Dat zal Michael geweest zijn.Devilex schreef:Indertijd is die neef van Marianne toch ook eens onterecht beschuldigd van verkrachting, ik ken wel de namen niet meer.
Lynn Courtois (Abigail Abraham)
-
- x 435
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
0 x
-
- x 435
Het is helaas niet de eerste keer dat we dit meemaken in Thuis. Marie heeft ook ooit eens zoiets gedaan.Ganja schreef:Vierkant mee eens.satine schreef:Ik vind dat het NOOIT kan, evenmin als moeders die hun ex van pedofilie beschuldigen.
Dat is gewoon ziek en heel unfair ten opzichte van mensen die dit WEL echt meemaken.
Liegen over verkrachting kan NIET en nooit.
Je zal het maar mee maken als man
Is SUPER smerig van Lynn maar ja van zo'n kind had ik niet anders verwacht BAH.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het heel laag ! En is Lynn niet slimmer ? Ze studeert rechten, ze weet toch welke straffen er op meineed staan ?
Judith schijnt het ergens wel te willen geloven.
Ik snap Geerts botte reakties wel niet 'de politie moet het uitzoeken'. Is hij ms nog jaloers ?
Ik snap Geerts botte reakties wel niet 'de politie moet het uitzoeken'. Is hij ms nog jaloers ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het heel laag ! En is Lynn niet slimmer ? Ze studeert rechten, ze weet toch welke straffen er op meineed staan ?
0 x
-
- x 435
Als Lynn het allemaal geloofwaardig wil laten overkomen heeft ze toch al enkele fouten gemaakt. Voordat ze haar verhaal gedaan heeft bij Judith heeft ze zich gewassen en omkleed. Het is eigenlijk verwonderlijk dat er nog sporen van geslachtsgemeenschap zijn gevonden. Sporen van geweld zullen evenwel niet gevonden. Tom heeft ook geen voorgeschiedenis wat dit soort misdaden betreft, hij heeft volgens mij zelfs geen strafblad. Uiteindelijk zal het wel uitdraaien op haar woord tegen het zijne.
0 x
-
- x 435
Ja, dat vond ik ook raar.tvx1 schreef:Als Lynn het allemaal geloofwaardig wil laten overkomen heeft ze toch al enkele fouten gemaakt. Voordat ze haar verhaal gedaan heeft bij Judith heeft ze zich gewassen en omkleed. Het is eigenlijk verwonderlijk dat er nog sporen van geslachtsgemeenschap zijn gevonden. Sporen van geweld zullen evenwel niet gevonden. Tom heeft ook geen voorgeschiedenis wat dit soort misdaden betreft, hij heeft volgens mij zelfs geen strafblad. Uiteindelijk zal het wel uitdraaien op haar woord tegen het zijne.
0 x
-
- x 435
Als die zuur kijkt (99.9% van den tijd) zoude beginnen denken dat die met haar ogen iemand gaat afschieten.
0 x
-
- x 435
- Tomboy
- Poster rang 1
Keep on dreaming...exsencon schreef:Ik zou haar toch nog altijd tegenvuur willen bieden!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Al bij al rammelt haar aangifte nogal, als zelfs Judith al door had dat ze (te) snel weer gekalmeerd was na haar politie bezoekje. Ik vraag me dan ook af hoe lang mevrouw de schijn nog op weet te houden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Geert ziet zijn liefdesrivaal graag zo snel mogelijk uit de weg geruimd uiteraard.johan1969 schreef: Ik snap Geerts botte reakties wel niet 'de politie moet het uitzoeken'. Is hij ms nog jaloers ?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind dat mens dus echt een ramp! Kansloos hysterisch zielig kippetje!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Het is woord tegen woord. Vroeger was dat dikwijls in het voordeel van de verdachte. Maar tegenwoordig denkt men vaker 'waar rook is is vuur'.Christel schreef:Al bij al rammelt haar aangifte nogal, als zelfs Judith al door had dat ze (te) snel weer gekalmeerd was na haar politie bezoekje. Ik vraag me dan ook af hoe lang mevrouw de schijn nog op weet te houden...
Dat Tom er aantoonbaar seks mee gehad heeft pleit ook niet in zijn voordeel natuurlijk. In het echte leven zou Tom in zo'n geval vrijwel zeker veroordeeld worden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Is dat zo? Want dan kan in feite iedereen na een (echtelijke) ruzie wel aangifte gaan doen...Omega schreef:Het is woord tegen woord. Vroeger was dat dikwijls in het voordeel van de verdachte. Maar tegenwoordig denkt men vaker 'waar rook is is vuur'.Christel schreef:Al bij al rammelt haar aangifte nogal, als zelfs Judith al door had dat ze (te) snel weer gekalmeerd was na haar politie bezoekje. Ik vraag me dan ook af hoe lang mevrouw de schijn nog op weet te houden...
Dat Tom er aantoonbaar seks mee gehad heeft pleit ook niet in zijn voordeel natuurlijk. In het echte leven zou Tom in zo'n geval vrijwel zeker veroordeeld worden.
Seks is nog heel wat anders dan een verkrachting, en ik neem aan dat zo'n onderzoek dat toch ook aantoont? Sporen van geweld zijn toch ook zichtbaar?
Ik kan me voorstellen dat het "waar rook is, is vuur"-aspect op zichzelf al schadelijk genoeg is voor iemands reputatie, maar het kan toch niet zijn dat iemand daarop veroordeeld wordt?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Lynns pa is blijkbaar van idee veranderd en gaat zijn dochter nu toch steunen ??? En dat effe persoonlijk aan Marianne vertellen !!!
0 x