Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Tomboy
- Poster rang 1

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ik denk het. In huize Bastiaens waren Ann en Geert eigenlijk de enige echt integere en oprechte personen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ann is naar mijn mening oud en wijs genoeg om zelf te beslissen...
En manipuleren?
Marianne, Tom en Mayra hebben haar alledrie hun mening gegeven, maar Ann besliste zelf wat ze daar uiteindelijk mee deed. Ik vind daarbij niet dat Marianne en Tom haar meer onder druk zetten, maar wel dat Ann zich blijkbaar meer van hun woorden aantrekt.
Mayra spreekt niet eens meer tegen Ann en laat heel duidelijk haar afkeer blijken. Het is duidelijk dat Ann haar op deze manier kwijt raakt. Bovendien deelt Mayra duidelijk de mening die Ann er in eerste instantie zogezegd zelf ook op nahield. Dan zou haar dat op een gegeven moment toch juist over de streep moeten trekken? Maar dat gebeurt gewoon maar niet...
Marianne en Tom gedragen zich in deze als mensen zonder gevoel of geweten, maar zij doen daar in elk geval niet schijnheilig over. Dat kan van Ann niet gezegd worden, met haar laffe gedrag...
En manipuleren?
Marianne, Tom en Mayra hebben haar alledrie hun mening gegeven, maar Ann besliste zelf wat ze daar uiteindelijk mee deed. Ik vind daarbij niet dat Marianne en Tom haar meer onder druk zetten, maar wel dat Ann zich blijkbaar meer van hun woorden aantrekt.
Mayra spreekt niet eens meer tegen Ann en laat heel duidelijk haar afkeer blijken. Het is duidelijk dat Ann haar op deze manier kwijt raakt. Bovendien deelt Mayra duidelijk de mening die Ann er in eerste instantie zogezegd zelf ook op nahield. Dan zou haar dat op een gegeven moment toch juist over de streep moeten trekken? Maar dat gebeurt gewoon maar niet...
Marianne en Tom gedragen zich in deze als mensen zonder gevoel of geweten, maar zij doen daar in elk geval niet schijnheilig over. Dat kan van Ann niet gezegd worden, met haar laffe gedrag...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Tegen vanavond is het opgelost. En Ann gaat er mee wegkomen met een of andere sanctie die hooguit een paar weken gaat duren terwijl Katrien opgesloten gezeten heeft. (Dat is dan eens iets dat wel klopt in Thuis
)
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die Ann is toch eigenlijk een mossel hé, om zich zo te laten doen door die afschuwelijke broer en moeder van haar ...Kan die nu echt niet uit zichzelf beslissen ipv te zitten janken en snuiten trekken ?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
An kan gewoon niet tegen haar ergerlijke moeder op. En dat weet Marianne. An was ontredderd en wist niet wat ze moest doen in eerste instantie. Daar is handig gebruik van gemaakt. Bovendien zal Marianne tot het uiterste gaan om de goede naam van de familie te beschermen. Ik had trouwens niet gedacht dat Tom mee zou gaan met zijn moeder.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Erg dat Ann zo'n familie heeft ! Eerlijk duurt toch het langste !
0 x
-
exsencon
- x 435
Wat een illusie!johan1969 schreef:Erg dat Ann zo'n familie heeft ! Eerlijk duurt toch het langste !
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Oneerlijk duurt in Thuis meestal nog veeeeel langer... soms een gans seizoen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ok, oneerlijk duurt ms langer, maar als ik Ann was, zou ik niet meer in de spiegel durven kijken. Ok, ze heeft meer te verliezen als Katrien, maar iemand onschuldig de bak in laten draaien, wie kan daar nu mee leven ? Erg dat Marianne en Tom haar zoiets aanpraten, ingegeven door 'de goede naam van de familie'.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Ik vrees dat haar straf uiteindelijk maar klein bier zal zijn ook.
0 x
-
exsencon
- x 435
Meent ge dat echt? De spiegel is alleen maar een "reflection in a golden eye" Na enige tijd verdwijnt het.johan1969 schreef:Ok, oneerlijk duurt ms langer, maar als ik Ann was, zou ik niet meer in de spiegel durven kijken. Ok, ze heeft meer te verliezen als Katrien, maar iemand onschuldig de bak in laten draaien, wie kan daar nu mee leven ? Erg dat Marianne en Tom haar zoiets aanpraten, ingegeven door 'de goede naam van de familie'.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik zou het toch niet kunnen, en Ann volgens mij ook niet. t Is enkel onder druk van haar familie dat ze het verzwegen heeft.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat siert je. Maar geloof me, je bent in de minderheid.johan1969 schreef:Ik zou het toch niet kunnen, en Ann volgens mij ook niet. t Is enkel onder druk van haar familie dat ze het verzwegen heeft.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Dat zou niet mogen want haar fout was erg maar Katrien ervoor laten opdraaien, ook en vooral daarvoor zou ze heel zwaar gestraft moeten worden.Lacrimosa schreef:Ik vrees dat haar straf uiteindelijk maar klein bier zal zijn ook.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Hoe zal haar leven er straks uit zien als ze blijft zwijgen en Katrien de bak in draait? Heeft marianne daar wel eens over nagedacht? An kennende (min of meer toch) zal dat niet slijten.
0 x