Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door Crackers »

Ik vond het ook ontroerend en de acteerprestaties van Chris Boni heel mooi. Een beetje jammer is wel dat de laatste drie afleveringen nu al telkens met hetzelfde eindigden. 1 keer Yvette tegen Angele, 1 keer Yvette tegen Simonne, 1 keer Yvette tegen Kaat en de rest van de familie. Hopelijk eens een ander einde deze avond en Yvette op andere momenten in de aflevering.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Borusia D09
Nog geen rang

Bericht door Borusia D09 »

Het spreekt me niet meer aan tegenwoordig, maar ik wil de sfeer niet bederven.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Crackers schreef:Ik vond het ook ontroerend en de acteerprestaties van Chris Boni heel mooi. Een beetje jammer is wel dat de laatste drie afleveringen nu al telkens met hetzelfde eindigden. 1 keer Yvette tegen Angele, 1 keer Yvette tegen Simonne, 1 keer Yvette tegen Kaat en de rest van de familie. Hopelijk eens een ander einde deze avond en Yvette op andere momenten in de aflevering.
Hoe kan ik dit hier nu zetten vlak voor de aflevering :doh: Dan had ik liever alle afleveringen zien afgesloten worden met Yvetje :(
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

De emoties waren netjes gedoseerd zodat het een waardig afscheid maar ook een soort eerbetoon werd aan Yvetje.
:thumbup: voor makers en actrice.
RIP, madame Toertjes
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

^ Hier kan ik alleen maar mee instemmen, het was zeer mooi gebracht.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:^ Hier kan ik alleen maar mee instemmen, het was zeer mooi gebracht.
Nooit gedacht dat ik tranen zou voelen bij een aflevering van Thuis .....
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Iets anders: waarom moet Jessica een sleutel hebben van het appartement van An en Mayra? Jessica moet daar toch niet zijn als zij daar niet zijn? OK, misschien wil ze er een keer gaan wandelen met Sandrine als het goed weer is, maar dan kan ze toch die dag zelf een sleutel krijgen?
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

'k zal Yvetje toch missen. Chris Boni is een klasse-actrice !!! 100 keer beter als die vele 'wanna-be's' die we tegenwoordig moeten trotseren.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Renée schreef:Iets anders: waarom moet Jessica een sleutel hebben van het appartement van An en Mayra? Jessica moet daar toch niet zijn als zij daar niet zijn? OK, misschien wil ze er een keer gaan wandelen met Sandrine als het goed weer is, maar dan kan ze toch die dag zelf een sleutel krijgen?
Jessica moet ook woensdagnamiddag op Sandrine letten, ik neem aan dat ze haar dan ook van school moet afhalen?
Dan is het wel handig als ze binnen kunnen natuurlijk. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is waar natuurlijk maar het wil ook wel zeggen dat Jessica daar dag en nacht binnen kan.
0 x
Potentia Principatum
spike
Nog geen rang

Bericht door spike »

Het is toch vreemd dat de " plechtige overhandiging " van de sleutel zo nadrukkelijk aanwezig was in de aflevering.
Dat de scenaristen op die expliciete ( niet echt subtiele ) manier onze aandacht hierop vestigden betekent misschien dat hier vroeg of laat gedonder/miserie van komt. :think:
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

spike schreef:Het is toch vreemd dat de " plechtige overhandiging " van de sleutel zo nadrukkelijk aanwezig was in de aflevering.
Dat de scenaristen op die expliciete ( niet echt subtiele ) manier onze aandacht hierop vestigden betekent misschien dat hier vroeg of laat gedonder/miserie van komt. :think:
Daar kun je idd donder op zeggen. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

spike schreef:Het is toch vreemd dat de " plechtige overhandiging " van de sleutel zo nadrukkelijk aanwezig was in de aflevering.
Ja, "misschien" zou daar wel eens miserie van kunnen komen ja... :violin: :think: :lolno:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Bij het bezoek van de twee "belangrijke cliënten" bij Karin heb ik toch even rondgekeken. Zat ik nog voor mijn TV of in de plaatselijke parochiezaal? :think:
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Captain Cuckoo schreef:Bij het bezoek van de twee "belangrijke cliënten" bij Karin heb ik toch even rondgekeken. Zat ik nog voor mijn TV of in de plaatselijke parochiezaal? :think:
:lol: :lol: Dat dacht ik ook!!
0 x
Plaats reactie