We weten toch helemaal niet of die GSM vlak bij het huisje van zijn moeder gedumpt is? "De Ardennen" is wel wat groter dan enkel het huisje van Odette.mrdvd schreef:3)Heeft Geert geen betere mogelijkheden om Emma te 'lokken' of zelfs te ontvoeren? Hoe dan ook Geert zou bvb aan Rohypnol geraken... Of waarom zou hij uberhaupt de gsm dumpen vlak bij zijn moeder (zelfs al zou ze al lang dood zijn???) Eveneens gaan ze kinderen, ik ga er toch van uit dat de scenaristen weten dat er jong publiek kijkt, niet bang maken van hun grootouders ofzo vermoed ik.
Wel héél toevallig dat zijn vertrek bij Bomans Events en Projects min of meer overeenkomt met de verdwijning van Emma. Die laptop had hij dus niet meer nodig.mrdvd schreef:5)Toon... ik verdacht hem niet maar goed... Hij is inderdaad niet onmiddellijk te linken aan een personage (romance). Anderzijds verkrachters/kidnappers/pedofielen zouden toch geen half naakte vrouw afweren?? En waarom zou hij terug willen naar de kabouters als hij zoooooveel tijd aan zijn laptop kon doorbrengen...
Ik denk niet dat die Pizzeria echt een locatie hoort te zijn in Thuis. Ik denk dat ze die toevallig gekozen hebben om het beeld op te vullen. Ik zou daar dus echt niet te veel uit gaan afleiden. Er wordt inderdaad soms gefilmd voor de Zus&Zo in de buurt van Neerijse. Voor de buitenopnames. De scènes in de Zus&Zo worden gewoon in de studio in Leuven gefilmd.mrdvd schreef:6)De pizzeria bestaat echtIs in Neerijse, op de thuispagina wikipedia staat dat ze daar dikwijls filmen voor de scenes is de zus&zo. Hier leid ik uit af dat Emma nog in de buurt van Thuisdorp is en niet in de Ardennen.
De Thuismakers maken hun karakters echt niet zoals ze zouden moeten zijn volgens wetenschappelijk onderzoek.mrdvd schreef:7)Ik heb verschillende wetenschappelijke artikels doorgelezen ivm pedofilie en kermerken van Pedofielen.
Ik ga de bronnen niet posten maar Danny en Geert passen in dat patroon, zeker met hun gedrag de laatste maanden.
Danny vind ik de beste kandidaat. We weten niet veel over hem, zien hem nauwelijks bij iemand anders dan Tim.
Paulien ziet er ook wat jonger uit... De afwijzing, na verwoede pogingen om haar aan hem te binden dmv fotografie, kan de druppel geweest zijn.

Ik denk echt niet dat het Danny is. Net als bij Geert werd er recentelijk te veel aandacht gegeven aan dit personage. Het zou ook een onwaarschijnlijk cliché zijn als het nu net diegene is die een paar maanden geleden zei dat hij niet kan begrijpen dat mensen dergelijke dingen doen. Ik denk echt wel dat de scenaristen iets beter doordacht zijn dan dat.