Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Blokje »

satine schreef:Ik mis iets denk ik - Franky weet toch dat Luc die aandelen heeft gekocht?
OEEPS
Echt? Daar sta ik dan hé. Ik dacht dat dat nog niet gezegd was. :lol:
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Ja hoor, dat stond in de brief van Bram blijkbaar.

Alleen kon Luc het niet laten om zelfs dààr over te liegen: hij zei dat het Bram zijn idee was.
't Is dus zelfs 2 keer vermeld... :mrgreen:

Je moet wel bij de les blijven he Blokje ;) :lol:
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Ja maar wacht eens, eh .... :shh:
Nee geen excuus, 2x dan nog wel, ik was waarschijnlijk verblind door al die kapitaalverschuivingen.
En toch ... :think:
Frank en Franky gaan nog verschieten, Luc die opeens weet waar het leven echt om draait? Te mooi om waar te zijn. :D

(mijn vorig bericht is ergens opgeslagen maar ik zou niet weten waar)
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Blokje schreef:'t Is echt. We waren er bijna ingetrapt.
Ik denk dat we nog zwaar gaan verschieten over de grootte van die agenda. Te lang om hier uit te leggen.
Ik heb een theorie --> iets te lang voor hier
Sorry als een link echt niet mag, vind het gewoon grappig hoe beheerst hij het deze keer aanpakt.
Het zal zeker en vast aan mij liggen, maar ik snap je theorie niet helemaal; over die aandelen en zo, en waarom Julia zo "vals" deed... :oops:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Gisteren voor het eerst in één zin gehoord: "Neen Frank, ik niet over u maar wel Dzjoeuiiliaaa over Simoôoôoôoôoone" :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Crackers schreef:Gisteren voor het eerst in één zin gehoord: "Neen Frank, ik niet over u maar wel Dzjoeuiiliaaa over Simoôoôoôoôoone" :lol:
Inderdaad :lol: En in winterlicht heeft hij ook engelse les gegeven aan Yvette en Madeleine "my dear" :lol:
0 x
Kwak
Nog geen rang

Bericht door Kwak »

Kan er iemand mij verduidelijken waar Luc Bomans (en zijn streken) al zijn geld haalt?
Als ik het mij goed herinner heeft hij alleen nog maar pech gehad met geldzaken?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

lord F. schreef:Even een goeie weergave van Luc z'n zakenleven. :)

- komt terug uit Amerika met het zwart geld van de familie (???) waarmee hij verdwenen was. Had daarmee blijkbaar een pralinefabriek in Amerika dat hij voor z'n terugkeer verkocht heeft. Benny gaat weliswaar later met dat zwart geld aan de haal waarvan een deel later in handen komt van Frank die het verder versmost.
- na de dood van Vader Vercammen gaat hij in dienst bij Sanitair Vercammen en koopt zich later ook in de firma.
- Sanitair Vercammen breidt eventjes uit naar Italië. Achtereenvolgens zijn z'n partners bij Sanitair Vercammen Leontien, Leontien & Marianne, Marianne, Leontien, nonkel Gaston en terug Leontien
- om de gevangenis te ontlopen schenkt hij al z'n aandelen aan Leontien in ruil dat ze haar getuigenis in de verkrachtingszaak intrekt.
- dan blijft hij werknemer onder Leontien tot hij moet opbiechten aan haar dat hij samen met Isabelle van plan was om haar te vermoorden. wat tot z'n ontslag leidt.
- geraakt aan lager wal (de caravan die wat later ook ontploft enzo), maar werkt wel even als loodgieter voor Frank bij Sanitechniek die dat vooral doet om z'n broer te vernederen.
- start even later met Werner de broodjeszaak Ter Smissen Baget.
- nadat eerst Werner zich al uitgekocht heeft, verkoopt Luc de zaak aan Sam en Femke om opnieuw mede-aandeelhouder te worden bij Sanitair Vercammen.
- voor een iets té ambitieus bouwproject werkt Sanitair Vercammen samen met Sanitechniek. Beide firma's gaan failliet, maar Luc en Leontien zijn zo slim om hun eigen geld te redden.
- Luc gaat daarna in dienst bij Marie Design, dat eigendom is van Jacques Vanginderen maar geleid door Marie.
- Jacques wil daarna z'n geld uit de firma halen. Gezien Marie en Luc zelf het kapitaal niet hebben gaat Luc geld lenen bij de Russische maffia. Maar Marie Design wordt even later ook verkocht waardoor Luc weer even zonder werk zit.
- gaat daarna in dienst bij Sanitechniek onder Mo waar hij het administratief werk doet.
- koopt zich daarna in bij Sanitechniek nadat hij eerst geprobeerd heeft om met Leo z'n eigen geld z'n taxibedrijf over te nemen. :)
- en sedert vandaag is hij voor het eerst in heel lang meerderheidsaandeelhouder. :)
(gepost op vrijdag 26 oktober)
Is dit het antwoord dat je zoekt, Kwak? ;)
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Laten we ook niet vergeten dat hij het geld van Mike nog heeft rondslingeren. :) Misschien intussen stiekem witgewassen bij Sanitechniek?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nee, dat geld heeft Femke weer terug-gestolen van Luc en teruggegeven aan Leo, dus daar heeft Luc niet veel meer aan... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Oh ik dacht dat ze Leo met de erfenis had terugbetaald. In ieder geval, het is al een tijdje geleden dus weet ik het ook niet meer zo goed.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Bah zeg wat was dat voor ne rare blik in de ogen van Luc gisteren ??? Is die iets van plan met katrien soms ?
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

In ieder geval weer een raar verhaaltje, die gasontploffing. Misschien gewoon een goede reden om definitief in te trekken bij Dzoeilja.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dank u Satine voor de résume van Luc zijn zakenleven. Dat zegt meer dan genoeg over hem om dan nog maar te zwijgen over zijn privéleven!Mogen we zeggen dat hij niet te vertrouwen is en dat is zonder twijfel een eufemisme!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Graag gedaan hoor, ik heb alleen Lord F gequote, die wist het gelukkig nog allemaal. ;)
0 x
Gesloten