Ik ben geen fan van An - maar ze heeft in het verleden nog thans al een paar keer bewezen dat ze wél op kan tegen Queen Mother, alleen denk ik dat ze nu te zwak was uit schuldgevoel wat haar gedrag natuurlijk niet goed praat, zeker niet.jessie V. schreef:An kan gewoon niet tegen haar ergerlijke moeder op. En dat weet Marianne. An was ontredderd en wist niet wat ze moest doen in eerste instantie. Daar is handig gebruik van gemaakt. Bovendien zal Marianne tot het uiterste gaan om de goede naam van de familie te beschermen. Ik had trouwens niet gedacht dat Tom mee zou gaan met zijn moeder.
Dat geloof ik niet, dat Johan in de minderheid is, zeker niet als het om gewone mensen gaat, ik bedoel dan als het niet over dokters gaat hé. Men vergeet vaak dat er nog meer goede mensen op onze aardkloot rond lopen dan op het eerste zicht lijkt. Ik zou het ook niet kunnen verzwijgen en had meteen alles opgebiecht.exsencon schreef:Dat siert je. Maar geloof me, je bent in de minderheid.johan1969 schreef:Ik zou het toch niet kunnen, en Ann volgens mij ook niet. t Is enkel onder druk van haar familie dat ze het verzwegen heeft.
En verder denk ik dat ze er zelf goed vanaf gaat komen zoals het ook vaak in de échte wereld gaat wat betreft dokters, al zijn er natuurlijk uitzonderingen maar dat is dan dikwijls bij super zware fouten, en in dit geval kan men nog stellen dat het zogenaamd om een lichte fout gaat, omdat An dacht dat de spuit nog niet gegeven was en ze verstrooid was, wat ze kunnen aan halen als dat kan iedereen overkomen. Ik praat haar niet goed maar denk alleen dat ze er goed vanaf gaat komen zeker veel beter dan wanneer katrien zou gestraft zijn geweest in haar plaats.