Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door heidiw »

Wellicht de beste scène van de hele week:
Marianne valt bijna letterlijk met de deur in huis bij Rosa
Rosa (sarcastisch): "wel ja kom binnen, zet u (Marianne zit al bijna), misschien nog een taske koffie?"
Marianne: "awel ja, melk maar geen suiker".
Zelfs stukken beter dan het sacochengevecht van jaren geleden :yup:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Pas de problème pour moi...

Pour moi non plus :thumbup:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef:Wellicht de beste scène van de hele week:
Marianne valt bijna letterlijk met de deur in huis bij Rosa
Rosa (sarcastisch): "wel ja kom binnen, zet u (Marianne zit al bijna), misschien nog een taske koffie?"
Marianne: "awel ja, melk maar geen suiker".
Zelfs stukken beter dan het sacochengevecht van jaren geleden :yup:
Dat was idd leuk, maar niet beter dan het sjakossegevecht van indertijd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat gevecht is inderdaad heel moeilijk te overtreffen, vind ik ook :mrgreen:
Maar ik heb gisteren ook echt genoten toen de Marianne van weleer weer om de hoek kwam kijken, met haar "wolkje melk, geen suiker". :lol:
Overigens vond ik het wel heel apart dat Rosa hier op in ging en haar koffie gaf! Vroeger had ze Marianne waarschijnlijk per direct buiten gezwierd, dus ik ben eens benieuwd waar hun gesprek naartoe gaat vanavond :thumbup: Maar dan moet Marianne haar wel even uit laten praten natuurlijk... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Overigens vond ik het wel heel apart dat Rosa hier op in ging en haar koffie gaf!
Straffer nog: bij mijn weten heeft ze geen koffie gemorst op Marianne! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Ik denk dat ze haar koffie gaf in de hoop te kunnen uitleggen waarom ze naar William ging. Hoewel ik het gevoel heb dat nu ze Mariannes reactie gezien heeft, ze dat contact met William toch zal overwegen. :razz:

Over het Frans in Thuis: hoe onrealistisch zou het zijn mocht Adam Nederlands spreken? En ze hebben toch al aangetoond dat Adam Nederlands wil leren, wat ik ook goed vind. Maar ik heb het gevoel dat er toch veel minder over gepraat zou worden mocht Adam Engels spreken in plaats van Frans. :roll:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Awel, gisteren vond ik het een hele goede aflevering, ik zou bijna durven zeggen, de beste aflevering voor mij van het huidige seizoen :yup: Eerst de scène tussen Simonne en Frank en Simonne die terug normaal deed toen Frank het had over Bianca en de zwangerschap en het feit dat hij terug bompa wordt en natuurlijk : Marianne die eindelijk terug de "oude" is, haar kolere uitwerkt aan tafel tegen Judith en daarna als een furie binnenvlamt bij Rosa. Die scène van de "koffie, geen suiker maar wolkje melk" vond ik :lol: En Adil heeft ook grappig gereageerd : "als het de borstkas van Tamara zou zijn, dan heeft zij een probeem" Zo droog opgemerkt :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Toch 2 geforceerde scenes gisteren waar ik me aan ergerde: Leo die Marianne kwam inlichten over Rosa en Frank die Simonne kwam vragen om eens met Julia te praten om Waldek te helpen.
2 scenes die enkel ter dienste staan van het plot zonder even stil te staan bij de geloofwaardigheid ervan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Die hoerenloperij of hoe je het moet noemen van Toon en Karin alsmaar vind ik toch minder interessant om volgen om het nog heel zacht uit te drukken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Een geweldige aflevering vandaag! Karin & Eddy, Rosa & William, Waldek & Julia, Simonne & Julia, allemaal geweldige scènes! Het begint eindelijk op gang te komen. :lol:

Ik ben echt benieuwd wat Rosa van plan is (als ze al een plan heeft!); Julia wordt elk moment rancuneuzer, wat de uiteindelijke ontploffing hopelijk des te groter maakt; Karin is al even rancuneus, alleen dan op haar eigen manier. Drie verhaallijnen die ik in het begin niets vond en waar ik nu steeds naar uitkijk!

En ook, hoe kwader Waldek wordt, hoe meer ik ervan geniet. :lol:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

De scène van Julia en Simonne op een bankje in de Withoeve:
Beide dames zegden mekaar dingen die ze helemaal niet wilden zeggen, en verzwegen wat op hun lever lag. Enkele pijnlijke stiltes hadden de pijnlijke sfeer extra kunnen benadrukken, zoals beide "vriendinnen" het toen ongetwijfeld in werkelijkheid moeten aangevoeld hebben.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond het ook een prima aflevering. :thumbup: Gisteren ook.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Ik vond het ook een prima aflevering. :thumbup: Gisteren ook.
Gisteren noet, vandaag wel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Een goede aflevering misschien wel, maar hoelang in godsnaam zijn de scenaristen nog van plan om Julia te laten zwijgen? Het ligt er weer zo vingerdik op dat het ze om de spanning te doen is. Ik had weer gehoopt dat ze het eruit ging smijten tegen Waldek, maar weer helaas pindakaas.
Mijn menig: ik vind het deels onrealistisch. (Deels omdat ik het ergens kan begrijpen.)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Iki ben akkoord met hierboven,het was idd een goede aflevering,maar ik ben ook akkoord met Lazylady.
Ik had ook gehoopt dat Julia het er eindelijk zou uitspuwen tegen Waldek met nog een flinke kniestoot er bovenop waar het pijn doet (zoals Rosa met Peter deed in de tijd) maar nee dus. We hangen weer aan het Thuis-rekkertje.
@Nicolaske: goede opmerking wat betreft het Frans. Adam komt uit een ex-colonie van Frankrijk, heeft zijn studies in het Frans gedaan zoals Charité trouwens. Zij is hier al enkele jaren, en spreekt goed nederlands met een leuk accentje, hij is hier amper enkele weken,zodus...Enne Engels had idd geen probleem gegeven,waarom niet? Het antwoord is duidelijk denk ik.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie