RelatieHeb je een relatie of ben je single ? Gedurende hoe lang ? Zou je dit graag veranderd zien ?
Iets meer dan een jaar
Best wel tevreden. Soms nog momentjes waarop ik denk: is dit het dan nu voor het hele leven? Of: is zij de enige die ik nog mag kussen voor de rest van mijn leven? Maar globaal genomen, klaag ik niet.
Shane-L-word schreef: Sexuality is fluid, whether you're gay or you're straight or you're bisexual. You just go with the flow.
Ik heb al sinds mijn 14e relaties met meisjes/vrouwen. Geen idee of ik ooit verliefd zou kunnen worden op een man. Ik sluit het per definitie niet uit. Ik vind een vrouw lichamelijk gewoon aantrekkelijker.
Ik heb bitter weinig mannelijke vrienden en dat vind ik nu wel jammer. Eigenlijk weet ik amper hoe mannen in elkaar zitten / denken / voelen. Moeilijke vraag dus...Mannen en vrouwen. Zijn het werkelijk zulke andere wezens ? Heb jij vrienden van het andere geslacht en is het mogelijk dat mannen en vrouwen een pure vriendschappelijke band met mekaar hebben? Waarom denk je dit ?
Ik vind het wel goed dat verschillende "soorten" relaties aan bod komen. Ik merk wel dat er altijd een hele heisa rond gemaakt wordt, waardoor je ook wel merkt dat mensen het op een of andere manier nog altijd "anders" of "speciaal" vinden. Zelfs holebi's... zij zijn dan opgetogen of onder de indruk en bombarderen de personages dan tot boegbeeld.Vind jij het nodig dat er in TV-programma's steeds mensen van alle geaardheid moeten opduiken om zo de verdraagzaamheid nog te verhogen? Hoe verdraagzaam ben jij zelf met betrekking tot dit topic ? Iedereen gelijk ?
Seksualiteit in de media wordt te ver doorgedreven ?
Moet men mensen sensibiliseren en is een shockeffect daarbij toegelaten?
Durex Global Sex Survey schreef: In België bedraagt :
Het aantal sekspartners gehad : 7,5
Homoseksuele ervaring : 15 procent
aantal keer per jaar : 106 ( per week is dit : 2, een kletske )
Overdreven cijfers ?
Heeft de Vlaming werkelijk 2 keer per week seks of moeten we nu eens eindelijk met die mythe komaf maken ?
Ik vind 2x per week persoonlijk een vrij hoog gemiddelde. Als ik gestresst loop of doodmoe ben, dan komt het er gewoon niet van. Misschien ben ik dan gewoon niet gemiddeld, geen idee... Maar toch: ouders met kinderen, mensen die heel hard werken, studenten die elkaar niet zo vaak kunnen zien... 2 keer per week?