Ann en Sandrine

Gesloten
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Ann haar gezicht in het voorfilmpje voor volgende week :roll2:

maar 'k ga dat allemaal moeten missen :(
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Marieke
Nog geen rang

Bericht door Marieke »

sisken schreef:Ann haar gezicht in het voorfilmpje voor volgende week :roll2:
ja inderdaad, ik meende een vlaag van jaloezie te zien, dat kan nog vonken geven. Zal leuke televisie opleveren (hopelijk)
0 x
- Sandrine: "Met en crème brulée kan je mij altijd verleiden."
- Ann: "Is 't waar?!"
- Bram: "Pour moi le même chose avec beaucoup de mayonaise"
Pas als je kan zijn wie je bent, kan je worden wie je wil zijn
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

marieke schreef:
sisken schreef:Ann haar gezicht in het voorfilmpje voor volgende week :roll2:
ja inderdaad, ik meende een vlaag van jaloezie te zien, dat kan nog vonken geven. Zal leuke televisie opleveren (hopelijk)
Supergrappig :lol: Gooo Anneke! Ze zal Michael es goed op zijn plaats zetten :D Verdediging van haar liefje! Ze zal haar niet riskeren om Sandrine nu ook kwijt te raken na Manon :P
0 x
Runaway Dreamer
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Geert keek maar raar toen hij vernam dat Ann en Sandrine een koppel waren, of niet ? Had hij dat nog niet door ?

Nu ja, dat dacht ik te kunnen opmaken uit dat korte voorstukje.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Geert keek maar raar toen hij vernam dat Ann en Sandrine een koppel waren, of niet ? Had hij dat nog niet door ?

Geert had, en heeft dat nog steeds totaal niet door volgens mij. Ik denk ook dat hij in het voorstukje van volgende week meer doelde op Sandrine-Michael eigenlijk... :wink: Het zal nog wat geven als hij er achter komt dat Ann en Sandrine een koppel zijn vrees ik :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
johan1969 schreef:Geert keek maar raar toen hij vernam dat Ann en Sandrine een koppel waren, of niet ? Had hij dat nog niet door ?

Geert had, en heeft dat nog steeds totaal niet door volgens mij. Ik denk ook dat hij in het voorstukje van volgende week meer doelde op Sandrine-Michael eigenlijk... :wink: Het zal nog wat geven als hij er achter komt dat Ann en Sandrine een koppel zijn vrees ik :)
Inderdaad. Volledig mee eens.
Geert weet dat inderdaad nog niet dat die een koppel zijn en had het op Michael en Sandrine. Hij had het gevoel dat er daar iets groeide tussen die twee. En raar keek hij niet hé. Hij was precies blij dat zijn dochter iemand op het oog had.
En ben inderdaad benieuwd wat hij gaat doen als hij verneemt dat Ann en Sandrine een koppel zijn :lol: Dat kan nog leuk worden!
Volgens mij zal dit één van de cliffhangers zijn voor dit jaar.
0 x
Runaway Dreamer
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Kvond dat nu echt zielig voor Ann! Tegen Michaël kon Sandrine toch wel zeggen dat zij en Ann een koppel zijn, dat ze het voor Geert verzwijgt is nog te verstaan, maar voor Michaël....
Ik ben.....de binnenhuisarchitecte :roll:
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Prieeltje schreef:Kvond dat nu echt zielig voor Ann! Tegen Michaël kon Sandrine toch wel zeggen dat zij en Ann een koppel zijn, dat ze het voor Geert verzwijgt is nog te verstaan, maar voor Michaël....
Inderdaad, ik vind het heel zielig voor Ann, hoe Sandrine haar nu behandelt. 't Dutsje!
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:
Prieeltje schreef:Kvond dat nu echt zielig voor Ann! Tegen Michaël kon Sandrine toch wel zeggen dat zij en Ann een koppel zijn, dat ze het voor Geert verzwijgt is nog te verstaan, maar voor Michaël....
Inderdaad, ik vind het heel zielig voor Ann, hoe Sandrine haar nu behandelt. 't Dutsje!
Ik vond het ook best sneu eigenlijk... Ik kan Sandrine ergens wel begrijpen (ze is misschien bang dat Michael zijn mond voorbij gaat praten in het bijzijn van Geert), maar dat neemt niet weg dat het zo toch wel heel moeilijk moet zijn voor Ann. Ik vind ook dat Sandrine daar maar weinig rekening mee houdt eigenlijk :?
Ik moest overigens wel lachen met het gezicht van Ann, toen Michael zei dat hij misschien ook maar eens een huis moest kopen... Als blikken konden doden :lol: Ann ziet de bui alweer zo'n beetje hangen volgens mij :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

En vooral: het is niet de eerste keer :roll: :wink:

Ik kan Sandrine best begrijpen, voor haar is het een hele hoop dat ze in een keer moet verwerken, en dat ze Geert niet wil bruskeren begrijp ik ook wel - maar toch heb ik ook met Ann te doen - dit verdient ze niet. :(
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Ann had natuurlijk ook gewoon zelf kunnen zeggen dat Sandrine haar vriendin is, want zij zal ook wel gemerkt hebben dat Sandrine twijfelde wat ze moest gaan zeggen.
Sandrine wist misschien ook niet of Ann wel wilde dat Michael het wist.
0 x
Sanne
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

't Kan allerlei redenen gehad hebben dat ze 't niet zei. Maar 'k vond het toch wel beetje zielig. Al is het begrijpelijk voor Sandrine ook.
Ik begrijp trouwens volledig hoe het voelt voor Ann, want toen ik laatst bij mijn vriendin was zei haar grootmoeder ook gewoon tegen iemand: dit is mijn kleindochter en een vriendin :P Achja... Ik vond dat nu zo erg niet, maar 't viel me wel op. En kan best begrijpen dat ons Anneke dat dan wel erg vindt.
0 x
Runaway Dreamer
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Mlies schreef:'t Kan allerlei redenen gehad hebben dat ze 't niet zei. Maar 'k vond het toch wel beetje zielig. Al is het begrijpelijk voor Sandrine ook.
Nee, de schrijvers hebben het gewoon zo bepaald. :lol: :twisted:
0 x
i feel almost everything
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waar is Sandrine mee bezig ?

Zo'n beetje meedoen met Michaels geflirt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef:Waar is Sandrine mee bezig ?

Zo'n beetje meedoen met Michaels geflirt.
Ik vond dit ook een hele vreemde situatie:

Michael is zich van geen kwaad bewust, vindt Sandrine wel OK en flirt een beetje - Sandrine wentelt zich als een jong veulen in al die aandacht en het is uiteindelijk Michael die de verwijten krijgt :?

Oké, ik kan Ann begrijpen, Manon is blijkbaar nog niet helemaal 'verteerd', maar ze had Michael toch gewoon kunnen zéggen dat Sandrine haar vriendin is - hij heeft vorige keer toch ook gewoon haar wens om voorlopig te zwijgen gerespecteerd?
En ik vind vooràl dat Sandrine minder enthousiast had mogen reageren, ze heeft Michael nog geen klein beetje aangemoedigd (En Geert direct in de zevende hemel) :lol:

Nu, ik vind wel dat Sandrine tegen iederéén enthousiast doet nu het tussen haar en Geert uitgeklaard is, maar ik vind toch dat ze Ann soms koeltjes behandeld - 't is niet omdat Geert 'het' niet mag weten dat ze altijd afstandelijk moet doen, dat los je met één nachtje je best doen niet op :wink:
0 x
Gesloten