Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Ganja »

jessie V. schreef:An kan gewoon niet tegen haar ergerlijke moeder op. En dat weet Marianne. An was ontredderd en wist niet wat ze moest doen in eerste instantie. Daar is handig gebruik van gemaakt. Bovendien zal Marianne tot het uiterste gaan om de goede naam van de familie te beschermen. Ik had trouwens niet gedacht dat Tom mee zou gaan met zijn moeder.
Ik ben geen fan van An - maar ze heeft in het verleden nog thans al een paar keer bewezen dat ze wél op kan tegen Queen Mother, alleen denk ik dat ze nu te zwak was uit schuldgevoel wat haar gedrag natuurlijk niet goed praat, zeker niet.

exsencon schreef:
johan1969 schreef:Ik zou het toch niet kunnen, en Ann volgens mij ook niet. t Is enkel onder druk van haar familie dat ze het verzwegen heeft.
Dat siert je. Maar geloof me, je bent in de minderheid.
Dat geloof ik niet, dat Johan in de minderheid is, zeker niet als het om gewone mensen gaat, ik bedoel dan als het niet over dokters gaat hé. Men vergeet vaak dat er nog meer goede mensen op onze aardkloot rond lopen dan op het eerste zicht lijkt. Ik zou het ook niet kunnen verzwijgen en had meteen alles opgebiecht.

En verder denk ik dat ze er zelf goed vanaf gaat komen zoals het ook vaak in de échte wereld gaat wat betreft dokters, al zijn er natuurlijk uitzonderingen maar dat is dan dikwijls bij super zware fouten, en in dit geval kan men nog stellen dat het zogenaamd om een lichte fout gaat, omdat An dacht dat de spuit nog niet gegeven was en ze verstrooid was, wat ze kunnen aan halen als dat kan iedereen overkomen. Ik praat haar niet goed maar denk alleen dat ze er goed vanaf gaat komen zeker veel beter dan wanneer katrien zou gestraft zijn geweest in haar plaats.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dat siert je ook, Ganja maar geloof me je bent toch in de minderheid,jammer. Als er genoeg belangen zijn die groot genoeg zijn gaan er een heleboel invloeden aan het rollen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:Dat siert je ook, Ganja maar geloof me je bent toch in de minderheid,jammer. Als er genoeg belangen zijn die groot genoeg zijn gaan er een heleboel invloeden aan het rollen.
Wat zit jij nu eigenlijk te zeveren over "minderheid"? :roll:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nou, dat weersalarm van het KNMI sloeg dan wel niet op de sneeuw in Nederland maar wel op het humeur van Ann und muttie! Liebegot! In elk geval heel dapper dat Ann het heeft doorgezet! Eindelijk. Ik dacht nog even dat ze niet durfde toen ze bij de politie zat maar gelukkig heeft ze haar verklaring afgelegd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ze heeft dat goed gedaan 8) Maar ik denk niet dat ze haar zo'n lange schorsing zullen geven hoor... (Dan zou ze dispatch bij Leo moeten doen)
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Lazylady schreef:
exsencon schreef:Dat siert je ook, Ganja maar geloof me je bent toch in de minderheid,jammer. Als er genoeg belangen zijn die groot genoeg zijn gaan er een heleboel invloeden aan het rollen.
Dat vraag ik me ook af. :roll:

Het doet me wel vermoeden wat exsencon zelf zou doen... :whistle:
0 x
azerty1984
Nog geen rang

Bericht door azerty1984 »

hahahaa

binnenkort is ze taxichauffeur !!! :dance:
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Hopelijk niet als brokkenpiloot... :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tomboy schreef:Hopelijk niet als brokkenpiloot... :twisted:
Ach, ze heeft wel even tijd om wat te oefenen. Leo heeft maar weinig personeel dus ziet wel wat extra door de vingers.
En anders kan ze altijd nog bij Sanitechniek aan de slag hè? :mrgreen:

Ik ben wel heel benieuwd welke straf ze aan haar fout, maar vooral ook aan haar veel te lang uitgestelde bekentenis gaan hangen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Ann is toch al op de goede weg, bekennen was zeker niet vanzelfsprekend en ze weet heel goed dat ze er niet zonder kleerscheuren vanaf komt maar ze neemt nu toch de verantwoordelijkheid voor haar vergissing
een pluim voor Mayra, die haar heel subtiel onder druk is blijven zetten en op het juiste moment nog eens extra op de gaspedaal geduwd heeft
nu zal Ann Mayra moeten beschermen tegenover de queen mother en eventueel met Mayra en Sandrine vertrekken
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

satine schreef:
Lazylady schreef:
Dat vraag ik me ook af. :roll:

Het doet me wel vermoeden wat exsencon zelf zou doen... :whistle:
Really,Satine? Ik weet alleen als ik zeg 'jullie zijn een minderheid die het goed meent' dat het geen "gezever" is. Maar als je rechtvaardigheidsgevoel je zegt dat je het moet opnemen tegen het hele systeem, wel van harte veel succes.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

exsencon schreef:
johan1969 schreef:Ik zou het toch niet kunnen, en Ann volgens mij ook niet. t Is enkel onder druk van haar familie dat ze het verzwegen heeft.
Dat siert je. Maar geloof me, je bent in de minderheid.
Ik geloof toch ook in het goede van de mensen.

Stel, ik rij s avonds in t donker een dronken voetganger aan die helemaal in t zwart gekleed is en plots oversteekt en die ik helemaal niet gezien zou kunnen hebben. Stel, er is niks aan mijn auto, moet ik het dan gewoon afbollen en van niks gebaren ? Dan zou ik niet met mezelf kunnen leven !
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Als jij niet gedronken hebt en niet te snel reedt kun je volgens mij gewoon de hulpdiensten bellen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat wel, maar de zwakke weggebruikers hebben meestal wel 'gelijk' hoewel ze ongelijk hebben. Maar we wijken af.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

idd, heb je als eens nagedacht hoe het komt dat zwakke weggebruikers gelijk hebben alhoewel ze ongelijk hebben?
Maar back to topic, Anneke heeft zich in een onmogelijke situatie gemanuvreerd (typisch Thuis) waar ze alleen maar kan uitkomen door haar familie goeiedag te zeggen. Gaat ze dat echt doen?
0 x
Gesloten