Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)

Bericht door nounake »

Flower-Power schreef:Olivia is echt soms een groot kieken.
Soms ????? :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

O jeetje, Bertolli is door de mand gevallen. Dat kind is ook zo suf. Overigens snap ik niet welke paparazzi hen heeft betrapt en dat heeft doorgestuurd naar Lowie. Wie filmt er nou zoenende mensen? Naja hoe ook, Arne staat voor haar in de remi wachtrij dus ze heeft sowieso iemand om bij uit te halen. Wat een ontzettende opperdruif is het ook.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Allez, de verzamelde intelligentsia van Thuis slaagt er in die nachtscène in de Frens nog niet in eraan te denken dat Arne zelf achter die filmpjes zit. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Is die nu écht zo dom dat ze dacht dat de kus tussen haar en Arne niet ging uitkomen?
En zelfs al was die onschuldig, ze had het Lowie moeten zeggen, en er niet meteen vanuit gaan dat hij zou ontploffen,
als ze het op 1 normale manier zou aanbrengen zou hij niet ontploffen.
Ze had bijvoorbeeld kunnen zeggen:
Moet je nu eens iets weten, die Arne probeerde mij te kussen, maar ik heb hem meteen laten weten dat ik dat niet wil, en dat ik van jou hou.
Maar neen, ons kuiken koos er voor om dom en naief te zijn en te zwijgen :crazy:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Als de personages in Thuis ter zake doende communiceren duurt de soap niet lang meer, OK.
Het andere uiterste zoals de ergerlijk nu met tenenkrullende Olivia hoeft ook niet :nope:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Ik hoop echt dat ze nu niet regelrecht in de armen van die Arne gaat lopen.
Want van Lowie naar Arne is geen verbetering. Arne doet zich lief en bezorgd voor, maar wat hij doet met die foto's is geen teken van mentale gezondheid. Dit is een jongen die in een relatie wel eens heel bezitterig zou kunnen worden.

En Olivia is eerlijk gezegd een perfect doelwit voor een jongeman als Arne. Zij wil graag gezien worden, zij durft niet altijd duidelijke grenzen stellen, zij tolereert grensoverschrijdend gedrag zowel van Arne als van Lowie.
Voordat ze het weet eist Arne AL haar aandacht op, isoleert hij haar van haar andere vrienden, sluit hij haar op, enz.

Een goede raad voor haar: blijf van Arne weg, begin er niet aan. :nope:

Dus ik hoop dat ons nu geen verhaal Olivia/Arne te wachten staat zoals vroeger Eva/Jan en daarna Eva/Jan's broer wiens naam mij nu eventjes ontschiet.
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Maarten was de broer van Jan,ff ter info ;)
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

RWSBfan schreef:Maarten was de broer van Jan,ff ter info ;)
Merci RSWBfan! Het lag op het tipje van mijn tong maar ik kon er niet opkomen.

Ik weet niet waarom, maar ik zie af en toe een herinnering aan Eva in de gedragingen van Olivia. Voor iedereen goed willen doen, blind vertrouwen (Eva in Maarten, Olivia nu in Arne), de neiging om zich in relaties te begeven met jaloerse partners, die jaloezie en andere vreemde gedragingen van partners goedpraten, enzovoort.

Olivia is alleszins stekeblind wat Arne betreft, en ik vraag me af hoe lang dat nog kan duren en hoe dat verder gaat evolueren. Dat ze om te beginnen niet zag dat Arne haar voor hemzelf wilde en zijn gedrag toeschreef aan "vriendschap en meer niet"; en dat ze de link niet legt tussen de opgedane kennis "Arne is toch verliefd op mij" en "iemand neemt foto's altijd juist op het verkeerde moment en stuurt die dan naar Lowie", ik word er kriegelig van.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Als er dan toch vergelijkingen gemaakt worden >> Lowie vertoont ook wel nogal agressief gedrag zoals Jan Reimer destijds. Al ging Jan nog wel een stapje verder door Eva regelmatig in elkaar te slaan. ;)
En zover is het nog niet gekomen tss Lowie en Olivia. :)

Maar over de vergelijkingen Olivia - Eva >> Eva was toch wel onderdaniger dan Olivia.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Yvetje
Poster rang 3
Poster rang 3
x 193
x 236

Bericht door Yvetje »

* Algemeen moderatorbericht *

We hebben hier ook het *Oude Koeien-topic*.
Gelieve hier alleen over de lopende verhaallijnen te posten.
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Het is NOG niet zover gekomen, inderdaad. Maar Lowie vertoont er mijns inziens wel alle potentieel toe. Het is eigenlijk goed dat Olivia een tijdje niet in dat huis woont. Misschien helpt een beetje afstand hen allebei om een beetje af te koelen. Het enige waar ik nu voor vrees is dat Olivia verstrikt geraakt in de netten van Arne en dat ze met die gast nog veel meer miserie gaat hebben, omdat dat ook geen normale is - en zij ziet dat tot nu toe nog niet in.

Anyway. Ik begrijp dat sommigen de drastische reactie van Lowie willen relativeren met "hoe zou je zelf reageren", maar persoonlijk vind ik de eigenschap "eerst je partner vragen wat er gebeurd is en goed luisteren in plaats van als een poppetje te dansen naar de touwtjes van een anonieme berichtjeszender" nogal belangrijk in een relatie.

Al blijf ik het van Olivia's standpunt onbegrijpelijk vinden dat zij nog altijd niet door heeft dat Arne de mastermind achter al die fotospelletjes is. Maar misschien is het voor ons gemakkelijker te zien omdat we meer overzicht vanop een afstand hebben en er niet middenin zitten.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Had ze van meet af aan verteld "er is een foto op komst van Arne die mij kust, maar ik heb hem op zijn plaats gezet", dan was dit nu niet gebeurd.
Jana had ook wat meer mogen aandringen om dat te zeggen tegen Lowie, zij is tenslotte de "snuggere" van de twee.
Zelfs al had Olivia het verteld, dan had Lowie nog jaloers en furieus kunnen reageren, het één sluit het andere niet uit, het was gewoon voor ons als kijker realistischer geweest.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ze had gewoon tegen Lowie moeten zeggen, je had gelijk over Arne, hij is verliefd op mij en heeft mij gekust. Zou hij dan boos geweest zijn op Olijfje? Ik denk dat hij dan boos naar die Arne gegaan was, om te zeggen dat hij van Olivia moet afblijven.. Maarja.. Het is anders uitgedraaid ;)
Conclusie, Olivia heeft het niet slim (lees : dom) aangepakt ..
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Een mirakel! Haar euro begint eindelijk te vallen.
0 x
Wiske
Nog geen rang
x 6

Bericht door Wiske »

En dan nog door Tamara...
We gaan Renzo nog moeten geloven... "die valt heel goed mee..." :eusa-whistle:
0 x
Gesloten