Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door fan_van_marianne »

WHAHAHAHA die Marianne gisteren :D :D :D :D :D :D :D
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

fan_van_marianne schreef:WHAHAHAHA die Marianne gisteren :D :D :D :D :D :D :D
ik had al een voorgevoel dat ze op één of andere manier in de douche op mekaar gingen botsen, Marianne had dit natuurlijk kunnen voorkomen door héél luid te zingen onder de douche :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:
Christel schreef: de manier waarop het huwelijk tussen Marianne en Geert aan het inkakken is
?? :lol:
Excuseer, ik bedoel: de manier waarop het huwelijk tussen Marianne en Geert in een sleur aan het veranderen is :angel: :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond wel dat Geert opvrolijkte door de aandacht van David. Hij kwam eindelijk eens uit zijn schulp. Marianne was niet zo blij. De aandacht ging nu eens niet naar haar persoontje.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Geert werd er zeker leuker op, dat vond ik ook! Maar wat betreft de aandacht voor Marianne; dat zag ik toch anders. Ze krijgt van David meer dan aandacht genoeg, soms zelfs teveel als je het mij vraagt. En ze weet er ook duidelijk niet zo goed raad mee, zeker niet na die toestand in de badkamer. :razz:
Maar wat Geert betreft hangt ze er al een tijdje maar gewoon wat bij. Hij sust maar wat, en dat was het dan. Veel uitdaging zit daar ook niet aan hè? ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het was juist de aandacht van David in het begin (wat ze, volgens mij, helemaal niet zo erg vond) die weg-ebde en zich volledig op Geert richtte. En Marianne is iemand die de aandacht moet hebben, vooral als er meerdere mensen bij elkaar zijn.
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Waarom wij denken dat die een relatie gaan hebben. Hij moet toch ergens een belangrijkere rol krijgen want anders heeft het geen zin om die erin te brengen. En dat lijkt mij de meest logische verhaallijn op het moment.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij kan toch wel een belangrijke rol krijgen zonder een relatie? :razz:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

jessie V. schreef:Hij kan toch wel een belangrijke rol krijgen zonder een relatie? :razz:
Door zijn angst voor dokters of zijn oogoperatie? Al hebben we heel goede regisseurs :lol: dat kunnen we niet blijven uit melken. Hij wordt nu geïntroduceerd maar zal straks toch een belangrijker rol spelen lijkt mij.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Crackers schreef:
jessie V. schreef:Hij kan toch wel een belangrijke rol krijgen zonder een relatie? :razz:
Door zijn angst voor dokters of zijn oogoperatie? Al hebben we heel goede regisseurs :lol: dat kunnen we niet blijven uit melken. Hij wordt nu geïntroduceerd maar zal straks toch een belangrijker rol spelen lijkt mij.
En zal Marianne daar een groot aandeel in krijgen? :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Het was juist de aandacht van David in het begin (wat ze, volgens mij, helemaal niet zo erg vond) die weg-ebde en zich volledig op Geert richtte. En Marianne is iemand die de aandacht moet hebben, vooral als er meerdere mensen bij elkaar zijn.
De aandacht in het begin vond ze duidelijk leuk, maar die was dan ook maar oppervlakkig. De aandacht die David haar nu geeft, wekt hooguit irritatie en ongemak bij haar op maar is zeker niet minder geworden. Integendeel, ik heb zelfs het idee dat David er plezier in schept om Marianne wat uit te dagen. En dat is op dit moment veel meer dan Geert haar biedt. ;)
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Christel schreef: De aandacht in het begin vond ze duidelijk leuk, maar die was dan ook maar oppervlakkig. De aandacht die David haar nu geeft, wekt hooguit irritatie en ongemak bij haar op maar is zeker niet minder geworden. Integendeel, ik heb zelfs het idee dat David er plezier in schept om Marianne wat uit te dagen. En dat is op dit moment veel meer dan Geert haar biedt. ;)

Die indruk heb ik ook. David is iemand die elkeen gelijk behandelt, ongeacht afkomst of opleiding. Van Marianne kan zoiets niet gezegd worden. Voor haar zijn afkomst, opleiding en standing duidelijk de criteria waarop zij mensen beoordeelt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is wel wat ze zegt inderdaad, en dat soms op een tenenkrommende manier. Gisteren ook weer, zoooo bekrompen! :doh: :razz:
Maar als puntje bij paaltje komt, gaat het Marianne echt niet alleen daarom. Ze is bevriend met Jenny maar ze vindt Rosa te min: dat zijn toch echt zussen! En ze kijkt neer op Femke, maar Nancy mag ze wel heel graag: klopt ook niet helemaal hè? Het heeft bij Marianne veel meer te maken met haar persoonlijke mening, maar dat zal ze volgens mij nooit toegeven. Wel goed dat David haar zo mooi op haar plaats zette, want dat kan ze echt wel gebruiken zo nu en dan. ;)
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Dat vond ik nu ook eens goed gedaan van hem, zuh. Marianne kan dat zeker af en toe gebruiken. En Geert doet dat veel te weinig, die is veel te tolerant.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Aww ze mist 'm al. :mrgreen:
0 x
Plaats reactie