Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
Ja,maar als de William voelt dat hij daar tegenstand krijgt EN hij is iets plan met de zus&zo moet de tegenstand toch "geneutraliseerd" worden?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Zou hij zover gaan? Nou ja, voorlopig is er nog niks aan de hand.
Misschien denkt hij dat ze hem niet vertrouwt omdat hij te amicaal doet tegen Rosa?
Ze moet ons maar eens uitleggen waarom ze William niet vertrouwt.
Misschien denkt hij dat ze hem niet vertrouwt omdat hij te amicaal doet tegen Rosa?
Ze moet ons maar eens uitleggen waarom ze William niet vertrouwt.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Jenny is bovendien ook de vriendin van Marianne, en tja, niet vertrouwen, vriendin van Marianne...toch niet zo goed hé.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
Mogelijk laat hij ' plan-Rosa ' vallen. Recht in zijn gezicht zeggen " ik vertrouw u niet "
is niet van aard om zelfs Henri-William zich nog op zijn gemak te voelen daar.

is niet van aard om zelfs Henri-William zich nog op zijn gemak te voelen daar.
0 x
-
- x 435
Eén ding moeten jullie toch weten:Jenny heeft Rosa opgevoed(weet ik uit de eerste 2 boeken over Thuis). en dus is Jenny een tweede moeder voor haar kleine zus. En moeders blijven altijd waken over hun kroost.jessie V. schreef:Ze heeft hem nooit vertrouwd. En nu heeft ze het hem gezegd. Zo simpel is het. Waarom vertrouwde ze hem niet? Dat is er niet bij gezegd. Waarom zou de gevaar lopen? Wij weten toch ook niet hoe het komt dat ze hem niet vertrouwt?
En een klant is hij toch ook niet direct.
Ik vind het dus redelijk normaal dat Jenny William niet vertrouwd. Hij draait rond Rosa en Rosa is getrouwd met waldek en daar mag die zeemzoete leperd niet tussenkomen, ook al zijn er momenteel(tijdelijk?) problemen. Nè, zo simpel kan een kloekhengevoel zijn! En ik weet dat zo goed omdat ik ook een zus heb die minstens 10 jaar ouder is dan ik.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat ze er dan nog maar een beetje op blijft zitten broeden, het is nodig.ikke schreef: Nè, zo simpel kan een kloekhengevoel zijn!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Jenny , de grote zus ? Ik was dat vergeten maar ze ziet er geen haartje ouder uit dan haar "baby-snuitzusje" volgens mij .
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Het is wel de oudere zus hoor en heeft toch iets meer verstand als je het mij vraagt.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- x 435
*LOL* Nee, ze moet ze nog eens goed dooreenschudden, dat kleine zusje van haar. En vervolgens een eigen stek voor zichzelf en hare Leo gaan zoeken. Ze moet niet voor eeuwig en altijd over haar zusje blijven (k)waken!Caligula schreef:Dat ze er dan nog maar een beetje op blijft zitten broeden, het is nodig.ikke schreef: Nè, zo simpel kan een kloekhengevoel zijn!
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Jenny is blijkbaar al terug volledig aan het meedraaien in de Zus & Zo.
En dat Jenny William nooit vertrouwd heeft kan toch. Zelf ben ik ook zo iemand - er zijn/waren mensen die ik nooit vertrouwd heb en dat van op het eerste zicht. En meestal had ik het bij het rechte eind
En dat zij zou spelen met vuur om te zeggen tegen William dat zij hem niet vertrouwt, dat kan Jenny niet weten. Ik ook denk dat zij William wil waarschuwen om geen relationele problemen te veroorzaken tussen Rosa en Waldek of zoals ze hier zeggen "een manage kapotmaken".
En dat Jenny William nooit vertrouwd heeft kan toch. Zelf ben ik ook zo iemand - er zijn/waren mensen die ik nooit vertrouwd heb en dat van op het eerste zicht. En meestal had ik het bij het rechte eind

En dat zij zou spelen met vuur om te zeggen tegen William dat zij hem niet vertrouwt, dat kan Jenny niet weten. Ik ook denk dat zij William wil waarschuwen om geen relationele problemen te veroorzaken tussen Rosa en Waldek of zoals ze hier zeggen "een manage kapotmaken".
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is waar en dat is flink van Jenny dat ze het zo vlakaf zegt maar of het verstandig is...
Jenny is wel de boezemvriendin van Marianne hé, en een beetje inspraak van Jenny zou voor de William wel eens voor grote problemen kunnen zorgen.
Jenny is wel de boezemvriendin van Marianne hé, en een beetje inspraak van Jenny zou voor de William wel eens voor grote problemen kunnen zorgen.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
Ik mocht Jenny wel vanavond. Over de William: Met al de chinezen maar niet met den deze!
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
En Leo mocht zowaar flink uitslapen!Caligula schreef:Ik mocht Jenny wel vanavond. Over de William: Met al de chinezen maar niet met den deze!

0 x
-
- x 435
Klopt. Maar men kan door ook in overdrijven. Vergeet niet dat Jenny Waldek in 't begin ook voor geen haar vertrouwde, wat uiteindelijk helemaal niet nodig was. En daar weet ik ook alles van, want ik heb zelfs twee zussen die minstens tien jaar ouder zijn dan mezelf.ikke schreef:Eén ding moeten jullie toch weten:Jenny heeft Rosa opgevoed(weet ik uit de eerste 2 boeken over Thuis). en dus is Jenny een tweede moeder voor haar kleine zus. En moeders blijven altijd waken over hun kroost.jessie V. schreef:Ze heeft hem nooit vertrouwd. En nu heeft ze het hem gezegd. Zo simpel is het. Waarom vertrouwde ze hem niet? Dat is er niet bij gezegd. Waarom zou de gevaar lopen? Wij weten toch ook niet hoe het komt dat ze hem niet vertrouwt?
En een klant is hij toch ook niet direct.
Ik vind het dus redelijk normaal dat Jenny William niet vertrouwd. Hij draait rond Rosa en Rosa is getrouwd met waldek en daar mag die zeemzoete leperd niet tussenkomen, ook al zijn er momenteel(tijdelijk?) problemen. Nè, zo simpel kan een kloekhengevoel zijn! En ik weet dat zo goed omdat ik ook een zus heb die minstens 10 jaar ouder is dan ik.
0 x