Jens De Belder (Jelle Cleymans)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
Jens is van nature toch een Bassie? In Lili en Marleen had hij ook al roest op de kop
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Kwast schreef:Te lang in de regen gestaan en is gaan roesten. Ik moet zeggen dat ik Jens niet erg gemist heb. Gelukkig is hij nog niet gaan zingen.![]()

0 x
-
- x 435
Kwast schreef:Jens is van nature toch een Bassie? In Lili en Marleen had hij ook al roest op de kop

0 x
-
- x 435
Eet dan niet voor TV, hé?!Kwast schreef:Ik had honger als een paard tot ik Jens weer zag verschijnen. Yuk!
0 x
-
- x 435
nounake schreef:Die is in een pot rosse verf gevallen denk ik ....

0 x
-
- x 435
Jelle Cleymans is ros, net als zijn zus....Prieeltje schreef:Das nog een overblijfsel van 14-18 waarin hij een rooiekop speelt. Maar ze hadden inderdaad zijn haar terug 'normaal' kunnen kleuren tegen hij terug met Thuis begon!nounake schreef:Die is in een pot rosse verf gevallen denk ik ....
Misschien hebben ze dat kleur voor '14-'18 wel wat bijgekleurd, maar dan nog; ik dacht dat men tegenwoordig wel toleranter was tov roodharigen. 'k Heb het blijkbaar verkeerd voor.

0 x
-
- Nog geen rang
ocharme Jenske, het kneusje van de bende toch precies?
Nu nog slaag gekregen ook.
Nu nog slaag gekregen ook.
0 x
-
- Nog geen rang
Wat zijn we toch vriendelijk.Kwast schreef:Te lang in de regen gestaan en is gaan roesten. Ik moet zeggen dat ik Jens niet erg gemist heb. Gelukkig is hij nog niet gaan zingen.![]()

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dat vind ik ook - gelukkig zijn alle andere Thuis-personages superknap, stuk voor stuk.Petieke schreef:Wat zijn we toch vriendelijk.Kwast schreef:Te lang in de regen gestaan en is gaan roesten. Ik moet zeggen dat ik Jens niet erg gemist heb. Gelukkig is hij nog niet gaan zingen.![]()

En zelf hebben we allemaal al (minstens) een schoonheidswedstrijd gewonnen.

En dan nu

0 x
-
- x 435
Met alle respect voor Jens, maar ik snap toch niet dat hij als cafébaas twee personen die zo erg "in de wind" waren nog meer Whisky gaf. Dat had zelfs gevaarlijk kunnen zijn voor hun gezondheid. Zoiets heeft hij al eens meegemaakt met Lowie. Ik had in zijn plaats gewoon naar Femke en Nancy gebeld met het vriendelijk verzoek om hun wederhelften te komen ophalen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik dacht dat dit zelfs bij wet verboden was, iemand die duidelijk dronken is, nog meer alcohol geven?
Hij had inderdaad moeten zorgen dat ze terug weg gingen. Wat niet weg neemt dat hij die mep echt niet verdiend had.
Vind ik.
Hij had inderdaad moeten zorgen dat ze terug weg gingen. Wat niet weg neemt dat hij die mep echt niet verdiend had.
Vind ik.
0 x
-
- Poster rang 5
wel, je zou de scenaristen van enig sadisme kunnen beschuldigen met wat ze Jens allemaal laten meemaken de laatste tijd.satine schreef:Hij had inderdaad moeten zorgen dat ze terug weg gingen. Wat niet weg neemt dat hij die mep echt niet verdiend had.
Vind ik.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Allé,hij heeft een mepke gehad, zo erg is het nu ook weer niet hé. Laten we zeggen dat het een mepke was die hij vroeger verdiende maar nooit gekregen heeft. En schluss.
0 x
Potentia Principatum
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Of zijn gitaar boven halen !!!!Kwast schreef:Te lang in de regen gestaan en is gaan roesten. Ik moet zeggen dat ik Jens niet erg gemist heb. Gelukkig is hij nog niet gaan zingen.![]()

0 x
-
- x 435
De Jens is ne goeie. "De volgende keer niet zoveel whiskey" zegt hij tegen Peter. Maar wie heeft men nu weer whiskey geschonken?
0 x