Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)
Inderdaad
Belachelijke situatie...
Belachelijke situatie...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Amiche
- Poster rang 2

Aan de ene kant mooi hoe Geert het voor Ann opneemt, aan de andere kant zou ik net als die ene man ook zijn gaan lopen - zo van alle artsen houden elkaar de hand boven het hoofd.
Het gaat toch niet echt aan om de patienten in de wachtkamer zo belerend toe te spreken. Een arts die geschorst is moet er rekening mee houden dat ie patienten verliest - en mag dat de mensen ook niet aanrekenen. Vertrouwen is tenslotte de 1e prioriteit in de relatie en als die weg is houdt alles op. Andere artsen in een groepspraktijk hebben dus ook te accepteren dat zij de voorkeur gaan krijgen en mogen hun patienten niet weigeren en eisen dat ze naar de ex-geschorte gaan.
Ik heb er overigens wel vrede mee dat de schrijvers dit niet uitgebreid willen rekken, dus dat Ann toch weer gewoon kan werken. Hier ook weer weken over dooremmeren zou echt te saai worden.
Het gaat toch niet echt aan om de patienten in de wachtkamer zo belerend toe te spreken. Een arts die geschorst is moet er rekening mee houden dat ie patienten verliest - en mag dat de mensen ook niet aanrekenen. Vertrouwen is tenslotte de 1e prioriteit in de relatie en als die weg is houdt alles op. Andere artsen in een groepspraktijk hebben dus ook te accepteren dat zij de voorkeur gaan krijgen en mogen hun patienten niet weigeren en eisen dat ze naar de ex-geschorte gaan.
Ik heb er overigens wel vrede mee dat de schrijvers dit niet uitgebreid willen rekken, dus dat Ann toch weer gewoon kan werken. Hier ook weer weken over dooremmeren zou echt te saai worden.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
Lazylady
- x 435
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Hij leek toch te schrikken toen hij hoorde van het huwelijksaanzoek van Courtois.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Na vanavond weten we in elk geval 1 ding zeker: Ivo hoeft Geert niet als getuige te vragen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zie het zelfs nog goed komen tss Geert en Marianne na vanavond. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik ook.lord F. schreef:Ik zie het zelfs nog goed komen tss Geert en Marianne na vanavond.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Leuk hoor Geert, maar helaas is het tijdstip te toevallig gekozen.
0 x
-
exsencon
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind het een fantastische zet van Geert en ik had het nooit zien aan komen en ik was er zelf nooit op gekomen. Een geniaal plan Geert. Je stijgt in mijn achting!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

Misschien best dat hij morgenvroeg op reis vertrekt voor 2 weken om Marianne even te ontlopen. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Gaat hij op reis? Naar waar? Wanneer heeft hij dat gezegd? Ik heb dat gemist.lord F. schreef:Misschien best dat hij morgenvroeg op reis vertrekt voor 2 weken om Marianne even te ontlopen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Misschien wel naar OmanCrackers schreef:Gaat hij op reis? Naar waar? Wanneer heeft hij dat gezegd? Ik heb dat gemist.lord F. schreef:Misschien best dat hij morgenvroeg op reis vertrekt voor 2 weken om Marianne even te ontlopen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nergens, het was maar een suggestie van mij.Crackers schreef:Gaat hij op reis? Naar waar? Wanneer heeft hij dat gezegd? Ik heb dat gemist.lord F. schreef:Misschien best dat hij morgenvroeg op reis vertrekt voor 2 weken om Marianne even te ontlopen.
0 x