familie Fierens

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Renzo maakt hier wel een serieuze draai he!
eerst was hij zo stoer en 'man van de wereld', maar nu loop hij daar rond gelijk de eerste de beste angsthaas :roll:

het klopt voor mij niet helemaal, blijkbaar kent hij die Tony toch al langer, en vrij goed (anders had die hem nooit die 50.000 euro toevertrouwd) - hij zou dan toch moeten weten dat zo'n mensen er geen doekjes omwinden als die hun geld terugwillen - eender wanneer :!:

't geeft wel een mooi verhaal natuurlijk, maar ik vind Renzo ineens een stukje minder sympathiek :oops: :wink:
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

satine schreef:Renzo maakt hier wel een serieuze draai he!
eerst was hij zo stoer en 'man van de wereld', maar nu loop hij daar rond gelijk de eerste de beste angsthaas :roll:

het klopt voor mij niet helemaal, blijkbaar kent hij die Tony toch al langer, en vrij goed (anders had die hem nooit die 50.000 euro toevertrouwd) - hij zou dan toch moeten weten dat zo'n mensen er geen doekjes omwinden als die hun geld terugwillen - eender wanneer :!:

't geeft wel een mooi verhaal natuurlijk, maar ik vind Renzo ineens een stukje minder sympathiek :oops: :wink:
ik denk wel dat hij weet wat voor iemand dat is. maar ik denk dat hij gewoon niet verwacht had dat hij zo snel terug uit den bak zou geraken.
Zeeg in de voorstukjes zag je dat Renzo volgende week wordt opgepakt door de flikken. hij zal dan wel goed in den bak zitten en "veilig" voor Tony. Maar wat gaat er dan met sofie gebeuren. Zij zit wel met Tony opgescheept. en ik weet niet wat voor problemen dat gaat geven.
Renzo is efkes goed bezig!
Laatst gewijzigd door koetje36 op za 25 feb 2006, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef:'t geeft wel een mooi verhaal natuurlijk, maar ik vind Renzo ineens een stukje minder sympathiek :oops: :wink:
ha, maar da's zo'n scenariotruuk hé. :) Eerst zorgen dat je heel veel sympathie krijgt voor hem door hem enkel van z'n goeie kant te tonen en op t moment dat je ervan overtuigd bent dat het eigenlijk wel een goeie jongen is tonen ze hem in z'n ware aard. ;)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

frank schreef:
satine schreef:'t geeft wel een mooi verhaal natuurlijk, maar ik vind Renzo ineens een stukje minder sympathiek :oops: :wink:
ha, maar da's zo'n scenariotruuk hé. :) Eerst zorgen dat je heel veel sympathie krijgt voor hem door hem enkel van z'n goeie kant te tonen en op t moment dat je ervan overtuigd bent dat het eigenlijk wel een goeie jongen is tonen ze hem in z'n ware aard. ;)
we kenden zijn ware aard toch al. Maar die is efkes naar de achtergrond verhuisd en nu komt die terug naar voor. Dat personnage kent zo zijn ups en downs :lol: :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

ja, maar had het op die scene dat hij belooft aan sam dat hij sofie nooit kwaad zou willen doen waarna hij als extraatje naar bed gaat met één van z'n klanten/dealers. 8)
0 x
Be there at ten.
anja
x 435

Bericht door anja »

hebben jullie renzo zijn gezicht gezien toen hij sofie vastnam :evil:
hij dacht nu heb ik ze helemaal in mijn macht
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Yes, Eddy nog ns in actie vandaag ! :D
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:Yes, Eddy nog ns in actie vandaag ! :D
Inderdaad! :D En ergens had hij ook wel een beetje gelijk vind ik eigenlijk... Ik weet natuurlijk niet hoe dat op andere plaatsen is, maar ik geloof toch niet dat we er bij ons mee gedraaid zouden komen als er al 2 maanden geen loon uitbetaald werd. Niet alleen omdat werknemers natuurlijk niet voor niks willen werken, maar vooral ook omdat ze dan financieel behoorlijk in de knoop zouden komen... En dat je dan zelf in dure auto's rondrijdt e.d. doet daar natuurlijk geen goed aan! :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Christel schreef:En dat je dan zelf in dure auto's rondrijdt e.d. doet daar natuurlijk geen goed aan! :?
Da's natuurlijk voor de uitstraling van de firma. 8) Als er iemand met de fiets langskomt om luxeappartementen te verkopen zou ik dat toch ook niet zo vertrouwen. 8)
(enfin, da's natuurlijk vanuit het standpunt van het imago van de firma, voor de rest begrijp ik Eddy ook wel)
0 x
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:Als er iemand met de fiets langskomt om luxeappartementen te verkopen zou ik dat toch ook niet zo vertrouwen. 8)
Dat is zo, maar tussen een fiets en een dure auto, liggen nog tal van andere mogelijkheden he?! :P
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef:
frank schreef:Als er iemand met de fiets langskomt om luxeappartementen te verkopen zou ik dat toch ook niet zo vertrouwen. 8)
Dat is zo, maar tussen een fiets en een dure auto, liggen nog tal van andere mogelijkheden he?! :P
inderdaad, maar toch is het een strategie die werkt - die dure auto 'bewijst' voor veel mensen dat je zaak goed draait.

langs de andere kant : stel dat Luc zijn Lexus nu halsoverkop verkoopt en dan een andere auto koopt (want hij moet toch nog rijden ondertussen), zou hetgeen hij er aan overhoudt genoeg zijn om voor al die werkmensen 2 maanden loon én overuren uit te betalen? :P :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Eddy wel overdrijft. Niet dat ze geen recht op hun loon hebben, maar hij is er pas begonnen en hij zet al allerhande acties (tot zelfs een staking ?) in gang. Da's niet erg slim als je pas bezig bent he.
0 x
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Ik zou er toch ook niet mee kunnen lachen als ik al 2 maanden niet betaald werd...
0 x
i feel almost everything
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat veel mensen dan serieus in de problemen zouden komen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nancy begint het wel uit te hangen :

- telefoongesprekken afluisteren
- kuisen terwijl mensen zitten te eten in Ter Smissen
- Eddy uitnodigen bij Marianne thuis en hem eten geven

Haar goede voornemens zijn blijkbaar snel vergeten.
0 x
Gesloten