Akkoord! We hebben al eens mogen merken dat ze ook een zachte kant heeft... En dat ze een onverwerkt trauma met zich meedraagt...*hint* Waarom moet dat schaap zo krampachtig boosaardig blijven?jessie V. schreef: za 21 sep 2019, 13:35 Voor het personage Karin moet eens iets anders bedacht worden. Meer interessants. Het zijn allemaal losse flodders.
Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
Ik dacht dat de verhaallijn Karin en Tom verder zou uitgewerkt worden en dat ze dan toch wat zou ontdooien... Kan nog komen natuurlijk nadat Bob zijn vaderschap heeft
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat dacht ik eerst ook, maar ik vrees dat de zin om elkaar ook buiten kantoor te zien, vooral van Toms kant komt.Kiki_Dee schreef: zo 22 sep 2019, 07:56 Ik dacht dat de verhaallijn Karin en Tom verder zou uitgewerkt worden
Ik heb helemaal niet het idee dat Karin meer voor hem voelt dan wat occasionele sympathie.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 184
Karin is zo iemand die haar gevoelens kan in- en uitschakelen zoals van een TV toestel die men ook kan in- en uitschakelen zoals het men uitkomt. 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
beetje egocentrisch en egoistisch type tot hiertoe. Misschien eens haar wat laten ontdooien?? 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
-
Elha
- Nog geen rang
Ik denk dat ze wil dat die vrouwen voor de rechtbank getuigen over hun afspraakjes met Dries om aan te tonen dat Leootje zogezegd geen stabiele thuis zou hebben.
En natuurlijk om Dries zijn reputatie een beetje te verzieken (mocht hij ooit terug zijn masterproef willen doen en advocaat worden)
En natuurlijk om Dries zijn reputatie een beetje te verzieken (mocht hij ooit terug zijn masterproef willen doen en advocaat worden)
0 x
-
tvx1
- x 435
De dame die we gisteren echter zagen hadden we toch echter nog niet eerder gezien in Thuis, dus ook niet in gezelschap van Dries...Elha schreef: wo 25 sep 2019, 14:04 Ik denk dat ze wil dat die vrouwen voor de rechtbank getuigen over hun afspraakjes met Dries om aan te tonen dat Leootje zogezegd geen stabiele thuis zou hebben.
0 x
-
ikke
- x 435
Het is overduidelijk dat Karin iets aan het bekokstoven is, samen met haar vriendinnen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ja, maar hoe eerlijk is ze tegen haar vriendinnen?
Ze pleit nu even niet meer 'vanwege een totaal verwaarloosbaar detail'.
Is dat hoe fraude genoemd wordt tegenwoordig?
Ze pleit nu even niet meer 'vanwege een totaal verwaarloosbaar detail'.
Is dat hoe fraude genoemd wordt tegenwoordig?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het zijn ook niet écht vriendinnen volgens mij, of zo komen ze toch niet op mij over...
Eerder kennissen die elkaar wel eens wederzijds uit de brand helpen en die eens gezellig op stap gaan samen, maar meer ook niet. Meer zien we ook niet van Karin, eigenlijk; altijd oppervlakkige contacten via het werk, en altijd staat er wat tegenover. De enige keer dat we haar persoonlijke kant te zien kregen, was met Steven, en daar werd wel duidelijk dat Karin helemaal geen ijskonijn is als het erop aankomt. Het is gewoon dat ze altijd een rol lijkt te spelen verder.
Ik vind het heel jammer dat er bij Karin niet meer onder de oppervlakte wordt gekeken. Het leek eventjes goed te gaan toen dat hele gebeuren met Steven voorviel, en ze vervolgens echt geïnteresseerd leek in Tom. Ik vind het jammer dat er alweer afgeweken wordt van die piste en dat ze blijkbaar weer vervalt in haar wraakzuchtig (en in mijn ogen belachelijk onwaardig en kinderachtig) gedrag. Welke succesvolle en zelfzekere vrouw houdt zich nou met dit soort onzin bezig?
Eerder kennissen die elkaar wel eens wederzijds uit de brand helpen en die eens gezellig op stap gaan samen, maar meer ook niet. Meer zien we ook niet van Karin, eigenlijk; altijd oppervlakkige contacten via het werk, en altijd staat er wat tegenover. De enige keer dat we haar persoonlijke kant te zien kregen, was met Steven, en daar werd wel duidelijk dat Karin helemaal geen ijskonijn is als het erop aankomt. Het is gewoon dat ze altijd een rol lijkt te spelen verder.
Ik vind het heel jammer dat er bij Karin niet meer onder de oppervlakte wordt gekeken. Het leek eventjes goed te gaan toen dat hele gebeuren met Steven voorviel, en ze vervolgens echt geïnteresseerd leek in Tom. Ik vind het jammer dat er alweer afgeweken wordt van die piste en dat ze blijkbaar weer vervalt in haar wraakzuchtig (en in mijn ogen belachelijk onwaardig en kinderachtig) gedrag. Welke succesvolle en zelfzekere vrouw houdt zich nou met dit soort onzin bezig?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
Ik denk dat Karin helemaal niet doe zelfzekere vrouw is, maar heel onzeker en wat faalangstig.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Nu vraag ik mij toch af hoe ze die 600 euro die ze aan Kristel gaf om Dries te betalen zal declareren 
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549