Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Soapseut
x 435

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Soapseut »

Waarom zit Jenny nu de hele tijd te drammen over die 'William' tegen Rosa. Rosa wil ermee samen werken en heeft wat zitten flemen, maar meer toch ook niet? Is dat nu niet een béétje overdreven van Jenny van daar altijd op terug te komen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Soapseut schreef:Waarom zit Jenny nu de hele tijd te drammen over die 'William' tegen Rosa. Rosa wil ermee samen werken en heeft wat zitten flemen, maar meer toch ook niet? Is dat nu niet een béétje overdreven van Jenny van daar altijd op terug te komen?
Ze vertrouwt William niet - en maar goed ook.
Voorlopig heeft ze hier geen redenen voor, maar af en toe op je buikgevoel vertrouwen kan geen kwaad.

Nu Marianne blijkbaar de spons geveegd heeft over het 'William = Henri-verhaal", is het niet slecht dat er toch nog één iemand op haar hoede is. ;)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

We kunnen alleen maar hopen, dat Jenny snel op bezoek gaat bij Marianne, en haar op een of andere manier laat weten dat zij William niet vertrouwt....
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

En na deze uitbundige avond op restaurant is alle wantrouwen van Jenny tegenover William vermoedelijk weggeëbd. Weer twee nieuwe leden voor de William-fanclub. :thumbdown:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Zeer uitgekookt van hem om de grote plezante uit te hangen met Jenny erbij. Hij moet haar wantrouwen
wegnemen dus als we samen lachen en plezier maken is het rap van : eigenlijk is hij wel nen toffe nietwaar,
nu we hem beter (?) kennen :naughty: .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet niet of Jenny zich zo rap gaat laten inpakken. Van de andere kant is het natuurlijk zo dat het "gevaar" William nu voor Rosa geweken is en dat zal ze wel goed vinden plus het feit dat ze haar vriendin terug gelukkig ziet. Goed gespeeld van de William, had eigelijk niks anders van hem verwacht. Een echte meester. Maar ja, vroeg of laat....
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Alles wijst er op dat hij Jenny overtuigd heeft, maar anderzijds is na zijn afwijzing tot investering (met geld dat hij niet heeft) Rosa plots naar het kamp van de William-haters verschoven. En Snuiteke met haar.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Captain Cuckoo schreef:Alles wijst er op dat hij Jenny overtuigd heeft, maar anderzijds is na zijn afwijzing tot investering (met geld dat hij niet heeft) Rosa plots naar het kamp van de William-haters verschoven. En Snuiteke met haar.
Dat klopt, maar aangezien daar toch geen geld te rapen valt en die 2 niet echt vooraan in de rij staan om Marianne voor hem te waarschuwen, heeft hij daar vast niet zo'n probleem mee. Bijkomend voordeel: Jenny ziet dat hij 100% voor Marianne gaat, dat schept inderdaad vertrouwen. En zij heeft wél invloed op Marianne, dus: missie bereikt, vrees ik ook...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Misschien is het inderdaad Jenny die met de ontmaskering gaat komen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vond het toch maar raar : eerst trok ze een zuur gezicht toen ze hem begroette en dan iets later scheen ze uitbundig blij om samen met hem te gaan eten ....niet erg conséquent hé ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

nounake schreef:Ik vond het toch maar raar : eerst trok ze een zuur gezicht toen ze hem begroette en dan iets later scheen ze uitbundig blij om samen met hem te gaan eten ....niet erg conséquent hé ?
Wat een verschil een glas bubbels kan maken he... ;)

Ik denk dat ze gewoon heel blij was voor Marianne en dat ze de sfeer niet wou verpesten.
Marianne zag er erg gelukkig uit met haar William - wat haar dwars zit kan Jenny achteraf nog altijd vertellen.
Dat hoeft niet per se tijdens een gezellig etentje...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ja natuurlijk maar ik vond het raar dat ze geen uitvlucht zocht voor die uitnodiging .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

nounake schreef:Ja natuurlijk maar ik vond het raar dat ze geen uitvlucht zocht voor die uitnodiging .
Ik dacht ook direct dat ze zou weigeren, maar misschien was ze gewoon zo blij dat Marianne nu helemaal terug vrij is, dat ze dit even aan de kant gezet heeft?
Het gaf haar ook wel een kans om William in het oog te houden.
En misschien wat beter te leren kennen...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vond eigelijk Jenny de beste vanavond; tegen Rosa: Allé ik had nu toch niet gedacht dat de Waldek het zo rap ging opgeven! :lol:
De man heeft verdomme 15 jaar gezweet en gezwoegt voor die domme Rozitska die het maar nooit kon zien. En dan: ik dacht niet dat hij het zo rap ging opgeven! :lol: :lol: :lol:
Domme Jenny, denkt is een keer na vooraleer ge iets zegt!
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Allez jenny, zoudt ge niet eens terloops aan William vragen hou uw boezemvriendin het maakt en waarom ze niet is meegekomen? Of moet de Leo het weer in uw plaats doen? :whistle:
0 x
Gesloten