Ik vind dat Femke echt niet redelijk is. Ze wilt hoe dan ook Withoeve redden, maar de manier waarop ze dit aanpakt is echt niet de juiste manier. Zij heeft een bepaald idee in haar hoofd en daar wijkt ze niet vanaf. Ik denk echt dat faillissement de beste optie is. De manier waarop ze Anna vroeg om na te denken om te investeren was ook erg overdreven. Ze was meer aan het slijmen. De ruzie met Judith heeft ze dan ook zelf veroorzaakt. Ik sta hierin aan de kant van Judith, ook had ze misschien dit ook wat anders aanpakken. Femke heeft helemaal niet naar haar geluisterd naar de redenen waarom ze dit niet wou doen.
Ik vind het fijn voor Vince dat Febe nu voornamelijk bij hem gaat wonen. Al zal het niet makkelijk zijn, ik gun het hem wel. Gelukkig gaat Vicky ook dichterbij wonen zodat Febe in het weekend makkelijk naar haar kan gaan.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 51
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1443
- x 1799
- Contacteer:
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Vond Femke vandaag helemaal niet te doen. Al haar vriendschappen op het spel zetten voor iets dat toch onvermijdelijk lijkt. Ze moet eens leren luisteren naar argumenten voor ze iedereen uitsluit.
en dan hebben we Tilly...ze ziet en begrijpt het niet hoe zij door haar gedrag iedereen belachelijk maakt en dan niet eens de gevolgen daarvan ziet. Tim heeft gelijk dat hij haar negeert. En ik vermoed dat hij nog verder zal gaan.
en dan hebben we Tilly...ze ziet en begrijpt het niet hoe zij door haar gedrag iedereen belachelijk maakt en dan niet eens de gevolgen daarvan ziet. Tim heeft gelijk dat hij haar negeert. En ik vermoed dat hij nog verder zal gaan.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes