Bram Schepers (Bert Verbeke)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Bram (vroeger Rocky)
Gisteravond was hij anders helemaal niet zo happig om naar haar pijpen te dansen!
0 x
-
- x 435
Van mij krijgt hij gelijk!satine schreef:Gisteravond was hij anders helemaal niet zo happig om naar haar pijpen te dansen!
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Rieka schreef:Van mij krijgt hij gelijk!satine schreef:Gisteravond was hij anders helemaal niet zo happig om naar haar pijpen te dansen!
Maar uiteindelijk zal er iets gebeuren

0 x
-
- x 435
Ja, hij zal "HONGER" krijgen.Ganja schreef:Rieka schreef:Van mij krijgt hij gelijk!satine schreef:Gisteravond was hij anders helemaal niet zo happig om naar haar pijpen te dansen!
Maar uiteindelijk zal er iets gebeurenwaardoor hij super snel in de armen van Paulien zal vliegen
![]()

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb Bram nooit een geweldig personage gevonden, maar nu heb ik er nog maar 1 woord voor:
Bàh!
Bàh!
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Vind de reacties op Franky zijn outing overdreven: Simonne pakt het te goed op en Bram te slecht. Maar ja, zal zo moeten zeker ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
wat bedoel je met 'Simonneke pakt het te goed op'?
Een goede moeder houdt toch onvoorwaardelijk van haar kind, ongeacht zijn/haar geaardheid?
Een goede moeder houdt toch onvoorwaardelijk van haar kind, ongeacht zijn/haar geaardheid?

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ja, maar een goede moeder kan het er in begin toch wel wat moeilijk mee hebben. Daar is ook niks verkeerd mee. Daarom zijn het ook moeders.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Da's ook waar.Luc schreef:Ja, maar een goede moeder kan het er in begin toch wel wat moeilijk mee hebben. Daar is ook niks verkeerd mee. Daarom zijn het ook moeders.
En soms denken ze gewoon 'maar jongen toch, dat weet ik al 10 jaar'

0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Niet alle moeders hebben er het in het begin moeilijk mee. ik wil maar zeggen dat het geen foute reactie is ofzo. En ze is er wel mee bezig, ze zei toch dat ze nog veel vragen hadsatine schreef:Da's ook waar.Luc schreef:Ja, maar een goede moeder kan het er in begin toch wel wat moeilijk mee hebben. Daar is ook niks verkeerd mee. Daarom zijn het ook moeders.
En soms denken ze gewoon 'maar jongen toch, dat weet ik al 10 jaar'

0 x
- dylan
- Poster rang 1
ik kon niet meer akkoord gaan! zeer mooie scene en ook wel bemoedigend als voorbeeld (wat er nogal gevreesd voor werdt op het wjnh-forum dat het anders zou uitdraaienNickos schreef:Niet alle moeders hebben er het in het begin moeilijk mee. ik wil maar zeggen dat het geen foute reactie is ofzo. En ze is er wel mee bezig, ze zei toch dat ze nog veel vragen hadsatine schreef:Da's ook waar.Luc schreef:Ja, maar een goede moeder kan het er in begin toch wel wat moeilijk mee hebben. Daar is ook niks verkeerd mee. Daarom zijn het ook moeders.
En soms denken ze gewoon 'maar jongen toch, dat weet ik al 10 jaar'. Ik ben blij dat de scenaristen het zo hebben aangepakt. Ik vond de scene tussen haar en Franky van afgelopen maandag echt heel mooi

0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2

Alsof dat een misdaad is ...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, het lijkt er inderdaad wel op alsof Bram er zo over denkt. Dat hij in het begin wat schrok kan ik me nog voorstellen, maar ik vind wel dat hij er inmiddels nogal een bekrompen manier van denken op na houdt...Matthi schreef:
Alsof dat een misdaad is ...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Vind den Bram voor een homohater toch serieus veel te zitten piekeren en hij kan precies geen beslissingen nemen om echt met Franky te breken.
0 x
-
- x 435
Dat hoeft nog altijd niet te betekenen dat ie een liefdesrelatie met franky moet beginnen.Shabba schreef:Vind den Bram voor een homohater toch serieus veel te zitten piekeren en hij kan precies geen beslissingen nemen om echt met Franky te breken.
0 x