Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door Ganja »

Poolaapje schreef:Eddy kan die kwijtraken via zijn connectie waar hij vorige week een frietje mee gestoken heeft?
dat zou dan wel erg stom zijn niet? want die connectie verkocht juist goedkope kranen aan Eddy, waarom zou die connectie dan dure kranen kopen van Eddy??? LOL

denk da we er niet uit komen .........misschien moeten we naar de Thuis schrijverkes schrijven voor een verklaring :lol: want het mag duidelijk zijn het klopt langst geen kanten...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wie wil kan de oplossing lezen bij de spoilers van deze week en die vind je hier http://www.thuisonline.be/viewtopic.php ... 8&start=15
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ganja schreef:
Poolaapje schreef:Eddy kan die kwijtraken via zijn connectie waar hij vorige week een frietje mee gestoken heeft?
dat zou dan wel erg stom zijn niet? want die connectie verkocht juist goedkope kranen aan Eddy, waarom zou die connectie dan dure kranen kopen van Eddy??? LOL
Als die aan die goedkope kranen komt, zal die ook wel die dure ergens kwijtraken zeker. Ne louchen typ met veel connecties, die verpatsen alles.
Ganja schreef:denk da we er niet uit komen .........misschien moeten we naar de Thuis schrijverkes schrijven voor een verklaring :lol: want het mag duidelijk zijn het klopt langst geen kanten...
Misschien zijn we allemaal te vroeg aan het disscusiëren over hoe het allemaal in elkaar zit en laten ze het over een paar dagen in de serie zien.
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ganja schreef:denk da we er niet uit komen .........misschien moeten we naar de Thuis schrijverkes schrijven voor een verklaring :lol: want het mag duidelijk zijn het klopt langst geen kanten...
Het zou niet de eerste keer zijn dat er iets niet klopt in Thuis hé. :whistle:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Na vandaag ben ik 100 procent zeker dat Eddy nog nooit met Britney naar een logopedist is geweest. Hoe hij wederom verhinderde dat Nancy niet zou meegaan... nogal verdacht als je het mij vraagt :D.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

En daarjuist belde de logopodiste (zoals Nancy dat zegt :lol: ) naar Nancy om te zeggen dat Britney haar boekentasje is vergeten. ;)
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Inderdaad. Ik had dit getypt voor dat gebeurde, dus mijn theorie was er helemaal naast :D. Ik had niet gedacht da de thuis scenaristen mij nog konden verrassen ^^.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Maar is den Eddy wel mee met Britney geweest, that is the question! En dan alleen omdat de logopodiste een wow logopediste is! :lol:
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Als Nancy voor elke mooie vrouw die den Eddy tegenkomt op die manier zou moeten reageren, dan moest ze misschien ook meegaan naar elke werf waar hij gaat werken. 't Is niet dat hij een scheve schaats met dat mens zou rijden terwijl Britney erbij is, en als zij erop zou ingaan, is ze haar naam van "logopodiste" ook niet profesioneel waard. Beetje overdreven reactie vond ik, maar ja ook weer typisch ons Nancy hé. :doh:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Allé, de scenaristen van Thuis hebben onze reacties dan toch gelezen ;)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

tvx1 schreef:Allé, de scenaristen van Thuis hebben onze reacties dan toch gelezen ;)
Moeten wij daar geen vergoeding voor vragen? :lol:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

tvx1 schreef:Allé, de scenaristen van Thuis hebben onze reacties dan toch gelezen ;)
Dan zijn die toch geweldig helderziende, want de opnames zijn drie maanden geleden geweest en het scenario zal al wel een paar weken op voorhand geschreven zijn zeker...
0 x
Afbeelding
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Poolaapje schreef:
Dan zijn die toch geweldig helderziende, want de opnames zijn drie maanden geleden geweest en het scenario zal al wel een paar weken op voorhand geschreven zijn zeker...
Wel tof dat ze het Thuis publiek dan toch niet voor hersendood aanzien.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Het lijkt me ook nogal sterk dat scenaristen het in hun hoofd halen om hier te gaan lezen wat de mensen willen en daar dan ook nog gehoor aan geven:mrgreen:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:tvx1 schreef:
Allé, de scenaristen van Thuis hebben onze reacties dan toch gelezen

Ik bedoelde dat wel ironisch. Ik weet ook wel dat dat allemaal lang op voorhand opgenomen is! :roll:
En nu: (ontopic)
0 x
Plaats reactie