Mike
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Mike
Ik denk dat hij gewoon zekerheid wil dat hij de pa is, zou ik ook willen in zijn plaats.
Hij wou Nancy gewoon bruuskeren om een reaktie uit te lokken.
Ergens begin ik ook wel te twijfelen of hij de vader is.
Een DNA-test misschien.
Een DNA-test misschien.
0 x
-
- x 435
Daar denk ik ook aan...johan1969 schreef:Ik denk dat hij gewoon zekerheid wil dat hij de pa is, zou ik ook willen in zijn plaats.
Een DNA-test misschien.
0 x
-
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, o.a. bij Nand (van Eva).Willy Crevits schreef:een dna-test, hebben we dat ook al niet eerder gehad ?

Maar dat zou inderdaad ook kunnen, dat Mike gewoon zekerheid wil. In dat geval kan ik hem eigenlijk ook wel begrijpen, al vind ik wel dat hij het niet bepaald "subtiel" aanpakt dan. Maar ja, Eddy is dat ook niet, en over Nancy's smaak wat mannen betreft, valt inmiddels dan ook wel te twisten!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Ja maar tijdens zijn discussie met Femke meteen gaan vragen of ze nu nooit meer gaan vrijen....
De dag ervoor leek hij het nog echt erg te vinden maar nu hangt hij wel het vetzakske uit.
En ik heb trouwens altijd het gevoel gehad dat Mike het toch niet echt meende met Femke.

De dag ervoor leek hij het nog echt erg te vinden maar nu hangt hij wel het vetzakske uit.
En ik heb trouwens altijd het gevoel gehad dat Mike het toch niet echt meende met Femke.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat gevoel heb ik ook vrijwel steeds gehad, tot een paar dagen geleden toen hij het inderdaad wel erg leek te vinden. Maar nu...Mieke schreef:Ja maar tijdens zijn discussie met Femke meteen gaan vragen of ze nu nooit meer gaan vrijen....![]()
Wat hij precies voor heeft met Femke weet ik niet, maar haar graag zien doet hij niet volgens mij. En haar dan op deze manier toch niet op willen geven, terwijl Nancy nu toch wel vrij duidelijk is geweest dat hij echt haar vader is, dat had ik eigenlijk niet van hem verwacht...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik snap niet wat Mikes bedoeling is ivm het stoken tussen Eddy en Nancy.
Dat Nancy tegen Eddy zegt dat Mike de vader van Femke is ? Dan weet Femke het ook, maar niet van Mike...
Raar
Dat Nancy tegen Eddy zegt dat Mike de vader van Femke is ? Dan weet Femke het ook, maar niet van Mike...
Raar
0 x
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Das toch duidelijk? Hij wil Nancy doen kiezen tussen Femke en den Eddy.johan1969 schreef:Ik snap niet wat Mikes bedoeling is ivm het stoken tussen Eddy en Nancy.

0 x
-
- Poster rang 5
woehoe, den Eddy is terug zoals we hem het liefst hebben.

Dus kan hij Eddy gebruiken als stok achter de deur om Nancy te doen "dimmen" wat z'n relatie met femke betreft ...

Nee, Mike weet maar al te goed dat Nancy nog een veel grotere rammeling zou krijgen van Eddy moest ze de waarheid zeggen.johan1969 schreef:Ik snap niet wat Mikes bedoeling is ivm het stoken tussen Eddy en Nancy.

Dus kan hij Eddy gebruiken als stok achter de deur om Nancy te doen "dimmen" wat z'n relatie met femke betreft ...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Nee, Mike weet maar al te goed dat Nancy nog een veel grotere rammeling zou krijgen van Eddy moest ze de waarheid zeggen.lord F. schreef:woehoe, den Eddy is terug zoals we hem het liefst hebben.
johan1969 schreef:Ik snap niet wat Mikes bedoeling is ivm het stoken tussen Eddy en Nancy.

Dus kan hij Eddy gebruiken als stok achter de deur om Nancy te doen "dimmen" wat z'n relatie met femke betreft
ach jaaaaaaaaaaaa
0 x
-
- Nog geen rang
lord F. schreef:ja, t lijkt nu echt wel een tweede Pierre (met deze keer dan wel een betere acteur).
Hij doet wel serieus aan overacting. Voorbeeld: staan grinniken als Ann zegt "hoe langer de coma duurt, hoe meer kans dat het niet meer goedkomt" is toch wel over the top.
Het lijkt wel een scene uit piet piraat, de booswicht moet telkens opnieuw écht tonen dat hij een booswicht is, dat was hetzelfde toen Luc (die nu de rust en kalmte zelf is) van de ene dag op de andere plots een gewelddadige zot werd.
Zooooo ongeloofwaardig.
0 x
-
- Poster rang 1
ik vind het wel grappig
en was verbaasd dat ann zijn grimassen niet opmerkte, want toen zij erbij stond, was het toch wel erg duidelijk
en was verbaasd dat ann zijn grimassen niet opmerkte, want toen zij erbij stond, was het toch wel erg duidelijk

0 x