Het GROTE speculatie topic

Gesloten
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door kittykattenfan »

Olivia haar moeder en/of vader gaat sowieso een van de huidige thuispersonages zijn.

Ergens denk ik aan Sam. Ik schat Sam een jaar of 32 (de actrice die haar speelt is 35) - 17 = 15. Misschien was ze een tienermoeder, heeft ze haar kind moeten afstaan en heeft ze daar nog trauma's over waardoor ze nu absoluut geen kinderen meer wil (check het gesprek met Tim enkele weken geleden).
0 x
Afbeelding
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

goeie piste die je bedenkt, kittykattenfan. Ook al omdat er rond Sam voor de rest toch wel een mysterie heerst. Ze komt in de serie en je kent amper iets van haar verleden buiten even een vaag verhaal dat haar vader dood is en in zaken zat.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Ze heeft niet echt een grote verhaallijn en ze kan naar Frankrijk vertrokken zijn om het trauma te verwerken ;-)

Ofwel kunnen ze zoals in die film doen, August Rush, denken dat ze haar kind verloren is bij de geboorte, maar uiteindelijk blijkt het kind nog te leven.
0 x
Afbeelding
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Mayra: nu Rosa haar door heeft, zal de bom barsten. Het is slechts een kwestie van tijd vooraleer Ann alles zal weten. Nu zijn er weinig bewijzen tegen haar. Ze kan bijna het hele dorp tegen zich krijgen, ik zou het jammer vinden mochten ze haar eruit schrijven en einde mei naar de gevangenis voeren.

Vergeet niet: ze is officieel nog moeder van Sandrine. Dus ze heeft evenveel rechten op Sandrine dan Ann. Op dat vlak zal ze nog haar slag willen thuishalen. En dan krijgt ze én Ann, Marianne én Rosa en Peggy serieus op hun paard.

Op zich heeft ze niets gedaan waarvoor je jaren in de cel vliegt. Dat van die klanten kan wel een veroordeling opleveren, maar meer in de zin van een voorwaardelijke straf.

Ze kan een nieuwe kans krijgen van een ander thuispersonage ( in de frens bv. of Luc) en dan op zo'n manier weer een plaats krijgen in de reeks.

Ik denk nu wel niet dat het nog goed komt met Ann. Marianne en Geert zullen opnieuw in het huis komen wonen nadat alles uitkomt van Mayra. Ann zal zich excuseren en zeggen dat het toch zo stom was dat ze zich door dat kreng zo heeft laten doen. Daar ben ik al vrij zeker van. Die verzoening tussen Marianne en Ann.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Over die lotto: het ligt er weer vingerdik op. Nu winnen ze allemaal niets, maar...
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Lazylady schreef:Over die lotto: het ligt er weer vingerdik op. Nu winnen ze allemaal niets, maar...
.. straks miljonairs? :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Sans op vr 16 mei 2014, 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Sans schreef:.. straks miljonairs?
Vast wel.
0 x
Gesloten