Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door tvx1 »

mrdvd schreef:3)Heeft Geert geen betere mogelijkheden om Emma te 'lokken' of zelfs te ontvoeren? Hoe dan ook Geert zou bvb aan Rohypnol geraken... Of waarom zou hij uberhaupt de gsm dumpen vlak bij zijn moeder (zelfs al zou ze al lang dood zijn???) Eveneens gaan ze kinderen, ik ga er toch van uit dat de scenaristen weten dat er jong publiek kijkt, niet bang maken van hun grootouders ofzo vermoed ik.
We weten toch helemaal niet of die GSM vlak bij het huisje van zijn moeder gedumpt is? "De Ardennen" is wel wat groter dan enkel het huisje van Odette.
mrdvd schreef:5)Toon... ik verdacht hem niet maar goed... Hij is inderdaad niet onmiddellijk te linken aan een personage (romance). Anderzijds verkrachters/kidnappers/pedofielen zouden toch geen half naakte vrouw afweren?? En waarom zou hij terug willen naar de kabouters als hij zoooooveel tijd aan zijn laptop kon doorbrengen...
Wel héél toevallig dat zijn vertrek bij Bomans Events en Projects min of meer overeenkomt met de verdwijning van Emma. Die laptop had hij dus niet meer nodig.
mrdvd schreef:6)De pizzeria bestaat echt :D Is in Neerijse, op de thuispagina wikipedia staat dat ze daar dikwijls filmen voor de scenes is de zus&zo. Hier leid ik uit af dat Emma nog in de buurt van Thuisdorp is en niet in de Ardennen.
Ik denk niet dat die Pizzeria echt een locatie hoort te zijn in Thuis. Ik denk dat ze die toevallig gekozen hebben om het beeld op te vullen. Ik zou daar dus echt niet te veel uit gaan afleiden. Er wordt inderdaad soms gefilmd voor de Zus&Zo in de buurt van Neerijse. Voor de buitenopnames. De scènes in de Zus&Zo worden gewoon in de studio in Leuven gefilmd.
mrdvd schreef:7)Ik heb verschillende wetenschappelijke artikels doorgelezen ivm pedofilie en kermerken van Pedofielen.
Ik ga de bronnen niet posten maar Danny en Geert passen in dat patroon, zeker met hun gedrag de laatste maanden.
Danny vind ik de beste kandidaat. We weten niet veel over hem, zien hem nauwelijks bij iemand anders dan Tim.
Paulien ziet er ook wat jonger uit... De afwijzing, na verwoede pogingen om haar aan hem te binden dmv fotografie, kan de druppel geweest zijn.
De Thuismakers maken hun karakters echt niet zoals ze zouden moeten zijn volgens wetenschappelijk onderzoek. :roll: Thuis is fictie en het doel van de scenaristen met een verhaallijn als deze, is om voor wat drama te zorgen. Wetenschappelijk correctheid kan hier niet ver genoeg van verwijderd zijn.

Ik denk echt niet dat het Danny is. Net als bij Geert werd er recentelijk te veel aandacht gegeven aan dit personage. Het zou ook een onwaarschijnlijk cliché zijn als het nu net diegene is die een paar maanden geleden zei dat hij niet kan begrijpen dat mensen dergelijke dingen doen. Ik denk echt wel dat de scenaristen iets beter doordacht zijn dan dat.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zoals al eerder tvx1, akkoord met je. Ik denk echt niet dat het Geert,noch Danny is. Voor mij is het nog altijd een nobele onbekende.
0 x
Potentia Principatum
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

tvx1 schreef:
mrdvd schreef:3)Heeft Geert geen betere mogelijkheden om Emma te 'lokken' of zelfs te ontvoeren? Hoe dan ook Geert zou bvb aan Rohypnol geraken... Of waarom zou hij uberhaupt de gsm dumpen vlak bij zijn moeder (zelfs al zou ze al lang dood zijn???) Eveneens gaan ze kinderen, ik ga er toch van uit dat de scenaristen weten dat er jong publiek kijkt, niet bang maken van hun grootouders ofzo vermoed ik.
We weten toch helemaal niet of die GSM vlak bij het huisje van zijn moeder gedumpt is? "De Ardennen" is wel wat groter dan enkel het huisje van Odette.
De GSM was gevonden in Weris (met nog ergens een accent op) en dat huisje is in een dorpje daar in de buurt...
0 x
Sanne
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Waar is Emma? Dit zijn de mogelijke verdachten: http://www.trending.be/nieuw/waar-emma- ... uleer-mee/
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

OMG!!!!! Overdrijven is ook een kunst! :roll:

Zelfs Courtois staat er tussen...

Sommige mensen hebben echt te veel vrije tijd en te weinig fantasie om daar iets nuttigs mee te doen, mijn gedacht :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Een erg hoogstaande website ook als je naar hun homepage gaat. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Truestory
Nog geen rang

Bericht door Truestory »

Heel in het begin, toen niemand Geert verdacht dacht ik aan Geert. Daarna lag het er veel te dik op en verdacht ik Danny, maar ook dat spelletje speelde ze te duidelijk. Ik heb nu een verdachte die waarschijnlijk niemand ziet aankomen, maar volgens mij echt mogelijk is. Mijn verdachte is: Toon!

Waarom Toon:
- We weten niets over zijn ouders, ze kunnen dood zijn.
- Peggy heeft zich meermaals gepresenteerd, hij vond haar leuk, toch was er altijd iets dat hem tegenhield voor een relatie te beginnen, datzelfde moment was het chatten tussen guitarstar en emma het hevigst.
- Hij werkte voor Luc toen Emma haar vader werd begraven en liep daar dus rond in de zus&zo.
- Toon is best iemand waar Emma op verliefd kan worden, hier valt Geert af en ook Danny lijkt me onwaarschijnlijk.
- De schrijvers van Thuis hebben naar aanloop van de seizoensfinale in een interview aangegeven dat ze met de cliffhangers willen afwijken van het voorspelbare. Ze wilden de kijkers verrassen, waar vroeger veel meer de kijker hun verwachting werd ingelost. Danny & Geert zijn de twee die iedereen voorspelt, dus hoogstwaarschijnlijk zijn deze het niet.
- Ik weet niet hoe zijn vriendin weer noemde, maar lang geleden (toen voor het eerst ook guitarstar opdook) had Toon in zijn locker een foto van zijn vriendin, (die frank heeft bevuild) + een zilveren kettinkje. Het zou me niet verbazen moest over enkele weken blijken dat dit het sleutelstuk zal worden dat alles zal ontmaskeren.
- De ontvoerder van Emma gaat uiteindelijk uit de reeks, want ik neem aan dat ze niet zullen zeggen proficiat met je ontvoering zeg sorry en zand erover :lol: ! Aangezien de ontvoerder hoogstwaarschijnlijk achter de tralies zal belanden zal het geen vast personage zijn. Ook hier past de rol van Toon in.

Ik ben vrij overtuigd dat vele met open mond zullen kijken wanneer ze zien dat het inderdaad Toon is! Wie beweert me het grote tegendeel :D ??
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ok, ik ben net gaan kijken op Wikipedia naar het geboortejaar van Peter Rouffaer. 1949. Volgens mijn berekeningen betekent dit dat hij dit jaar 65 jaar wordt. Net als Pol Goossens die Frank Bomans speelt. Over Frank wordt veel tam tam verkocht in de boekskes, maar niet over Geert? Dat is toch raar! Ze zijn even oud, Peter Rouffaer zou ook met pensioen moeten gaan dit jaar. Hij is natuurlijk later bij Thuis beginnen acteren, en heeft misschien geen bediendecontract, maar een zelfstandigencontract. Daar weet ik geen details over... Hoe dan ook, Peter Rouffaer is vanaf dit jaar pensioengerechtigd! En volgens mij dus Guitar Star!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Truestory schreef:Heel in het begin, toen niemand Geert verdacht dacht ik aan Geert. Daarna lag het er veel te dik op en verdacht ik Danny, maar ook dat spelletje speelde ze te duidelijk. Ik heb nu een verdachte die waarschijnlijk niemand ziet aankomen, maar volgens mij echt mogelijk is. Mijn verdachte is: Toon!

Waarom Toon:
- We weten niets over zijn ouders, ze kunnen dood zijn.
- Peggy heeft zich meermaals gepresenteerd, hij vond haar leuk, toch was er altijd iets dat hem tegenhield voor een relatie te beginnen, datzelfde moment was het chatten tussen guitarstar en emma het hevigst.
- Hij werkte voor Luc toen Emma haar vader werd begraven en liep daar dus rond in de zus&zo.
- Toon is best iemand waar Emma op verliefd kan worden, hier valt Geert af en ook Danny lijkt me onwaarschijnlijk.
- De schrijvers van Thuis hebben naar aanloop van de seizoensfinale in een interview aangegeven dat ze met de cliffhangers willen afwijken van het voorspelbare. Ze wilden de kijkers verrassen, waar vroeger veel meer de kijker hun verwachting werd ingelost. Danny & Geert zijn de twee die iedereen voorspelt, dus hoogstwaarschijnlijk zijn deze het niet.
- Ik weet niet hoe zijn vriendin weer noemde, maar lang geleden (toen voor het eerst ook guitarstar opdook) had Toon in zijn locker een foto van zijn vriendin, (die frank heeft bevuild) + een zilveren kettinkje. Het zou me niet verbazen moest over enkele weken blijken dat dit het sleutelstuk zal worden dat alles zal ontmaskeren.
- De ontvoerder van Emma gaat uiteindelijk uit de reeks, want ik neem aan dat ze niet zullen zeggen proficiat met je ontvoering zeg sorry en zand erover :lol: ! Aangezien de ontvoerder hoogstwaarschijnlijk achter de tralies zal belanden zal het geen vast personage zijn. Ook hier past de rol van Toon in.

Ik ben vrij overtuigd dat vele met open mond zullen kijken wanneer ze zien dat het inderdaad Toon is! Wie beweert me het grote tegendeel :D ??
Toon is voor mij ook al lang een hoofdverdachte. Wat ik nog kan toevoegen is dat er op een gegeven moment wel heel nadrukkelijk getoond werd dat Toon perfect weet hoe je een mobiele telefoon moet instellen opdat je nummer niet getoond wordt op de telefoon van de persoon die je oproep ontvangt, en dan toevallig een paar weken later Judith een oproep ontvangt van Emma door middel van een telefoon die bij Judith als "anoniem" wordt weergegeven. :whistle:
Soapseut schreef:Ok, ik ben net gaan kijken op Wikipedia naar het geboortejaar van Peter Rouffaer. 1949. Volgens mijn berekeningen betekent dit dat hij dit jaar 65 jaar wordt. Net als Pol Goossens die Frank Bomans speelt. Over Frank wordt veel tam tam verkocht in de boekskes, maar niet over Geert? Dat is toch raar! Ze zijn even oud, Peter Rouffaer zou ook met pensioen moeten gaan dit jaar. Hij is natuurlijk later bij Thuis beginnen acteren, en heeft misschien geen bediendecontract, maar een zelfstandigencontract. Daar weet ik geen details over... Hoe dan ook, Peter Rouffaer is vanaf dit jaar pensioengerechtigd! En volgens mij dus Guitar Star!
Dat wil helemaal niets zeggen. Mark Willems, Janine Bischops, Walter Moeremans, Chris Boni, Leah Thys, Paul Ricour en Alice Toen zijn allemaal al met pensioen en spe(e)l(d)en nog lustig mee in Thuis.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Wat als Emma opgesloten zit in die chalet waar ze met Judith en Stan op weekend was ofzo tijdens de herfstvakantie? Waar Geert moest opdagen omdat Judith ziek was geworden.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik had nog niet zo serieus nagedacht over de piste Toon. Maar het kan wel. Hij ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan Danny. Al zou ik het jammer vinden als hij uit de reeks zou verdwijnen.
0 x
Lilie
Nog geen rang

Bericht door Lilie »

Ik zei het toen al... Toon... En die foto met zijn vriendin. Hij heeft dit nooit kunnen verwerken. Misschien lijkt Emma op haar. Ze was in elk geval blond...
0 x
Lilie
Nog geen rang

Bericht door Lilie »

Lilie schreef:Ik denk richting toon. Heeft er iemand misschien een foto van zijn vroegere vriendin. Degene die frank met verf heft besmeurd. Misschien lijkt Emma hier wel op... Pure speculatie, maar t zou kunnen he.
Toon zit altijd op pc, Peggy kan dit niet zien
Mooie jongen, dat vindt toch iedereen, dus Emma ook
Kan heel lief zijn, maar heeft een serieuze slechte kant ook. Pesten frank en Peter.
Wijst Peggy af
Uiteindelijk heeft dit personage met niemand echt connectie...
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Lilie schreef:Ik zei het toen al... Toon... En die foto met zijn vriendin. Hij heeft dit nooit kunnen verwerken. Misschien lijkt Emma op haar. Ze was in elk geval blond...
Maar Emma is nog een kind... Ik vind het nog altijd vreemd, de vriendin van Toon was zijn leeftijd en Toon lijkt mij helemaal geen type pedo...
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Maar Geert lijkt mij ook helemaal geen type pedo. En al helemaal niet iemand die zou typen als die Guitarstar. Die Gui Tarstar typt meer als een Gui Retard (met alle respect voor mensen met een mentale achterstand. Ik gebruik dit woord als een internet-slang-uitdrukking). LOL, seriously? en al die andere acroniemen? No freaking way dat dat Geert is. Geert is veel intellectueler.
die Guitarstar is niet ZO oud volgens mij. Eerder een dertiger of veertiger die zich nog graag cool en hip wil voordoen.

Nee, echt, volgens mij staan Judith en Tom daar hun tijd te verdoen met dat bonken op de deur van Geert. Red Herring! Maar misschien heb ik te veel vertrouwen in intellectuelen zoals Geert en misschien heb ik ook wel te veel Agatha Christie gelezen.

We komen het gauw genoeg te weten! omg wat zou ik toch graag scenarios of boeken schrijven voor Thuis. :lol:
0 x
Gesloten