En er nog van overtuigd dat het snel weer goed gaat komen met Paulien! Denk dat Paulien nu echt wel door heeft welke loser hij wel is.Christel schreef:En hij vindt het blijkbaar vooral heel normaal dat hij steeds weer onderdak vindt bij iedereen. Hij doet niet eens de moeite om eens voor zichzelf te gaan zorgen! Hoe hij steeds met zijn rugzak van het ene naar het andere huis loopt...jessie V. schreef:Die Jens is echt ongelofelijk. Hij wordt bij de een gewoon de deur uitgezet (waar je als normaal mens toch wel eens over zou gaan nadenken) en hij gaat gewoon bij een ander aankondigen dat hij daar komt wonen. En altijd het slachtoffer spelen.Tragisch type!
Jens De Belder (Jelle Cleymans)
-
- Poster rang 5
Re: Jens!!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook wel ja. Maar na vanavond hoop ik toch ook dat Jens zelf ook begrepen heeft dat Paulien hem niet meer moet hebben.lord F. schreef:En er nog van overtuigd dat het snel weer goed gaat komen met Paulien! Denk dat Paulien nu echt wel door heeft welke loser hij wel is.Christel schreef:En hij vindt het blijkbaar vooral heel normaal dat hij steeds weer onderdak vindt bij iedereen. Hij doet niet eens de moeite om eens voor zichzelf te gaan zorgen! Hoe hij steeds met zijn rugzak van het ene naar het andere huis loopt...jessie V. schreef:Die Jens is echt ongelofelijk. Hij wordt bij de een gewoon de deur uitgezet (waar je als normaal mens toch wel eens over zou gaan nadenken) en hij gaat gewoon bij een ander aankondigen dat hij daar komt wonen. En altijd het slachtoffer spelen.Tragisch type!
0 x
-
- Poster rang 5
Wel ironisch dat z'n plannetje uiteindelijk enkel geholpen heeft om Katrien en Tim bij elkaar te krijgen.Christel schreef:Dat denk ik ook wel ja. Maar na vanavond hoop ik toch ook dat Jens zelf ook begrepen heeft dat Paulien hem niet meer moet hebben.lord F. schreef:En er nog van overtuigd dat het snel weer goed gaat komen met Paulien! Denk dat Paulien nu echt wel door heeft welke loser hij wel is.Christel schreef:En hij vindt het blijkbaar vooral heel normaal dat hij steeds weer onderdak vindt bij iedereen. Hij doet niet eens de moeite om eens voor zichzelf te gaan zorgen! Hoe hij steeds met zijn rugzak van het ene naar het andere huis loopt...jessie V. schreef:Die Jens is echt ongelofelijk. Hij wordt bij de een gewoon de deur uitgezet (waar je als normaal mens toch wel eens over zou gaan nadenken) en hij gaat gewoon bij een ander aankondigen dat hij daar komt wonen. En altijd het slachtoffer spelen.Tragisch type!

Bij Jens leek het op de duur ook meer op een soort van stalking.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
-
- Poster rang 1
- Crackers
- Poster rang 5
Samen met zijn ex Katrien dan?Cataclysm Child schreef:Bij Tim nog zeker?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
- kristien
- Poster rang 1
Jens woont nog steeds bij Tim. En Katrien woont toch nog altijd bij Julia bij mijn weten, maar zij zit natuurlijk wel vaak bij haar liefkeCrackers schreef:Samen met zijn ex Katrien dan?Cataclysm Child schreef:Bij Tim nog zeker?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ha zokristien schreef:Jens woont nog steeds bij Tim. En Katrien woont toch nog altijd bij Julia bij mijn weten, maar zij zit natuurlijk wel vaak bij haar liefkeCrackers schreef:Samen met zijn ex Katrien dan?Cataclysm Child schreef:Bij Tim nog zeker?
Laatst gewijzigd door Crackers op di 01 mar 2011, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3
Katrien woont toch nog thuis bij Julia !!Crackers schreef:Samen met zijn ex Katrien dan?Cataclysm Child schreef:Bij Tim nog zeker?
Er waren plannen maar er is volgens mij nooit gezegd dat ze daar ging wonen en is gaan wonen.
En waar zit het nieuwe lief van Jens eigenlijk?
En eigenlijk vind ik Jens ne pffffff gast

0 x
- kristien
- Poster rang 1
Ook niet bepaald mijn type hoorGanja schreef:Katrien woont toch nog thuis bij Julia !!Crackers schreef:Samen met zijn ex Katrien dan?Cataclysm Child schreef:Bij Tim nog zeker?
Er waren plannen maar er is volgens mij nooit gezegd dat ze daar ging wonen en is gaan wonen.
En waar zit het nieuwe lief van Jens eigenlijk?
En eigenlijk vind ik Jens ne pffffff gastveel te melig

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
- Prieeltje
- Poster rang 1
Het personage Jens vind ik ook nogal een 'loser', maar zingen kan Jelle Cleymans dan wel vind ik!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Ganja
- Poster rang 3
- Luc
- Poster rang 4