Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Kwast »

Ik geloof dat ze bij Thuis ergens 144 van die aftanse exemplaren op de kop hebben getikt voor een tientje. Koopje maar ook meteen treurigheid allom.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel heel taktloos dat Toms secretaresse iets voor zijn dochter moet gaan kopen ! En de 'nieuwe' papa van Sandrine, zit er dan ook. Nogal n geluk is Peter niet zo'n boer als Tom, anders had hij dat ook wel tegen Peggy verteld.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Al maar goed dat Tom van die lelijke hemden draagt, en nog andere stommiteiten doet, anders waren er onder zijn naam geen postings te bespeuren...
Die lelijke hemden horen wat mij betreft gewoon bij het personage Tom, net zoals de "gordijnenstof" jasjes bij Balthazar Boma (FC De Kampioenen) horen..
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ann+ schreef:Al maar goed dat Tom van die lelijke hemden draagt, en nog andere stommiteiten doet, anders waren er onder zijn naam geen postings te bespeuren...
Die lelijke hemden horen wat mij betreft gewoon bij het personage Tom, net zoals de "gordijnenstof" jasjes bij Balthazar Boma (FC De Kampioenen) horen..
Ik vind de kledij van Tom niet te vergelijken met die van Boma, hoor!
Ik merk hier wel dat de kledij van Tom bij nogal wat posters echt niet in de smaak valt, maar eerlijk gezegd, ik heb er nog nooit op gelet, dus zo opvallend wansmakelijk zal het dan toch niet zijn?
Mij storen zijn handelingen veel meer: wie laat zijn secretaresse nu een geschenkje gaan kopen voor zijn kind? :wtf:
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

De hemden van Tom verdienen bijna een eigen topic, hoewel het meeste er nu wel over gezegd is zeker? :razz:

(ontopic)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wie zegt nu tegen een kind (zijn eigen kind) van drie jaar: "gefeliciteerd"? :boo:

Je zegt toch gewoon gelukkige verjaardag of hiep hiep hiep hoera of joepie, jij bent al drie jaar zeg!

Maar toch niet "gefeliciteerd"? :eh:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Serieus Tom? Zelf het cadeautje voor uw dochter niet gaan kopen, maar wel aan de surrogaatpapa (Peter, die nog geen maand de vriend is van de mama die dan weer niet de dagelijkse mama is) nadrukkelijk vragen of hij een cadeautje heeft??? Egoistische, zelfingenomen zak.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Briseis schreef:Serieus Tom? Zelf het cadeautje voor uw dochter niet gaan kopen, maar wel aan de surrogaatpapa (Peter, die nog geen maand de vriend is van de mama die dan weer niet de dagelijkse mama is) nadrukkelijk vragen of hij een cadeautje heeft??? Egoistische, zelfingenomen zak.
Gewoon pure jaloezie, maar het is een feit dat hij een zelfingenomen zak geworden is.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vond het wel idioot dat hij dat aan Peter vroeg. Tom heeft daar toch geen maken mee? De manier waarop hij tegen Peter doet vind ik echt lomp. Hij loopt iedereen op zijn kantoor rond te commanderen en is zelf tot niets in staat :crazy: zelfs niet tot het kopen van een cadeautje voor zijn dochter. Ik denk dat het tijd wordt dat Tom eens grondig tegen de lamp marcheert zodat hij weer met zijn beide voeten op de grond staat en zich realiseert waar hij mee bezig is.
0 x

Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Misschien dat Ivo Tom wel even goed wakker schudt en de oren wast...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik hoop het. Het zou zoveel leuker zijn als Tom wat liever en gevoeliger werd. Hoe Tom op dit moment is vind ik helemaal niet leuk. Het lijkt wel of hij helemaal geen gevoelens meer heeft. Hij zal wel jaloers zijn op Peter maar ook dat valt weer onder die negatieve emoties...

Waarom is Tom toch zo vol van zichzelf terwijl hij de afgelopen tijd weinig positiefs gepresteerd heeft?
0 x

Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Dat hij het doorschuift naar Lynn... dat is toch een wonderkind ? En Tom kan haar dan bijstaan... met koffie zetten bvb. :D
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Inderdaad. Moet hij wel leren hoe hij deftig zijn nagels lakt en moet hij zijn pony 3 meter langer laten groeien en leren slissen..... o en niet te vergeten met de fiets naar het werk.
0 x

Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Kwast schreef:Ik hoop het. Het zou zoveel leuker zijn als Tom wat liever en gevoeliger werd. Hoe Tom op dit moment is vind ik helemaal niet leuk. Het lijkt wel of hij helemaal geen gevoelens meer heeft. Hij zal wel jaloers zijn op Peter maar ook dat valt weer onder die negatieve emoties...

Waarom is Tom toch zo vol van zichzelf terwijl hij de afgelopen tijd weinig positiefs gepresteerd heeft?
En hij heeft al zo weinig speeltijd en verhaallijn....naja, nog even geduld tot hij in de middagafleveringen verschijnt, dan krijg je een vrolijke en jolige, zij het ietwat geforceerde, Tom te zien.... :razz:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Tomboy schreef:nog even geduld tot hij in de middagafleveringen verschijnt, dan krijg je een vrolijke en jolige, zij het ietwat geforceerde, Tom te zien....
bedoel je dan de Tom die pas terug komt van Canada?
ik heb namelijk geen flauw idee hoe ver die middagafleveringen staan. :denk:
0 x
Plaats reactie