Lynn Courtois (Abigail Abraham)
-
- x 435
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
En ik had gehoopt dat we er eindelijk verlost van gingen zijn. Verkeerd gegokt dus.
Laatst gewijzigd door OFWGKTA op vr 05 apr 2013, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- x 435
Dat is natuurlijk ook waar...OFWGKTA schreef:En ik had gehoopt dat we er eindelijk verlost van gingen zijn. Verkeerd gegokt uds.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wat een zielig, kansloos, hysterisch, deperate en ziek kind is dat toch! Mevrouw krijgt haar zin niet en gaat een potje toneelspelen bij Judith! Te sneu voor woorden! Hoezeer Tom ook een straf verdiend, dit is te niet eervol t.o.v slachtoffers die echt zijn verkracht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Ik snap niet dat Lynn zo ver wil gaan voor Tom. Ze kan toch wel beter krijgen dan hem! 

0 x
-
- Poster rang 3
Denk niet dat ze hem nog wil hoor. Dit is gewoon met de gedachte van "Als ik hem niet kan krijgen dan niemand.". Tom nog eens een hak zetten. Zijn verdiende loon eigenlijk, maar ze had een andere manier moeten verzinnen.tvx1 schreef:Ik snap niet dat Lynn zo ver wil gaan voor Tom. Ze kan toch wel beter krijgen dan hem!
0 x

- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat ze dan iets anders verzint - dit is een kaakslag voor alle vrouwen die ooit ECHT verkracht zijn en niet geloofd worden.Lazylady schreef:Dat vind ik nu eens niet erg, zie; dat ze daarover liegt! Het is zijn verdiende loon!

Wat Kwast zegt dus...
En ik had ook gehoopt er nu eindelijk van verlost te zijn.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
What comes around goes around. Nu zal Tom (niet geheel onverdiend) in de knoei komen maar ik denk dat het balletje uiteindelijk heel hard terugrolt naar Lynn.
off topic: Poolaapje je hebt weer een mooie avatar, maar als ik er te lang naar kijk krijg ik het gevoel van
' rode koontjes' ...
off topic: Poolaapje je hebt weer een mooie avatar, maar als ik er te lang naar kijk krijg ik het gevoel van
' rode koontjes' ...

0 x
-
- x 435
Ik had het dan ook alleen over Tom in dit geval...satine schreef:Dat ze dan iets anders verzint - dit is een kaakslag voor alle vrouwen die ooit ECHT verkracht zijn en niet geloofd worden.![]()
Wat Kwast zegt dus...
En ik had ook gehoopt er nu eindelijk van verlost te zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind dat het NOOIT kan, evenmin als moeders die hun ex van pedofilie beschuldigen.
Dat is gewoon ziek en heel unfair ten opzichte van mensen die dit WEL echt meemaken.
En dit is het topic van Lynn, het gaat dus over wat zij doet - en of het nu om Tom gaat of een andere man - dit kan niet.
Dat is gewoon ziek en heel unfair ten opzichte van mensen die dit WEL echt meemaken.
En dit is het topic van Lynn, het gaat dus over wat zij doet - en of het nu om Tom gaat of een andere man - dit kan niet.

0 x
-
- x 435
Ik vindt van wel, het enige dat me dwars zit is papa Ivo, zijn dochter geloven en wat dan met Marianne? Want zij gaat uiteraard voor zoonlief gaan hoe dan ook. En nog eens, vergeet de Peter niet hé want die heeft wel al die dossiers op de grond zien liggen na de "ruzie"...
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Lynn kan beter naar het conservatorium / Herman Teirlinck gaan i.p.v. rechten te studeren... 
(Ik heb het dan ook over het personage Lynn en niet de actrice Abigail)
Ik vind het echt schandalig dat ze iemand valselijk beschuldigt van verkrachting.

(Ik heb het dan ook over het personage Lynn en niet de actrice Abigail)
Ik vind het echt schandalig dat ze iemand valselijk beschuldigt van verkrachting.

0 x
-
- Poster rang 1
Indertijd is die neef van Marianne toch ook eens onterecht beschuldigd van verkrachting, ik ken wel de namen niet meer.
0 x
-
- Poster rang 5
Ik denk dat iedere man in Thuis wel al eens verdacht geweest is van verkrachting.Devilex schreef:Indertijd is die neef van Marianne toch ook eens onterecht beschuldigd van verkrachting, ik ken wel de namen niet meer.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Zeker de mannen die al langer meedoen, tijdens die serie verkrachtingen waarvan die vriend van Marianne de dader was. Alle mannen zijn in die tijd opgeroepen voor verhoor.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Vierkant mee eens.satine schreef:Ik vind dat het NOOIT kan, evenmin als moeders die hun ex van pedofilie beschuldigen.
Liegen over verkrachting kan NIET en nooit.
Je zal het maar mee maken als man

Is SUPER smerig van Lynn maar ja van zo'n kind had ik niet anders verwacht BAH.
0 x