Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door Djenner »

Als ik Tim id middagafleveringen zie, merk ik dat hij erg is veranderd. Van een broekventje in een echt mooie man. Heb ook de indruk dat hij wat breder is geworden.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Da's die kogelwerende vest onder zijn uniform :-). Ik vind hem niet echt knap, maar ik kan daar niet over oordelen natuurlijk. Ik wist trouwens niet dat flikken zo'n lang haar mochten hebben. Een 'discobles' zoals wij t vroeger noemden
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tim en Sam dat past niet ! Als zijn veel oudere zus zou ze geloofwaardiger overkomen maar echt niet als "verliefde" .
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik vind ze ook niet passen. Ik vind Femke en Tim ook niet passen. Hij zou beter bij de categorie van Paulien en Jana passen. Of iemand nieuw? Femke en zeker Sam zijn toch te oud voor hem?

Verder vind ik het wel een oke personage, maar wel wat 'oud' voor zijn leeftijd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Sam vind ik niet perse te oud voor Tim. Ik zou hem ook wel nog met Paulien zien, maar met Jana? Die lijkt me toch te jong...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Summer85 schreef:Ik vind ze ook niet passen. Ik vind Femke en Tim ook niet passen. Hij zou beter bij de categorie van Paulien en Jana passen. Of iemand nieuw? Femke en zeker Sam zijn toch te oud voor hem?

Verder vind ik het wel een oke personage, maar wel wat 'oud' voor zijn leeftijd.
:lol: je moet wel konsekwent zijn Summer! Of het een of het ander, hi hi.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

8) Ik snap je verwarring :)

Ik bedoel vooral dat Tim zo serieus is, een beetje op het saaie af, terwijl hij eigenlijk nog redelijk jong is. Hij is precies van school gekomen (waar hij toch samen met Jens niet de 'onschuldigste' was dacht ik), en op de politieschool 10 jaar ouder geworden

En ik vind hem te jong voor Femke en Sam m.b.t. 'levenservaring'. Femke is een 'gewonde ziel', en Sam lijkt me wel een madam van de wereld. Ze is zaakvoerder in een overwegend mannelijke sector, ze leek me gewoon niet het type om dronken met iemand te gaan kussen op oudjaar.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Perfect verwoord hoe ik er ook over denk, Summer85!
voor mij past Tim noch bij Femke , noch bij Sam... Paulien of Katrien,dat zou al beter kloppen!
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Summer85 schreef:8) Ik snap je verwarring :)

Ik bedoel vooral dat Tim zo serieus is, een beetje op het saaie af, terwijl hij eigenlijk nog redelijk jong is. Hij is precies van school gekomen (waar hij toch samen met Jens niet de 'onschuldigste' was dacht ik), en op de politieschool 10 jaar ouder geworden

En ik vind hem te jong voor Femke en Sam m.b.t. 'levenservaring'. Femke is een 'gewonde ziel', en Sam lijkt me wel een madam van de wereld. Ze is zaakvoerder in een overwegend mannelijke sector, ze leek me gewoon niet het type om dronken met iemand te gaan kussen op oudjaar.
Ik begreep wel wat je bedoelde uiteraard :razz: Zoals Toon altijd zegt: 't was maar om te plagen hee! :lol:
Maar even terugkomend op Tim op school met Jens - toen hij nog met Katrien was en Jens met Paulien, was hij ook al de meer serieuze en Jens meer de kwajongen. Eigenijk had Katrien er zelfs moeite mee dat ie een beetje saai was.

Ik zie de combinatie met Sam ook niet hoor. Ik snap niet wat zij in hem ziet (gezien haar verhaal tegen Luc, waar Tim toch ook niet echt in past) en ook niet wat hij in haar ziet (behalve dan om Fem te vergeten).
Overigens vond ik Sam ook helemaal buiten haar karakter op oudjaar. Als ze tegen de 30 of 30+ is was haar gedrag echt puberaal, maar soit, soms doen mensen dat als ze zat zijn. :dance:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Uit de Femke-draad, dacht dat het beter was hier te reageren.
thomaaas schreef:
Poolaapje schreef:Miss Cray Cray is back, spijtig genoeg. De krankzinnigheid stond al in haar ogen te lezen toen ze verkondigde dat Tim de papa zal zijn.
Evaaa schreef:Ik denk dat de vaderschap wel zal uitkomen als Femke gaat blijven liegen, dat Peter uiteindelijk een vaderschapstest gaat vragen. Maar voor zover ik weet, kan dat pas als de kleine er is.
Ik denk eerder dat als Tim hoort dat Femke rondbazuint dat hij papa is, hij wel een DNA-test zal vragen.
Tim gaat geen dna-test aanvragen want hij weet dat hij de vader niet kan zijn.
Ik denk toch van wel. Hij weet wel dat het kind niet van hem kan zijn maar de rest van de Thuiswereld weet dat niet. Hij gaat iedereen over zich heen krijgen want wie dumpt nu zijn vriendin als ze zwanger van hem in de gevangenis zit. Dus om het bewijs zwart op wit te hebben, kan hij een DNA-test aanvragen en zijn naam zo zuiver houden. (Ik denk alleen al maar aan de reactie van Sam)
0 x
Afbeelding
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Poolaapje schreef:Uit de Femke-draad, dacht dat het beter was hier te reageren.
thomaaas schreef:
Poolaapje schreef:Miss Cray Cray is back, spijtig genoeg. De krankzinnigheid stond al in haar ogen te lezen toen ze verkondigde dat Tim de papa zal zijn.
Evaaa schreef:Ik denk dat de vaderschap wel zal uitkomen als Femke gaat blijven liegen, dat Peter uiteindelijk een vaderschapstest gaat vragen. Maar voor zover ik weet, kan dat pas als de kleine er is.
Ik denk eerder dat als Tim hoort dat Femke rondbazuint dat hij papa is, hij wel een DNA-test zal vragen.
Tim gaat geen dna-test aanvragen want hij weet dat hij de vader niet kan zijn.
Ik denk toch van wel. Hij weet wel dat het kind niet van hem kan zijn maar de rest van de Thuiswereld weet dat niet. Hij gaat iedereen over zich heen krijgen want wie dumpt nu zijn vriendin als ze zwanger van hem in de gevangenis zit. Dus om het bewijs zwart op wit te hebben, kan hij een DNA-test aanvragen en zijn naam zo zuiver houden. (Ik denk alleen al maar aan de reactie van Sam)
Stiekem hoop ik op een rekenfoutje van de gynaecoloog. Ik ben blijkbaar de enige die Femke en Tim echt wel een leuk koppel vond? Tim en Sam vind ik echt... gewoon bizar :-?
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Toen Femke haar positieve test in handen had, hadden zij en Tim juist een paar maanden geen seks gehad, omdat Tim toen mogelijk besmet kon zijn met HIV. In die periode is Femke wel vreemdgegaan met Peter.
Dus als het van Tim zou zijn, zou ze al zwanger moeten zijn geweest van voor die mogelijke HIV-besmetting en dan was ze nu de 9 maanden al gepasseerd...
0 x
Sanne
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel raar dat Tim dacht dat Jens hem dat vertelde van Femke om hem en Sam uit mekaar te krijgen. Hij is gewoon n bezorgde vriend.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Wel raar dat Tim dacht dat Jens hem dat vertelde van Femke om hem en Sam uit mekaar te krijgen. Hij is gewoon n bezorgde vriend.
Zegt veel over TIm, vind ik. :thumbdown:
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Of hij wordt kwaad omdat Jens de nagel op de kop slaat? (Je bent bang haar terug te zien omdat je denkt dat alle gevoelens zullen terugkomen)
0 x
Plaats reactie