Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Kimmetje
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ik vind dat hij op Bram lijkt 
0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Nu ik het hier terugzie, moet ik toegeven dat hij wel op Bram lijkt, inderdaad.Kimmetje schreef:Ik vind dat hij op Bram lijkt
Maar deze scène kwam vlak nadat Tibo naar de slaapkamer ging, dus ik dacht dat hij het was die daar stond.
0 x
-
BelgTelg
- Nog geen rang
-
eva verbist
- Nog geen rang
ja het is tibo maar wat doet hij daar ?
hij ging toch in de douche
hij ging toch in de douche
0 x
-
Kimmetje
- Nog geen rang
Ik heb nog eens terug gekeken en het is inderdaad Tibo, aan zijn kledij te zien ook.
Ik vind het wel een beetje raar dat hij daar staat, want Franky ziet hem zogezegd niet
Ik vind het wel een beetje raar dat hij daar staat, want Franky ziet hem zogezegd niet
0 x
Vlinders in de buik, het beest in de mens
-
Valda
- Poster rang 1

Is me ook opgevallen. Ik dacht aanvankelijk dat Tibo daar gewoon nog even naar Franky stond te kijken. Er waren daarvoor dacht ik woorden geweest tussen beide
0 x
tomorrow is another day...
-
BelgTelg
- Nog geen rang
Tibo zegt iets als Franky roept dat hij naar zijn werk vertrekt. Misschien dat hij daarom kort genoeg op de scene moest blijven staan en ze zullen gedacht hebben dat dat niet zou opvallen! Maar dat doet het dus wel, allé bij mij toch! Ik vond het echt fantastisch toen ik het zag!
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Baha grappig 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik denk dat er een paar onder hun voeten gekregen hebben dat ze dat bij de opnames niet gezien hebben. 
Maar wellicht niet na de uitzending van vrijdagavond, bij de montage moeten ze dat wellicht ook al gezien hebben en dan is het te laat om die scene te herdoen (toch bij een soap).
Maar wellicht niet na de uitzending van vrijdagavond, bij de montage moeten ze dat wellicht ook al gezien hebben en dan is het te laat om die scene te herdoen (toch bij een soap).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4

Haha, supergrappig wel, Tibo vertrekt zogezegd naar zijn werk maar blijft gewoon nog ff staan om franky in de gaten te houden en franky ziet niks.. freaky gast
neen, gewoon een foutje natuurlijk
.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

- willem criel
- Nog geen rang
vertrekt om te gaan douchen eigenlijkLuc schreef:Tibo vertrekt zogezegd naar zijn werk maar blijft gewoon nog ff staan om franky in de gaten te houden en franky ziet niks..
0 x
La vie est dûre sans confiture!
- Luc
- Poster rang 4

- Mona'ke
- Poster rang 2

In de aflevering van maandag kwam Bram terug thuis. Tibo stond aan tafel, Franky aan die "deuropening" om naar de keuken te gaan. Enkele scènes later (het vervolg op die scène) stond Franky aan de tafel en Tibo aan die "deuropening".
Normaal vallen fouten mij niet zo op, maar dit viel mij direct op.
Normaal vallen fouten mij niet zo op, maar dit viel mij direct op.
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Dat is geen fout. De scene volgt er niet onmiddellijk op. Er zit nog een scene tussen dus ondertussen kan tibo wel naar deur gegaan zijn.
0 x
La vie est dûre sans confiture!