William Degreef (Luk De Koninck)
-
- Poster rang 5
Re: William Degreef (Luk De Koninck)
En hij legt het pistool al klaar voor de inbreker?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Mij zou het niet verbazen moest die andere kerel gezegd hebben tegen William: "Zorg maar dat ge deze maand uw huur tijdig betaalt, of ik verhuur definitief aan iemand anders!"Caligula schreef:En wat gaat onze William nu doen met zijn pistool? Hij kan Marianne toch moeilijk zelf neerschieten.
Nu zag die andere gast daar wel een beetje een maffia-type uit. Als ik het goed begrepen heb zei hij tot binnen een week...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
We weten natuurlijk ook niet of die andere gast wel de eigenaar is. Mij leek het eerder een kompaan van onze William.
Maar dat hij er korte metten mee wil maken dat is zeker.
Maar dat hij er korte metten mee wil maken dat is zeker.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5
Misschien was dat de butler en zoals je weet: het is altijd de butler die het gedaan heeft! Meteen een alibi extra voor William 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
De butler met de steeksleutel in de studeerkamer zeker?Crackers schreef:Misschien was dat de butler en zoals je weet: het is altijd de butler die het gedaan heeft! Meteen een alibi extra voor William

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Inderdaad! Als William het slim aan pakt en zijn eigen sporen wist, kan hij de "butler" verdacht maken door het op roofmoord te laten lijken bijvoorbeeld. In de veronderstelling dat William slechte gedachten heeft natuurlijk, dat geweer kan nog altijd dienen om mogelijke inbrekers af te schrikken 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Nadat hij Marianne zat heeft gemaakt ...maar zo gemakkeleijk gaat het niet worden denk ik ....
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als die kerel de butler was vraag ik mij af hoe William er in slaagt een villa met butler te huren als hij zo berooid is als wij vermoeden.Crackers schreef:Misschien was dat de butler en zoals je weet: het is altijd de butler die het gedaan heeft! Meteen een alibi extra voor William
0 x
-
- Poster rang 5
Of "de butler" vermoord Marianne bij inbraak en William schiet "de butler" neer.Crackers schreef:Inderdaad! Als William het slim aan pakt en zijn eigen sporen wist, kan hij de "butler" verdacht maken door het op roofmoord te laten lijken bijvoorbeeld. In de veronderstelling dat William slechte gedachten heeft natuurlijk, dat geweer kan nog altijd dienen om mogelijke inbrekers af te schrikken

En zo blijft het bij een roofmoord.

Maar nu zijn we iets teveel aan t speculeren zeker?

0 x
-
- x 435
Als je 't weet, waarom doe je't dan?lord F. schreef:Of "de butler" vermoord Marianne bij inbraak en William schiet "de butler" neer.Crackers schreef:Inderdaad! Als William het slim aan pakt en zijn eigen sporen wist, kan hij de "butler" verdacht maken door het op roofmoord te laten lijken bijvoorbeeld. In de veronderstelling dat William slechte gedachten heeft natuurlijk, dat geweer kan nog altijd dienen om mogelijke inbrekers af te schrikken
En zo blijft het bij een roofmoord.![]()
Maar nu zijn we iets teveel aan t speculeren zeker?

Ik had vrijdag ll in ieder geval sterk het gevoel dat William op dreef komt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Zou onze William nu echt vooraleer de klus daar geklaard is speciaal vanuit Toscane terugkomen om wijn te leveren aan Rosa?
Gaat mijn verstand te boven.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Die gaat Marianne natuurlijk enkel zeggen dat hij "op zakenreis" gaat en dat zij niet spijtig genoeg mee kan. Wat William in hemelsnaam in Rosa gezien heeft, dat gaat dan mijn verstand te boven. En iejel vèr zelfs!Caligula schreef:Zou onze William nu echt vooraleer de klus daar geklaard is speciaal vanuit Toscane terugkomen om wijn te leveren aan Rosa?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ho, dan mogen we veronderstellen dat William terugkomt en dat er daarna "iets gebeurt" in Toscane.
Volgens mij heeft William helemaal niks gezien in Rosa, hooguit een alibi.
Volgens mij heeft William helemaal niks gezien in Rosa, hooguit een alibi.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Na hun oorverdovende stilte weten we dat William leeft want stel dat hij per ongeluk
zijn moordscenario niet overleefde.
zijn moordscenario niet overleefde.
0 x