Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Jules
- Poster rang 1

- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Ik kan het nauwelijks geloven maar eerlijk is eerlijk: pluim voor Rosa omdat ze haar emoties kon bedwingen bij de confrontatie met een ijskoude Femke. Zonder uit te weiden over de aanleiding is Rosa net zo goed slachtoffer van de huidige situatie.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Duizend pluimen voor Olivia, ik ergerde mij tot voor kort nog hard aan haar gedrag ('oh my god', 'liefje') en ik vond ze kinderachtig. maar hoe ze vandaag met die situatie omging bewees het tegendeel. Zeer rationeel en volwassen opgelost.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dikke pluim voor ons Olijfke idd.
0 x
Potentia Principatum
- Flower-Power
- Poster rang 2

- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Een grote pluim voor ex-nietsnut Renzo. Die kerel is volwassen geworden. Chapeau voor de manier waarop hij consequent "afscheid" neemt van Peggy zonder nodeloos theater, en vervolgend de plooien tussen zijn zus en Nancy probeert glad te strijken. 
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Captain Cuckoo schreef:Een grote pluim voor ex-nietsnut Renzo. Die kerel is volwassen geworden. Chapeau voor de manier waarop hij consequent "afscheid" neemt van Peggy zonder nodeloos theater, en vervolgend de plooien tussen zijn zus en Nancy probeert glad te strijken.
Vierkant mee eens.
Zeker als je weet hoe zijn karakter vroeger was - voor hij terug kwam van weg te zijn geweest.
Het is een hele andere kerel nu
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Renzo veranderde sedert haar bekentenis waar hij van geschrokken is en krijgt een pluim
om de manier waarop hij het uitmaakte en Femke met Nancy samenbracht.
om de manier waarop hij het uitmaakte en Femke met Nancy samenbracht.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Heel mooi van Renzo idd dat hij zijn zus kon overtuigen dat Nancy niet in de fout is gegaan. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat ze Eddy al lang had moeten dumpen maar wie heeft aan Eddy gevraagd om peter te worden van Lucas? Juist,Femke.
En Britney is natuurlijk helemaal onschuldig en fijn van Renzo dat hij daar op inspeelde en Femke heeft dat ook ingezien.
Kortom: een dikke pluim voor Renzo. Wie had dat ooit gedacht van de vroegere drugsdealer.
En Britney is natuurlijk helemaal onschuldig en fijn van Renzo dat hij daar op inspeelde en Femke heeft dat ook ingezien.
Kortom: een dikke pluim voor Renzo. Wie had dat ooit gedacht van de vroegere drugsdealer.
0 x
Potentia Principatum
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Volledig akkoord!Caligula schreef:Heel mooi van Renzo idd dat hij zijn zus kon overtuigen dat Nancy niet in de fout is gegaan. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat ze Eddy al lang had moeten dumpen maar wie heeft aan Eddy gevraagd om peter te worden van Lucas? Juist,Femke.
0 x
-
Matthii
- Nog geen rang
Die krijgt van mij allang dikke pluimen. Hij heeft Peggy volgens mij ook wel positief beïnvloed, hoewel ik nu zijn reactie niet begrijp. En het is fijn dat ze laten zien zulke mensen als Renzo ook terug op het goede pad kunnen geraken, mits de juiste mensen.Caligula schreef:Heel mooi van Renzo idd dat hij zijn zus kon overtuigen dat Nancy niet in de fout is gegaan. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat ze Eddy al lang had moeten dumpen maar wie heeft aan Eddy gevraagd om peter te worden van Lucas? Juist,Femke.
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
een héle dikke voor Simonneke : ze herkent 'trekken' van Franky in Kaat
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Kaat en Paulien, mooie scene in de Frens.
Simonne, schermt voor hast dochter
Simonne, schermt voor hast dochter
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Simonne die haar grenzen stelt: neen Frank, het is hier nog altijd ook MIJN huis, Kaat blijft en gij kunt het afbollen en eens terugkomen als ge wat afgekoeld zijt.
0 x