Nancy in zeer dronken toestand
We zullen ze voorlopig nog niet veel zien, hun rol gaat pas groter worden als Renzo erbij komt gelijk je zegt
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
Mieke
- Poster rang 4

Weet er iemand nog wat er met het huis van Mo gebeurd is?
Hij is in Ter Smissen komen logeren omdat hij brand gehad had in z'n huis en hij was het achteraf vollebak terug in orde aan het maken met de bedoeling om er terug te gaan wonen.
Maar om één of andere reden is hij blijven plakken in Ter Smissen
Komt dit door Veronique of waarom??
Hij is in Ter Smissen komen logeren omdat hij brand gehad had in z'n huis en hij was het achteraf vollebak terug in orde aan het maken met de bedoeling om er terug te gaan wonen.
Maar om één of andere reden is hij blijven plakken in Ter Smissen
0 x
-
Rieka
- x 435
Mieke schreef:Weet er iemand nog wat er met het huis van Mo gebeurd is?
Maar om één of andere reden is hij blijven plakken in Ter Smissen![]()
Dit is een vraag die nooit beantwoord werd.
Misschien heeft één of andere vriend van Mo zijn huis gekregen???
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Dat doet me sterk denken aan de familie Bastiaens. Die zijn ook bij Marianne komen wonen omdat hun huis gerenoveerd werd ofzoiets, en achteraf hebben we daar ook nooit niks meer van gehoordoma schreef:Dit is een vraag die nooit beantwoord werd.
Ze geven daar huizen weg bij de vleet zeker, daar moet ik bij zijn
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad leuk om eens terug te zien! Ik had het opgenomen, aangezien ik in de tv gids gelezen had dat het hele gedoe met Femke/Nancy/Eddy nu weer zo'n beetje speelt. Eddy kreeg het gisteren zwaar te verdurenMieke schreef:Marianne die Eddy een mep in z'n gezicht geeft, en nadien Erik die Eddy op z'n neus bokst
Echt lachen vandaag![]()
![]()
Viel me wel op dat Nancy en Eddy destijds nog enkele graden erger waren dan nu qua gedrag. Vergeleken bij toen, zijn ze er nu toch een stuk netter en vriendelijker op geworden, hoewel het natuurlijk nog steeds voor verbetering vatbaar is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mieke
- Poster rang 4

Ja toen werd het er idd extra dik opgelegd wat voor volkje ze waren, een beetje cliché ook welChristel schreef: Viel me wel op dat Nancy en Eddy destijds nog enkele graden erger waren dan nu qua gedrag. Vergeleken bij toen, zijn ze er nu toch een stuk netter en vriendelijker op geworden, hoewel het natuurlijk nog steeds voor verbetering vatbaar is.![]()
Nu drinken ze nochtans ook nog allebei maar zijn ze wel verbeterd qua gedrag, het zal de ouderdom zijn zeker
0 x
-
frank
- Poster rang 4

ha, nog iedere dag trouw op post ?Mieke schreef:Marianne die Eddy een mep in z'n gezicht geeft, en nadien Erik die Eddy op z'n neus bokst
Echt lachen vandaag![]()
![]()
ter gelegenheid van wat kreeg Eddy toen zoveel meppen van de Bastaensen ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Amber
- Nog geen rang
Mo heeft zijn huis verkocht aan zijn buurman, die extra ruimte nodig had.Mieke schreef:Dat doet me sterk denken aan de familie Bastiaens. Die zijn ook bij Marianne komen wonen omdat hun huis gerenoveerd werd ofzoiets, en achteraf hebben we daar ook nooit niks meer van gehoordoma schreef:Dit is een vraag die nooit beantwoord werd.
Dat van de familie Bastiaens is inderdaad maar raar. Dat huis is gewoon van de aardbodem verdwenen
0 x
-
filip 005
- Nog geen rang
Ik weet het bij de herhaling van gisteren Sam ging niet akkoord om te gan samen wonen met Femke.Amber schreef:Mo heeft zijn huis verkocht aan zijn buurman, die extra ruimte nodig had.Mieke schreef:Dat doet me sterk denken aan de familie Bastiaens. Die zijn ook bij Marianne komen wonen omdat hun huis gerenoveerd werd ofzoiets, en achteraf hebben we daar ook nooit niks meer van gehoordoma schreef:Dit is een vraag die nooit beantwoord werd.
Dat van de familie Bastiaens is inderdaad maar raar. Dat huis is gewoon van de aardbodem verdwenen
Binnen twaalf dagen ben ik weer gelukkig want dan begint het nieuwe seizoen. Met spannende verhaallijn en nieuwe titelsong als julie nu al willen weten wat er in de nieuw afleveringen gaat gebeuren verwijs ik naar http://www.vrtfansite.be en dan door klikken naar series en dan thuis te kiezen.
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

-
Mieke
- Poster rang 4

-
filip 005
- Nog geen rang