Ja oke, maar ze ziet haar kinderen wel graag. Ook al doen ze iets 'fout', ze blijft hen toch steunen..willem criel schreef:oh my god, waarom verdient ze dat dan? Ze beliegt en bedriegt voortdurend. Ik vind niet dat zij daar beloond moet voor worden.smurfin schreef:Ja, eigenlijk verdient ze dat wel... Ze ziet zo graag kinderen.
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Millie
- Poster rang 1

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Welke moeder ziet haar kinderen nu niet graag?
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
Lazylady
- x 435
Daar zeg je 'n 'et 'm.
Elke moeder ziet zijn kinderen graag, ook Marianne. Hoe vals ze ook kan zijn.
In vergelijking met vroeger is ze toch niet zo'n verschrikkelijke feeks meer, vind ik. Ze toont veel meer gevoelens en doet meer moeite om de dingen te accepteren.
In vergelijking met vroeger is ze toch niet zo'n verschrikkelijke feeks meer, vind ik. Ze toont veel meer gevoelens en doet meer moeite om de dingen te accepteren.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Wel grappig dat ik hier lees dat sommige mensen denken dat de personages écht dronken waren terwijl ze speelden (acteerden) dat ze dronken waren.
En om dan verder maar even nog wat off topic te gaan.
Ivm de stelling alle moeders houden van hun kinderen.Helaas de paashaas klopt dat NIET altijd.
En dat weet ik vanuit mijn ex beroeps ervaring.
Waar ik spijtig genoeg meermaals heb ervaren dat er meer moeders zijn dan men denkt die niet van hun kinderen houden.
MAAR het is natuurlijk wel zo dat het zo zou moeten zijn dat alle moeders (of/en vaders) van hun kinderen houden. En het is natuurlijk ook zo dat de meerderheid dat gelukkig wel doet.
En Marianne da's gewoon een super moeder kloek
En om dan verder maar even nog wat off topic te gaan.
Ivm de stelling alle moeders houden van hun kinderen.Helaas de paashaas klopt dat NIET altijd.
En dat weet ik vanuit mijn ex beroeps ervaring.
Waar ik spijtig genoeg meermaals heb ervaren dat er meer moeders zijn dan men denkt die niet van hun kinderen houden.
MAAR het is natuurlijk wel zo dat het zo zou moeten zijn dat alle moeders (of/en vaders) van hun kinderen houden. En het is natuurlijk ook zo dat de meerderheid dat gelukkig wel doet.
En Marianne da's gewoon een super moeder kloek
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Da's waar Ganja. Moederliefde is zeker niet vanzelfsprekend...
En wat het feeksgehalte van Marianne betreft: akkoord, ze haalt soms echt rotstreken uit. Maar ter verdediging: ze doet dat nooit zonder reden. Niet dat haar acties daarmee goed te praten zijn, maar anderen gaan dus ook niet vrijuit.
En wat het feeksgehalte van Marianne betreft: akkoord, ze haalt soms echt rotstreken uit. Maar ter verdediging: ze doet dat nooit zonder reden. Niet dat haar acties daarmee goed te praten zijn, maar anderen gaan dus ook niet vrijuit.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
En ze doet het tenminste op een manier die interessant en leuk is om naar te kijken.
Dat is bij sommigen wel anders...
(denkt nu aan de Zussen Verbeeck ten tijde van de verkoop van Ter Smissen.
Of ze gelijk hadden of niet, hun acties deden mij soms echt aan de kleuterschool denken)
Of ze gelijk hadden of niet, hun acties deden mij soms echt aan de kleuterschool denken)
0 x
-
Pippa
- Nog geen rang
Idd Marianne is zalig om naar te kijken. Ik leef zo mee met haar 'moederliefde'.
Moest ze alleen maar 'ja' knikken en porto drinken zou er na zoveel jaren niet veel meer aan zijn hé!
Moest ze alleen maar 'ja' knikken en porto drinken zou er na zoveel jaren niet veel meer aan zijn hé!
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Je kunt misschien beter kinderachtig zijn dan vals? De acties van de zussen Verbeeck valt toch in het niet in vergelijking met de achterbakse streken van Marianne. Zelfs als goeie vriendin van Jenny is ze achterbaks, zoals met de foto's van Robin die ze toch aan Tom liet zien ( om over de poging tot ontvoering van Robin nog maar niet te spreken).satine schreef:En ze doet het tenminste op een manier die interessant en leuk is om naar te kijken.
Aan de andere kant is Marianne wel interessanter dan de 2 zussen Verbeeck bij elkaar (waar ik zeker geen fan van ben) en is ze het broodnodige personage in de serie 'whom you love to hate' .....
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Marianne is alleszins een heel boeiend personage, niet iedereen hoeft "poeslief" te zijn, dat wordt op den duur ook slaapverwekkend 
0 x
-
Ann+
- x 435
Ik denk dat Marianne nu al wel spijt zal hebben van haar uitnodiging naar David toe, om bij hen te logeren.....
0 x
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad. Waarom denkt iedereen ook dat die twee een affaire gaan krijgen? Vanwaar dat idee? Omdat hij ook een oudere man is?Ann+ schreef:Ik denk dat Marianne nu al wel spijt zal hebben van haar uitnodiging naar David toe, om bij hen te logeren.....
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ja, ik denk ook dat ze daar behoorlijk spijt van heeft. Afgezien van de badkamerscene, is ze van mening dat hij toch maar een man is van "het gewone volk" , waar ze altijd haar neus voor op haalt. Het leuke is dat hem dat geen barst kan schelen. 
0 x
-
Ann+
- x 435
Het hoeft daarom niet beslist een affaire te zijn, tussen Marianne en David.. Wat wel duidelijk is, is dat hij een belangrijke rol gaat spelen, in de verhaallijnen die in ontwikkeling zijn tussen Marianne en Geert... 't zou daar ook wel eens wat kunnen gaan stuiven , vrees ik...Lazylady schreef:Inderdaad. Waarom denkt iedereen ook dat die twee een affaire gaan krijgen? Vanwaar dat idee? Omdat hij ook een oudere man is?Ann+ schreef:Ik denk dat Marianne nu al wel spijt zal hebben van haar uitnodiging naar David toe, om bij hen te logeren.....
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad, want ook al botst het karakter van David nogal met het hare, ik heb toch het idee dat hij Marianne op dit moment heel wat meer boeit en uitdaging biedt dan Geert.
Waarmee ook ik niet direct wil zeggen dat er een affaire tussen die 2 op komst is hoor, maar de manier waarop het huwelijk tussen Marianne en Geert aan het inkakken is, werd nogal pijnlijk duidelijk vanavond toen Geert zei dat hij nu vooral geniet van "een warme huiskamer en van het vrouwtje"...
Waarmee ook ik niet direct wil zeggen dat er een affaire tussen die 2 op komst is hoor, maar de manier waarop het huwelijk tussen Marianne en Geert aan het inkakken is, werd nogal pijnlijk duidelijk vanavond toen Geert zei dat hij nu vooral geniet van "een warme huiskamer en van het vrouwtje"...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4

??Christel schreef: de manier waarop het huwelijk tussen Marianne en Geert aan het inkakken is
0 x