maar 'k ga dat allemaal moeten missen

ja inderdaad, ik meende een vlaag van jaloezie te zien, dat kan nog vonken geven. Zal leuke televisie opleveren (hopelijk)sisken schreef:Ann haar gezicht in het voorfilmpje voor volgende week :roll2:
Supergrappigmarieke schreef:ja inderdaad, ik meende een vlaag van jaloezie te zien, dat kan nog vonken geven. Zal leuke televisie opleveren (hopelijk)sisken schreef:Ann haar gezicht in het voorfilmpje voor volgende week :roll2:
Geert had, en heeft dat nog steeds totaal niet door volgens mij. Ik denk ook dat hij in het voorstukje van volgende week meer doelde op Sandrine-Michael eigenlijk...johan1969 schreef:Geert keek maar raar toen hij vernam dat Ann en Sandrine een koppel waren, of niet ? Had hij dat nog niet door ?
Nu ja, dat dacht ik te kunnen opmaken uit dat korte voorstukje.
Inderdaad. Volledig mee eens.Christel schreef:Geert had, en heeft dat nog steeds totaal niet door volgens mij. Ik denk ook dat hij in het voorstukje van volgende week meer doelde op Sandrine-Michael eigenlijk...johan1969 schreef:Geert keek maar raar toen hij vernam dat Ann en Sandrine een koppel waren, of niet ? Had hij dat nog niet door ?
Nu ja, dat dacht ik te kunnen opmaken uit dat korte voorstukje.Het zal nog wat geven als hij er achter komt dat Ann en Sandrine een koppel zijn vrees ik
Inderdaad, ik vind het heel zielig voor Ann, hoe Sandrine haar nu behandelt. 't Dutsje!Prieeltje schreef:Kvond dat nu echt zielig voor Ann! Tegen Michaël kon Sandrine toch wel zeggen dat zij en Ann een koppel zijn, dat ze het voor Geert verzwijgt is nog te verstaan, maar voor Michaël....
Ik ben.....de binnenhuisarchitecte
Ik vond het ook best sneu eigenlijk... Ik kan Sandrine ergens wel begrijpen (ze is misschien bang dat Michael zijn mond voorbij gaat praten in het bijzijn van Geert), maar dat neemt niet weg dat het zo toch wel heel moeilijk moet zijn voor Ann. Ik vind ook dat Sandrine daar maar weinig rekening mee houdt eigenlijkMlies schreef:Inderdaad, ik vind het heel zielig voor Ann, hoe Sandrine haar nu behandelt. 't Dutsje!Prieeltje schreef:Kvond dat nu echt zielig voor Ann! Tegen Michaël kon Sandrine toch wel zeggen dat zij en Ann een koppel zijn, dat ze het voor Geert verzwijgt is nog te verstaan, maar voor Michaël....
Ik ben.....de binnenhuisarchitecte
Ik vond dit ook een hele vreemde situatie:johan1969 schreef:Waar is Sandrine mee bezig ?
Zo'n beetje meedoen met Michaels geflirt.