Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Poolaapje »

Hij ziet ook hoe ze lijdt onder de scheiding van haar ouders, die dan nog onder haar neus wordt uitgevochten ook. Een gebroken hart daar nog bovenop, dat wens je niemand toe. Denk dat Peter haar gewoon wilde waarschuwen.
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik geloof er niks van,gewoon het mes een beetje in de wonde draaien ja. Kijk eens in de spiegel,Peter! :(
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Maar waarom, uit wat leid jij dat af? Waarom zo negatief?
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Als ge de Peter zijn Thuisgeschiedenis bekijkt, dat spreekt boekdelen.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Heeft Peter dit seizoen al gelachen?

Of blij geweest
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

exsencon schreef:Als ge de Peter zijn Thuisgeschiedenis bekijkt, dat spreekt boekdelen.
Dus het feit dat hij nog niet gescheiden was toen hij samen was met Sofie en zijn ene scheve schaats met de rosse voenk. Als we elk personage hier zo negatief moeten gaan beoordelen dan wordt het hier een triestige bedoening want ongeveer alle personages in Thuis hebben al ergere dingen op hun kerfstok, behalve het brave engeltje Tim natuurlijk. :angel:
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het is meer dan dat hé. Gelogen,bedrogen etc. Ik denk niet dat we hieruit geraken. Ieder zijn mening ja?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

However, ik vind Peter wel het meest treurige personage van Thuis. Hij doet mij een beetje denken aan Ioor in Winnie de Pooh.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Poolaapje schreef:
exsencon schreef:Als ge de Peter zijn Thuisgeschiedenis bekijkt, dat spreekt boekdelen.
Dus het feit dat hij nog niet gescheiden was toen hij samen was met Sofie en zijn ene scheve schaats met de rosse voenk. Als we elk personage hier zo negatief moeten gaan beoordelen dan wordt het hier een triestige bedoening want ongeveer alle personages in Thuis hebben al ergere dingen op hun kerfstok, behalve het brave engeltje Tim natuurlijk. :angel:
Nu ja, die heeft z'n Gina ook wel laten zitten natuurlijk. :mrgreen:
Nee, ik geef je wel gelijk in deze. Ik denk dat 90% van de personages ergere dingen gedaan heeft dan hem. En hij toont in de meeste beslissingen ook dat hij rechtschapen is.
Denk dat sommigen hier gewoon wat strenger zijn voor Peter omdat het een ernstiger personage is. Dat bijvoorbeeld Tom in z'n doen en laten een platte opportunist is wordt precies sneller vergeven. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:However, ik vind Peter wel het meest treurige personage van Thuis. Hij doet mij een beetje denken aan Ioor in Winnie de Pooh.
"Hoeraaa, wat zijn we blij... :roll:" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat het verlies van z'n toekomstige kind er misschien nog altijd iets mee te maken heeft. Hopelijk verandert dat als eens ze een kind geadopteerd hebben (als dat doorgaat, natuurlijk)!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Kwast schreef:However, ik vind Peter wel het meest treurige personage van Thuis. Hij doet mij een beetje denken aan Ioor in Winnie de Pooh.
Wil jij Ioor uit Winnie de Pooh eens niet zo beledigen? :violin:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Crackers, mijn nederige excuses!
Afbeelding
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

lord F. schreef:
Poolaapje schreef:
Nu ja, die heeft z'n Gina ook wel laten zitten natuurlijk. :mrgreen:
Nee, ik geef je wel gelijk in deze. Ik denk dat 90% van de personages ergere dingen gedaan heeft dan hem. En hij toont in de meeste beslissingen ook dat hij rechtschapen is.
Denk dat sommigen hier gewoon wat strenger zijn voor Peter omdat het een ernstiger personage is. Dat bijvoorbeeld Tom in z'n doen en laten een platte opportunist is wordt precies sneller vergeven. :)
Daar heb je wel gelijk in lord F. maar jammer genoeg voor Peter maakt rechtschapenheid je niet leuker of sympathieker dan een platte opportunist, en al helemaal niet als je jezelf verheven voelt boven een ander....

Peter duldt van Tom ook geen bemoeienis in zijn relatie met Peggy, hoe rechtschapen is Peter dan als hij dat achter Tom's rug om wel bij Tom doet?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tomboy schreef:Daar heb je wel gelijk in lord F. maar jammer genoeg voor Peter maakt rechtschapenheid je niet leuker of sympathieker dan een platte opportunist, en al helemaal niet als je jezelf verheven voelt boven een ander....

Peter duldt van Tom ook geen bemoeienis in zijn relatie met Peggy, hoe rechtschapen is Peter dan als hij dat achter Tom's rug om wel bij Tom doet?
Dat vind ik eigenlijk ook wel...
Oké, Tom heeft het serieus uitgehangen met Peggy & Bianca + kinderen. Maar daarna heeft hij het alleen bij Lynn gehouden. Peter heeft letterlijk de ene voor de andere vriendin ingeruild en is volgens mij in totaal nog geen maand vrijgezel geweest sinds hij in Thuis is opgedoken. Alsof hij nooit met de gevoelens van al die vrouwen gespeeld heeft...

Het gaat mij niet zozeer om de streken die de personages hebben uitgehaald, want op dat gebied moeten ze geen van allen voor elkaar onder doen. Maar ik vind de manier waarop Peter zich inderdaad verheven lijkt te voelen boven het "platte gedrag van Tom", totaal niet op zijn plaats. Hij moet sowieso maar weinig van Lynn hebben, dus dat het allemaal zo goed bedoeld is naar haar toe, geloof ik ook niet echt.
Soms lijkt het wel alsof hij Tom gewoon niks gunt... :problem:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hij heeft ook wel één en ander meegemaakt in Thuis hé. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie