Omdat jij dan geen leeftijdsgenoten meer hebt in ThuisCaligula schreef:En waarom niet?Crackers schreef:Dan hebben we enkel nog Marianne die 60 + is en dat is niet representatief voor de samenleving.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lolplayer
- Poster rang 1

De eindscene vandaag, was voor mij één van de mooiste scenes van de afgelopen jaren.
Ik moest er zelf bijna een traantje om laten, iets waar thuis nog nooit in geslaagd was.
Ik moest er zelf bijna een traantje om laten, iets waar thuis nog nooit in geslaagd was.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als het goed is wil ik dat ook graag vermelden: mooie scènes van Yvette die haar aanwijzingen geeft om de boel uiteindelijk in de richting te sturen die zij best acht. En het heeft er alle schijn van dat het nog gaat lukken ook.
0 x
-
tvx1
- x 435
En Frank, Jenny en Leo dan??Crackers schreef:Ik vind het ook echt jammer als ze er uit zou gaan. Dan hebben we enkel nog Marianne die 60 + is en dat is niet representatief voor de samenleving.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Frank, Luc, Eddy, Marianne, ....
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Helemaal akkoord en ook ik hield het niet droog ! Zo prachtig en echt uitgebeeld !Lolplayer schreef:De eindscene vandaag, was voor mij één van de mooiste scenes van de afgelopen jaren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Crackers schreef:Omdat jij dan geen leeftijdsgenoten meer hebt in Thuis
Ho,Crackers de wrede keizer Caligula gaat je daar op terug pakken. Wacht maar!
Maar serieus nu: ik vond het ook een heel mooie scene tussen Yvette en Angèle. Echt jammer dat er de laatste tijd niet zoveel van die dingen zijn.
Nu, zou Angèle dat durven vertellen aan Simonneke?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Eddy en Luc zijn nog geen 60+hannanaske schreef:Frank, Luc, Eddy, Marianne, ....
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Geen idee hoe oud de fictiever personages zijn, maar de acteurs dan toch wel? Mark Willems wordt er volgend jaar zelf al 70. Daan wordt over drie jaar 70, net zoals de acteur die Frank vertolkt.tvx1 schreef:Eddy en Luc zijn nog geen 60+hannanaske schreef:Frank, Luc, Eddy, Marianne, ....
Ik weet wel dat de personages vaak een heel stuk jonger moeten voorstellen, maar als het veel jonger dan 60 zou zijn zou ik dat toch een beetje ongeloofwaardig vinden hoor.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Crackers
- Poster rang 5

Dat klopt zeker wat Eddy betreft. Eddy is net 58 geworden. Hij is geboren op 15 september 1958, met 'den Expo 58'. Dat heeft hij net in de herhalingen van Thuis gezegd tijdens zijn sollicitatie bij Sam. De sollicitatie was wel grappigtvx1 schreef:Eddy en Luc zijn nog geen 60+hannanaske schreef:Frank, Luc, Eddy, Marianne, ....
(Ik heb vandaag een dagje vrij en kon nog eens kijken
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Klopt. En Luc zou even oud zijn.Crackers schreef:Dat klopt zeker wat Eddy betreft. Eddy is net 58 geworden. Hij is geboren op 15 september 1958, met 'den Expo 58'. Dat heeft hij net in de herhalingen van Thuis gezegd tijdens zijn sollicitatie bij Sam. De sollicitatie was wel grappigtvx1 schreef:Eddy en Luc zijn nog geen 60+hannanaske schreef:Frank, Luc, Eddy, Marianne, ....![]()
(Ik heb vandaag een dagje vrij en kon nog eens kijken)
0 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Nu zit ik, en waarschijnlijk ook veel andere mensen, te wachten op een confrontatie tussen Waldek en Djoelia, maar wat tonen ze? Wie Paulien moet nemen als model voor haar volgende fotoshoot....Of het dilemma van Charité (ook belangrijk, maar niet zo dringend?), de "ruzie" tussen Stan en Renée. Het is precies "the unbearable lightness of being"
De scènes waar Yvette afscheid neemt zijn wel heel mooi.
De scènes waar Yvette afscheid neemt zijn wel heel mooi.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die scenes moeten toch wel heel confronterend zijn voor een actrice die niet meer zo jong is ! Chapeau !!!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Of "Eternal sunshine of the spotless mind"! Het is zoals gewoonlijk episode-vulling,we hebben dat al zo dikwijls meegemaakt.Renée schreef:Het is precies "the unbearable lightness of being"
@nounake: Ik hoop toch dat ze dit niet al te lang rekken.
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Ik vond de scene tussen Yvette en Kaat en vervolgens Yvette met Frank heel ontroerend
Het doet mij (en mijn dochter) denken aan het definitieve afscheid van mijn moeder nu al drie jaar geleden
Zelf had ik niet zo een goede band met haar maar mijn dochter wel en ik merk het wel dat die scene gisterenavond haar wel heel aangegrepen heeft 
0 x