Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Guapa
- Poster rang 1

Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Ann was misschien vergeten wat er vorig seizoen gebeurd was hé .... 
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Nogal zoutloze beginafleveringen en Peggy wiens afscheid begint uit te rekken.
Pauline steekt deze keer boven al dat geleuter uit met haar verdediging van Louis.
Inderdaad, een grote kleurrijke pluim.
Pauline steekt deze keer boven al dat geleuter uit met haar verdediging van Louis.
Inderdaad, een grote kleurrijke pluim.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Paulien maakt het zichzelf wel erg gemakkelijk met haar flauwe excuses. "Lowie is niet meer kwaad, dus zal ik ook niet meer kwaad zijn"
zelfs sorry ging haar niet af. In tegenstelling tot andere hier vond ik haar bemoeizucht in het begin al ergerlijk. Olivia heeft zijn naam genoemd bij de politie. Die piste zou de politie sowieso wel onderzocht hebben. Ik had nu niet meteen de indruk dat olivia ook wou dat hij de dader was of dat ze aan het natrappen was. 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Flower-Power
- Poster rang 2

Bob - - want ondanks het feit dat hij eigenlijk niet bij Jana wilde blijven en liever bij zijn moeder was geweest, had ik wel van hem verwacht dat hij dan naar haar zou bellen, zodat ze wist dat hij niet thuis zou komen slapen, en hij had bijvoorbeeld ook de buurvrouw daarvan kunnen verwittigen. En je kan zeggen, ja maar Jana bleef zo aandringen, of hij mocht van haar niet bellen, dan zeg ik: dan had hij ballen moeten tonen en toch bellen om te zeggen dat hij niet kwam slapen. Simpel toch?? En ook het feit dat hij het nu op Jana steekt verdient een lap rond zijn oren. Hij had het zelf anders moeten aanpakken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat was ocharme zijn eerste reactie nadat hij gehoord had dat zijn moeder ernstig gewond is...
Als er al een lap uitgedeeld moet worden, dan is die van mij toch aan Jana gericht, gewoon omdat ik van mening ben dat het goed is om Bob wat spontaniteit bij te brengen, maar dat ze hem tegelijkertijd ook niet teveel moet willen veranderen.
Maar het blijft dan wel bij een heel klein lapje, omdat de toestand van Bob's moeder al erg genoeg is voor zowel Bob als Jana. Ze hebben het allebei vast niet zo verkeerd bedoeld...
Als er al een lap uitgedeeld moet worden, dan is die van mij toch aan Jana gericht, gewoon omdat ik van mening ben dat het goed is om Bob wat spontaniteit bij te brengen, maar dat ze hem tegelijkertijd ook niet teveel moet willen veranderen.
Maar het blijft dan wel bij een heel klein lapje, omdat de toestand van Bob's moeder al erg genoeg is voor zowel Bob als Jana. Ze hebben het allebei vast niet zo verkeerd bedoeld...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nancy met haar ongelooflijke bemoeiziekte!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Heel simpel : Olivia en Simonne : ja ja twee vrouwen omdat die momenteel de twee domste kiekens zijn die er in Thuis rondlopen. De eerste omdat ze achter die Arne blijft lopen als een schoothondje en de tweede omdat die met een vent in haar gedachten zit maar die niet direct openlijk voor haar kiest en dus ligt ze er maar als een verlepte plant bij en houdt ze iedereen een beetje voor de zot.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
martha schreef:Heel simpel : Olivia en Simonne : ja ja twee vrouwen omdat die momenteel de twee domste kiekens zijn die er in Thuis rondlopen. De eerste omdat ze achter die Arne blijft lopen als een schoothondje en de tweede omdat die met een vent in haar gedachten zit maar die niet direct openlijk voor haar kiest en dus ligt ze er maar als een verlepte plant bij en houdt ze iedereen een beetje voor de zot.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

nog dit erbijnounake schreef:martha schreef:Heel simpel : Olivia en Simonne : ja ja twee vrouwen omdat die momenteel de twee domste kiekens zijn die er in Thuis rondlopen. De eerste omdat ze achter die Arne blijft lopen als een schoothondje en de tweede omdat die met een vent in haar gedachten zit maar die niet direct openlijk voor haar kiest en dus ligt ze er maar als een verlepte plant bij en houdt ze iedereen een beetje voor de zot.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Wil iedereen die vindt dat haar gedrag er ki-lo-me-ters over is, zijn/haar hand opsteken, en daarmee vervolgens een welverdiende lap geven rond de oren van Simonne.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik houd mijn lap nog even in reserve want ik zou toch zo graag de reactie van Frank zien als hij dit te weten komt. 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Van mij krijgt Frank nu alvast een stevige lap (en misschien wel 2). Voor zijn (nog steeds) onuitstaanbare gedrag. Alleen al de uitdrukking op dat gezicht. Kaat noemt hij "dinges"
En hij moet ook eens leren om fatsoenlijk te eten zonder geluid en niet te praten met zijn mond vol eten.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Julia, die iedereen daar bij de taxi's tureluut maakt met haar telefoneren naar leveranciers.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ok , mijn 2 handen zitten in de lucht en als ik er meer dan 2 had , graag ! En de lappen voor Simonne zijn onderwegCaptain Cuckoo schreef:Wil iedereen die vindt dat haar gedrag er ki-lo-me-ters over is, zijn/haar hand opsteken, en daarmee vervolgens een welverdiende lap geven rond de oren van Simonne.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Van mij een flinke lap tegen de kaak van Frank en van Toon. Of weet je wat? Laat ze elkaar gewoon een lap geven, dan moet ik daar mijn handen tenminste niet aan vuil maken.
Eerst hun onnozel flauw irritant macho-gepraat en nu hun irritant toneeltje over een zogezegde ruzie....kindertjes! Dat ze daar Sam, Waldek & Adil nog mee durven lastig te vallen ook.
Eerst hun onnozel flauw irritant macho-gepraat en nu hun irritant toneeltje over een zogezegde ruzie....kindertjes! Dat ze daar Sam, Waldek & Adil nog mee durven lastig te vallen ook.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.