Victor

Gesloten
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

Roger schreef:Victor heeft er volgens mij niets mee te maken, anders was hij toch niet naar die juwelier geweest. Misschien is het iemand die Victor wil pesten, hij was iemands 'bitch' in de bak toen hij de zeep liet vallen.
Die juwelier herkende die steen toch niet, als hij daar gekocht was geweest, volgens mij is die steen ergens anders gekocht en dan is het helemaal niet verdacht dat victor er mee naar de juwelier gaat...

Ik denk nog altijd dat het iets met Jenny haar verleden met die Niel te maken heeft, en door wat Victor zei over iets van heel lang geleden misschien denk ik het nog meer, ik snap ook niet dat Jenny precies doet of die moord van toen er niks kan mee te maken hebben...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik denk dat Victor achter alle plagerijen zit.
Hij gaat wel naar de juwelier maar hij liegt er nadien over dat hij niet gegaan is :?
En ook gewoon aan zijn manier van doen is het duidelijk dat hij vanalles verbergt :x
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

het zou wel heel erg voor de hand liggend zijn als het Victor is, dus ik hoop van niet :wink:

maar als hij de steen zelf zou gestuurd hebben, waarom gaat hij dan bij die juwelier langs? dan weet hij zelf toch of hij echt is, wat hij waard is en wat de onderliggende betekenis is? :?

en ik vond het in eerste instantie niet zo raar dat hij niet zei dat hij bij die juwelier langs was geweest - het verhaal over de 'betekenis' van de robijn zou Jenny alleen nog maar ongeruster gemaakt hebben.

en of het uiteindelijk met Neil te maken heeft..... :?
Willy is ook door Jenny gedumpt, én ze was erbij toen hij geëuthanaseerd werd, misschien heeft het daar mee te maken???
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Hierover heb ik me ook al zot gepiekerd.
Volgens mij heeft Victor er wel iets mee te maken.
Het is toch allemaal begonnen als hij op de scéne kwam ...
Zou het niet kunnen dat hij al die dingen wel doet , maar het zelf niet door heeft ?! een gespleten peroonlijkheid ofzo :shock:
0 x
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

'leentje schreef:Hierover heb ik me ook al zot gepiekerd.
Volgens mij heeft Victor er wel iets mee te maken.
Het is toch allemaal begonnen als hij op de scéne kwam ...
Zou het niet kunnen dat hij al die dingen wel doet , maar het zelf niet door heeft ?! een gespleten peroonlijkheid ofzo :shock:
Das ook een mogelijkheid... Maar ik vind dat Victor dikwijls teveel aanstuurt op Jenny haar verleden... Ik denk niet dat het iets met Willy te maken heeft, want die euthansie was Willy zen eigen keuze e, dat is niet tegen zijn wil uitgevoerd... Volgens mij gaan we nog verschieten van Victor...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Wat ik ook zo raar vond was Jenny haar reactie op het gevangenisverleden van Victor. Terwijl ze zelf in het gevang gezeten heeft :?
Snapte haar reactie eigenlijk niet, toch zeker haar dramatische reactie niet :roll:

Victor heeft wel om andere redenen dan degene die hij verteld heeft in den bak gezeten.
En dan dat verhaal van zijn zieke vrouw :roll: , echt om sympathie te wekken bij Jenny hè maar oh zo gelogen :roll:
0 x
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Mieke schreef: Victor heeft wel om andere redenen dan degene die hij verteld heeft in den bak gezeten.
En dan dat verhaal van zijn zieke vrouw :roll: , echt om sympathie te wekken bij Jenny hè maar oh zo gelogen :roll:

Ik weet ni , ik vertrouw die ook ni volledig , ma ik denk da da van z'n vrouw wel nog kan kloppen. hij had daar toch ook zo formulieren van enzo.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

'leentje schreef:
Mieke schreef: Victor heeft wel om andere redenen dan degene die hij verteld heeft in den bak gezeten.

Ik weet ni , ik vertrouw die ook ni volledig , ma ik denk da da van z'n vrouw wel nog kan kloppen. hij had daar toch ook zo formulieren van enzo.
Ja hij had papieren mee maar wie weet wat daar allemaal opstond.
Hij had die mee om Jenny te overtuigen, terwijl hij goed wist dat ze ze toch ni wou lezen!
slimme jongen :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Imanieke schreef: Das ook een mogelijkheid... Maar ik vind dat Victor dikwijls teveel aanstuurt op Jenny haar verleden... Ik denk niet dat het iets met Willy te maken heeft, want die euthansie was Willy zen eigen keuze e, dat is niet tegen zijn wil uitgevoerd... Volgens mij gaan we nog verschieten van Victor...
de wraak zal natuurlijk niet van Willy zelf komen, want die is er niet meer - maar Willy had misschien nog familie?
Mieke schreef:Wat ik ook zo raar vond was Jenny haar reactie op het gevangenisverleden van Victor. Terwijl ze zelf in het gevang gezeten heeft :?
Snapte haar reactie eigenlijk niet, toch zeker haar dramatische reactie niet :roll:

Victor heeft wel om andere redenen dan degene die hij verteld heeft in den bak gezeten.
Jenny was helemaal niet kwaad omdat Victor in de bak gezeten had, maar omdat hij daarover gelogen had - da's iets heel anders :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

liegen en verzwijgen is hetzelfde.. 8)

Heeft Jenny ooit op de man af gevraagd: "Victor, hebt gij in de gevangenis gezeten?" :lol:
Niet dus heeft hij ook ni gelogen ma gewoon verzwegen, en zij heeft juist hetzelfde gedaan :)
0 x
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

Dat het door Willy komt zou mij heel dom lijken eigenlijk ook omdat willy sowieso ging sterven...
Ik vind het ook nogal straf hoe jenny daar op reageerde, want ze heeft inderdaad zelf ook gezeten... En de feiten die zij heeft gepleegd zijn ook niet min ook al was het zelfverdediging...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mieke schreef:liegen en verzwijgen is hetzelfde.. 8)
dat bedoel ik net - zij was niet kwaad voor het feit dat hij in de gevangenis had gezeten, maar omdat hij het niet gezegd had, terwijl zij wel haar zieltje op tafel had gelegd door te vertellen over haar huwelijk met Dré, haar verhouding met Willy, en de borstkanker, en hij heeft blijkbaar niet veel verteld en maar wat rond de pot gedraaid - hij zou jaaaaaren met die bus gereden hebben dan....
en waarschijnlijk zou hij niks verteld hebben, moest Martine hem niet herkend hebben.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

satine schreef: en waarschijnlijk zou hij niks verteld hebben, moest Martine hem niet herkend hebben.
En waarschijnlijk zou zij ook niks verteld hebben over haar verleden in de gevangenis als ze het niet te weten was gekomen over Victor.
Want ze vertelt wel sommige dingen maar niet alles, en als ze dat van plan was had ze dat allang gedaan :)
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef: en of het uiteindelijk met Neil te maken heeft..... :?
Willy is ook door Jenny gedumpt, én ze was erbij toen hij geëuthanaseerd werd, misschien heeft het daar mee te maken???
Maar Willy was een eenzaat én op z'n sterfbed heeft hij nog ervoor gestreefd dat Dré en Jenny terug een koppel zouden worden. Dus wat kan hij ze dan nog kwalijk nemen. En er stond niemand bij z'n sterfbed die we iet kenden, dus ...

t zal wel iets met Neill te maken hebben want dat Dré haar vanuit Noord-Frankrijk zou beginnen pesten zou niet echt taktvol zijn van de scenaristen. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

Mieke schreef:
satine schreef: en waarschijnlijk zou hij niks verteld hebben, moest Martine hem niet herkend hebben.
En waarschijnlijk zou zij ook niks verteld hebben over haar verleden in de gevangenis als ze het niet te weten was gekomen over Victor.
Want ze vertelt wel sommige dingen maar niet alles, en als ze dat van plan was had ze dat allang gedaan :)
En draait da nu is om, zou Victor da verteld hebben als Martine hem niet had herkent en het was niet uitgekomen... Volgens mij hadden ze dat niet geweten dan... Volgens mij had Victor wel een andere reden om zijn verleden te verzwijgen dan omdat hij beschaamd is omdat hij gezeten heeft!
0 x
Gesloten