Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Mijn medeleven met haar is ook weg en niet alleen door hoe ze tegen haar moeder deed, maar ik vond dat ze hele lelijke dingen zei tegen Peggy. Het is (was) dan wel haar vriendin en het is ook niet zo fraai van Peggy, maar tenslotte heeft Femke niets meer met Peter. Al vind ze zelf misschien van wel. En hoe ze in de Noorderzon tekeer ging heeft ook weinig met haar verslaving te maken. Ze heeft vooral heel veel medelijden met zichzelf.
Wat ze Peter heeft aangedaan is nu helemaal op de achtergrond, alleen zij lijdt vind ze zelf.
Ben het dus volledig eens met Christel. Ik had jouw bericht nog niet gelezen.
Wat ze Peter heeft aangedaan is nu helemaal op de achtergrond, alleen zij lijdt vind ze zelf.
Ben het dus volledig eens met Christel. Ik had jouw bericht nog niet gelezen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze komt natuurlijk ook wel heel veel tegen in heel korte tijd. 
(geschifte broer, miskraam, einde relatie, bedrogen door beste vriendin, ...
)
(geschifte broer, miskraam, einde relatie, bedrogen door beste vriendin, ...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Da's waar, maar 3 van die 4 dingen heeft ze helemaal zelf in de hand gewerkt...
Ik heb ook niet het idee dat ze zich dat ook maar een heel klein beetje realiseert. Ze is alleen maar bezig met het slachtoffer uithangen. Je zou bijna verwachten dat het bedrog van Peggy haar op dat vlak goed uitkomt, hoe ze daar vandaag uit haar dak ging...
Bovendien: waarom zou Peggy helemaal niks te bieden hebben wat Peter betreft? Femke zelf wel dan? Ik vond dat een heel waardeloze opmerking, en vooral belachelijk ook. Alsof zij zo'n aanwinst is..
Ik heb ook niet het idee dat ze zich dat ook maar een heel klein beetje realiseert. Ze is alleen maar bezig met het slachtoffer uithangen. Je zou bijna verwachten dat het bedrog van Peggy haar op dat vlak goed uitkomt, hoe ze daar vandaag uit haar dak ging...
Bovendien: waarom zou Peggy helemaal niks te bieden hebben wat Peter betreft? Femke zelf wel dan? Ik vond dat een heel waardeloze opmerking, en vooral belachelijk ook. Alsof zij zo'n aanwinst is..
Laatst gewijzigd door Christel op do 19 apr 2012, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

mja, in haar situatie zit nuchter nadenken er nu ook niet in.Christel schreef:Da's waar, maar 3 van die 4 dingen heeft ze helemaal zelf in de hand gewerkt. Ik heb alleen ook niet het idee dat ze zich dat ook maar een heel klein beetje realiseert. Ze is alleen maar bezig met het slachtoffer uithangen. Je zou bijna verwachten dat het bedrog van Peggy haar op dat vlak goed uitkomt, hoe ze daar vandaag tekeer ging tegen iedereen...
Enfin ja, bij depressies is het altijd moeilijk als buitenstaander om je in te leven. Denk dat veel op dezelfde manier zouden reageren (zonder die pillen dan wel
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Tja, ze komt van een fijne relatie, zwanger, toffe job, leuke man en nu heeft ze buiten haar moeder eigenlijk niks of niemand meer.
Ik kan me voorstellen dat mensen voor minder 'flippen'.
Maar Femke heeft dringend professionele hulp nodig, alleen zie ik haar hier niet uit geraken.
Ik kan me voorstellen dat mensen voor minder 'flippen'.
Maar Femke heeft dringend professionele hulp nodig, alleen zie ik haar hier niet uit geraken.
0 x
-
Ann+
- x 435
Is dat al voorgekomen in een van de vorige seizoenen Thuis, iemand met een stevige depressie ? En dan eventueel ambulante professionele hulp?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
-
Ann+
- x 435
Met momenten is ze serieus depressief, vind ik ... weliswaar afgewisseld met chagrijnige fasen..
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, en daarvoor heeft ze die codeïne nodig.Ann+ schreef:Met momenten is ze serieus depressief, vind ik ... weliswaar afgewisseld met chagrijnige fasen..
(een mens zou toch eens meer daarover weten als dat zo vaak vernoemd wordt >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Code%C3%AFne )
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik moet meer denken aan NIJD. Die waarschijnlijk voor een deel gevoed wordt door haar verslaving. Hoewel ik me ook weer afvraag hoe verslaafd je kunt worden aan dat spul, dat je je zo gedraagt. Het is geen heroine, he!
Ze zal zich zeker wel wanhopig voelen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

wel, het puntje "Overdosis" op http://nl.wikipedia.org/wiki/Code%C3%AFne zie ik wel nog eens opduiken in een Thuisscenario binnenkort.jessie V. schreef:Ik moet meer denken aan NIJD. Die waarschijnlijk voor een deel gevoed wordt door haar verslaving. Hoewel ik me ook weer afvraag hoe verslaafd je kunt worden aan dat spul, dat je je zo gedraagt. Het is geen heroine, he!
0 x
-
Ann+
- x 435
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nijd, dat zie ik er ook in. Veel meer dan depressie eigenlijk... Gewoon boosheid dat ze alles kwijt is.lord F. schreef:wel, het puntje "Overdosis" op http://nl.wikipedia.org/wiki/Code%C3%AFne zie ik wel nog eens opduiken in een Thuisscenario binnenkort.jessie V. schreef:Ik moet meer denken aan NIJD. Die waarschijnlijk voor een deel gevoed wordt door haar verslaving. Hoewel ik me ook weer afvraag hoe verslaafd je kunt worden aan dat spul, dat je je zo gedraagt. Het is geen heroine, he!
Ik vind het ook maar vreemd dat ze zo snel en zo hevig verslaafd is geraakt aan de Codeine hoor...
Bij dat puntje "Overdosis" dacht ik precies hetzelfde.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ze heeft het tot nu toe alleen op dokters voorschrift gekregen, toch? Misschien als ze alle pillen tegelijk in neemt..........
En An houdt het toch in de gaten?
En An houdt het toch in de gaten?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, maar Femke heeft Ann inmiddels al eens om de tuin geleid door een blanco voorschrift te stelen en vanavond vroeg ze al om een heel voorschriftenboekje aan Nancy. Die had dat in feite zo mee kunnen nemen.
Nu kon Nancy daar nog aan weerstaan, maar ik vraag me af hoe lang dat blijft duren...
Nu kon Nancy daar nog aan weerstaan, maar ik vraag me af hoe lang dat blijft duren...
0 x