Dat heb ik dan gemist. Wat is er gebeurd?nounake schreef:Hoe belachelijk van Tim om zich weer eens schuldig op te stellen tegenover de 2 "décolleté dames" ! Hij deed alleen zijn plicht en 't zou veel erger geweest zijn moest hij niet gereageeerd hebben .
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik denk dat Julia haar woorden toch indruk hebben gemaakt, en misschien heeft hij inderdaad gezien dat ze met Luc aan een tafeltje zat?Lazylady schreef:Die indruk had ik ook!Sans schreef:Ik had vandaag de indruk dat Tim gas leek terug te nemen.. of minder enthousiast was.. In de Zus & Zo.. Ik vond hem nogal afstandelijk overkomen..
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vond het toch lelijk van Tim dat hij Sam niet heeft teruggebeld. Jammer dat ze deze kant op gaan met dit personage.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Tim echt dommer dan ik dacht! Een jaloers mens als Julia geloven...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Julia gaf tegenover Tim al aan dat ze het zelf ook allemaal niet zeker wist, en dat ze Sam ook eigenlijk niet kent, dus dat ze het verkeerd kan hebben wat Sam-Luc betreft. Ik denk alleen dat Tim zo zwaar aan haar woorden tilde omdat hij door Femke bedrogen is, en hij dus niet meer zo goed van vertrouwen is. Misschien dat dit in de loop van de tijd wel groeit, maar dan moet hij Sam natuurlijk wel nog een kans willen geven en naar haar willen luisteren... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Tim is gewoon n klein kind. Hij gebruikt Sam als 'rebound girl' maar wil het niet toegeven. Zich verschuilen achter zijn werk, laf ! En hoe kan hij op voorhand weten dat t laat wordt zoals hij zegt ?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik denk niet dat hij echt jaloers is maar dat hij Femke niet uit zijn hoofd krijgt en dit is een gemakkelijke manier om van Sam af te komen .Lazylady schreef:Tim echt dommer dan ik dacht! Een jaloers mens als Julia geloven...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Tim is van het onkreukbare type. Het is alles of niets in situaties waar enige nuance beter is.
Inplaats van na Julia's roddel 't berichtje om hulp van Sam te negeren had hij beter Sam ermee
geconfronteerd ongeacht hoe het nu verder met hen gaat.
Maar het kenmerk van een soap is juist dingen niet rap uitpraten, maar wel uitrekken.
Inplaats van na Julia's roddel 't berichtje om hulp van Sam te negeren had hij beter Sam ermee
geconfronteerd ongeacht hoe het nu verder met hen gaat.
Maar het kenmerk van een soap is juist dingen niet rap uitpraten, maar wel uitrekken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dan nog is dat geen reden om zo te doen!nounake schreef:Ik denk niet dat hij echt jaloers is maar dat hij Femke niet uit zijn hoofd krijgt en dit is een gemakkelijke manier om van Sam af te komen .
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Snap niet dat Sam nog achter z'n gat aan blijft marcheren als meneer zo een bokkepruik opzet als ze hem iets vraagt over zijn relaties. Hij hoeft niet alles in geuren en kleuren te vertellen maar ik kan mij wel voorstellen dat Sam het één en het ander wil weten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Toen Sam hem uithoorde of gewoon praatte bij hem thuis, zat hij er precies als n doofstomme, heel kinderachtig of eerder iets wat vrouwen zouden doen.
0 x
-
EVAcuatie
- Nog geen rang
Ik ben niet zo'n voorstander voor de verhaallijn Tim en Sam. Ik vond Tim en Femke een leuk koppel en ik vind hem ook gewoon onredelijk wat betreft de situatie met Femke. Ze hadden het terug goed gemaakt na het bedrog van Femke. Dat zijn zwanger was/is van Peter verandert daar toch niks aan? Okee ze had het hem kunnen zeggen, maar daar had ze gewoon het goeie moment niet voor gevonden.
Femke is al jaar en dag mijn favoriete personage en ik vind het jammer dat ze van haar het zwarte schaap maken. Ik vond het juist leuk dat Tim in haar, ondanks heel haar verleden, toch nog het goeie zag. Ik vond dat echt een mooie verhaallijn. En nu moet die Sam (waar ik trouwens nog steeds geen hoogte van krijg) alles komen verpesten. Dat ze dus maar snel maken dat Femke en Tim hun romance nieuw leven in blazen. EN dat die Peter eens het deksel op zijn neus krijgt met heel die situatie!
Femke is al jaar en dag mijn favoriete personage en ik vind het jammer dat ze van haar het zwarte schaap maken. Ik vond het juist leuk dat Tim in haar, ondanks heel haar verleden, toch nog het goeie zag. Ik vond dat echt een mooie verhaallijn. En nu moet die Sam (waar ik trouwens nog steeds geen hoogte van krijg) alles komen verpesten. Dat ze dus maar snel maken dat Femke en Tim hun romance nieuw leven in blazen. EN dat die Peter eens het deksel op zijn neus krijgt met heel die situatie!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ieder zijn eigen mening, in mijn ogen is Tim beter af ver uit de buurt van Femke.
En zijn reactie is niet overdreven, hij is al eens bedrogen geweest door Katrien (met de broer van Jens) en nu weer door Femke, die hij in eerste instantie vergeeft en er dan achter komt dat ze weer iets voor hem achterhoudt. Een sjot onder haar gat en buiten, niet meer dan normaal. Ander en beter! En Sam doet dat niet slecht, met veel geduld plus luisteren naar en praten met elkaar.
En zijn reactie is niet overdreven, hij is al eens bedrogen geweest door Katrien (met de broer van Jens) en nu weer door Femke, die hij in eerste instantie vergeeft en er dan achter komt dat ze weer iets voor hem achterhoudt. Een sjot onder haar gat en buiten, niet meer dan normaal. Ander en beter! En Sam doet dat niet slecht, met veel geduld plus luisteren naar en praten met elkaar.
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Ok, Femke had niet echt de kans gekregen om tegen Tim te zeggen dat ze zwanger was, maar ik vraag mij af hoeveel mannen het leuk zouden vinden als blijkt dat hun vrouw/vriendin zwanger is van een andere man.
Ik begrijp Tim best - en ook dat dit niet meteen alle gevoelens uit gomt.
Je kan best iemand (nog) heel graag zien en toch weten dat een relatie geen enkele zin meer heeft omdat bepaalde dingen altijd zullen blijven pijn doen.
Ik begrijp Tim best - en ook dat dit niet meteen alle gevoelens uit gomt.
Je kan best iemand (nog) heel graag zien en toch weten dat een relatie geen enkele zin meer heeft omdat bepaalde dingen altijd zullen blijven pijn doen.
0 x
-
Lazylady
- x 435